Fáradtan megyek későn haza, ahogy beérek a lakásba ledobom a cipőmet és a zakómat. Beljebb megyek és az ingemet kezdem el kigombolni. Ma minden lefárasztót és csak az ágyamra vágyok, na meg Taere.Felmegyek a szóbába, közben mindent levettem már magamról, csak a bokszerem van rajtam. Taehyung már alszik, ezért bemászok mögé és magunkra húzva a takarót, bújok nyakába és nyomom be egyből a szunyát.
~2 hónap múlva~
Reggel nem kelek ki az ágyból, ellenkezőleg, jobban bele nyomom a fejem a párnába. Hasamon fekszek és nagyon kényelmes, aztán feltűnik, hogy nincs mellettem Szerelmem.
Kinyitom szemeimet és kikelek az ágyból, végtagjaimat kinyújtozgatom. Gondolom Taehyung a Kicsiknél van.
Utam oda vezet és meg is látom ahogy a székben ülve alszik. Hány óra? Megnézem a fali kis órát és hajnali hat, akkor nincs még reggel.
Halkan megnézem a Piciket, ők is húzzák még a lóbőrt. Taehyungot óvatosan felveszem mennyasszonyi pózba, nehogy felkeljen és a szobánkba viszem át, befektetem az ágyba és betakarom.Gyorsan elmegyek zuhanyozni és felöltözöm szokásos ruhámba. Nem tudom melyik nap kezdünk neki Taehyung kiképzésének. Mivel a Kicsik nagyon is igénylik Taehyung közelségét és anyatejet kapnak, nem tudom. Van ez a mellszívó, de Taehyung utálja. Szóval nem tudom.
- Igen?- veszem fel a telefont.
- Ma hozd Taehyungot.- szól bele Namjoon.
- De-
- Hozd ma!- rakja le.
- Remek!- rakom el idegesen a telefonomat. - Bassza meg!- megyek hálónkba.- Kicsim.- ülök le mellé és kelteni kezdem.
- Mhmm.- nyitogassa ki Gyönyörű szembogarait.
- Kelj fel.- csókolok ajkaira.- És csavarj ki annyi anyatejet, amennyit bírsz.- veszem elő telefonom.
- Miért?- ül fel komásan. - Megyünk valahová? Nem mész dolgozni?- örül meg.
- De megyek.- keresem ki Jimin számát és tárcsázni kezdem.- De vinellek kell téged is.
- Miért? - kérdez rá.
- Mit akarsz ilyen korán?- szól bele Jimin.
- Van tíz perced elkészülni és itt lenni!
- Miért?
- Vigyáznod kell az ikrekre, Namjoon ma akarja kezdeni.
- Rendben, akkor öltözöm.- rakom le.
- Készítsd el magad.- nézek Taehyungra, már tudja miről van szó. - Namjoon mondta, hogy ma vigyelek.
- Akkor sietek.- kell fel és el is tűnik a fürdőben.
Jimin lassan megérkezik, Taehyung pedig még mindig azzal a mellszívóval szenved, bezárkózott a fürdőszabába.
- Kész vagy már?- kopogok be, kicsit feszülten.
- Te tudod milyen rossz érzés ez? Nem. Akkor hagyj békén és ülj le valahova!- kiabál ki ingerülten, nagyon jól kezdődik a nap.
Kissé dühösen dobom le magam az ágyra és jártatni kezdem lábam, elkéstünk az már szent igaz. Jimin is késik az pedig a másik fele, Taehyunggal kezet foghatnak. Jó Taehyungot nem hibáztatom, neki van oka, de Jiminnek nincs.
- Itt vagyok.- jön be az említet.- Fent vannak vagy még alszanak?- kérdezi meg.
- Alszanak, addig a jó.- sóhajtok, ha felkelnek és nem Taet vagy engem fognak ott érezni, nem biztos, hogy befejezik hamar a sírást.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fiksi Penggemar"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...