✨10.rész✨

1.3K 66 2
                                    



Jungkook szemszöge:

Annyira örültem hogy Taehyung ad nekem egy esélyt. Legszívesebben azokat a csábító ajkakat venném birtokba, de elsőnek a bizalma kell felém.

Hoseok hívott, hogy az egyik szállítmányunkat elkapták a zsaruk, így hát mennem kellet Édesemtől.

Idegesen szállok be autómba és teljes gázzal indulok meg. Hogy a faszba tudták elkapni őket a zsaruk? Megmondtam annak a ribancnak, hogy vezesse félre őket! Ahogy odaérek a bázisunkra, kiszállok a kocsiból és szinte betörök óda.

- Hogy a faszomba lehetséges ez?!- ordítom el magam. - Nem megmondtam hogy legyetek kibaszott óvatosak?!- megyek óda az egyik nyomorékhoz. - Melyik csapat bukott el? - kérdezem Hoseoktól.

- A fekete, Uram.- válaszolja.

Idegesen veszem elő pisztolyom és nyomom az előttem álló fiú fejéhez, aki összehúzva magát remeg meg.

- Hozzátok rendbe amit elbasztattok. - hajolok füléhez és súgom bele ezt a mondatott.

Elteszem fegyverem és Hoseokot magam mellé intem, miközben a többi már neki is kezd valaminek.

- Ki engedik őket? - kérdezem meg.

- Nem fognak magáról köpni Uram, és óvadékot kapnak maximum, mert semmit se tudnak azon belül hogy drog szállítmány volt.

- Rendben. - bólintok. -Szerencse hogy csak ilyen embereket veszek fel, mert tudják mi a vége ha beszélni próbálnak.- veszem elő telefonom. - Mihamarabb kerüljenek ki és jöjjetek rá mi volt a hiba. - tárcsázom Namjoon számát és ki megyek. Zákómat félre lököm egyik kezemmel és derekamra teszem, nyelvemet pedig idegesen szántom végig ajkaimon.

- Mi a helyzet? - veszi fel.

- Elkapták a zsaruk a fekete csapatott, szállítmány közben. - sóhajtok bele.

- Ez hogy lehetséges?- kérdezi meg komoly hangon.

- Még nem tudom, de kiderítem. - válaszolom.

- Beszélni fognak?

- Nem mernek. De kihozzuk őket.

- Ha nem is fognak beszélni, kiengedik őket, de figyelni fogják őket.

- Egy darabig nem jelentkeznek és nem jönnek, amíg nem biztos minden. Megleszünk addig nélkülük.

- Hol voltál ma? - kérdezi hirtelen. - Ha nem tudtál ott lenni.

- Dolgom volt.

- Ami ennél fontosabb? - tuti felhúzza szemöldökét.

- Igen. - válaszolom. - Jin jól van? - váltok témát.

- Remekül, várja mikor lesz már valakid és dajkálhassa a kicsiket. - ezen elmosolyodom és szememet is megforgatom. Tipikus Jin.

- Azt üzenem, hogy rajta vagyok az ügyön, de mennem kell. - nyomom ki.

Nem hiányzott volna Namjoon faggatása, bár neki lehetnek sejtései.


Egész este bent voltam és kiabáltam, idegességemben lövöldöztem lent és püföltem egy zsákot. Majd lett egy eredmény, ami elfogadható volt. Az egyik emberem új"barátja" egy beépített zsaru volt. Szóval innen tudták meg a dolgokat.

- Mindenki ismerőséről derítsetek ki mindent! Nem szeretnék több ilyent, mert a következőt meg kell ölnöm. - hagyom ott őket és megyek haza.


Otthon aludtam egy nagyot, majd felöltöztem rendesen és az Édesem munkahelyére vettem az irányt. Nem hagyhatom hogy egyedül járjon haza, megannyi veszélyes alak van kint. Köztük én is, de az lényegtelen, én nem tudnám őt bántani.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Onde histórias criam vida. Descubra agora