✨25.rész✨

1.1K 60 3
                                    


Később jön le Jimin és enni kezd bánatosan a rántottámból, legszívesebben haza küldeném, de Tae megharagudna rám ez miatt is, meg annyira én sem vagyok szívtelen.

- Yoongi megbánta amit mondott. - mondom sóhajtva, ezért rám néz. - Sokszor mondunk olyat amit nem akarunk és faszok vagyunk, meggondolatlanul beszélünk és utána gondolkozunk. - mondom el egy szuszra.

- Lehet így van. - mondja halkan. - De rosszul esett.

- Bánja, szerintem menj el hozzá. - mondom ötletem.

- Lehet. - gondolkozik el. - Kösz Jungkook. - mosolyog rám és fel kell.

- Nincs mit? - hangzik inkább kérdésnek.

Amikor kinyissa az ajtót, pont Yoongi van ott, egyből átölelik egymást. Most fogja mondani mennyire sajnálja és a többi, megyek Taehyunghoz ugyan ezt megcsinálni, fogalmam sincs mi a baja. 

- Baba. - megyek be a szobánkba, de nem látom. - TaeTae. - megyek beljebb.

- Tedd fel a kezed. - fordulók meg és egy igen érzékeny pisztoly van a kezében, amit rám tart komoly tekintettel.

- Baba-

- Mondom tedd fel a kezed! - biztosítsa ki, ezért teszem amit kér. Honnan tudja hogy kell használni?

- Tedd le. - mondom neki szépen. - Vissza a helyére. - erre rázni kezdi fejét nemlegesen és ajkát beharapja, csak az én felsőm van rajta, ami combközépig ér és Hybrid lényében van előttem.

- Térdre. - mondja, én pedig hitenkedve nézek rá. - Nem hallod? - húzza fel szemöldökét, nehezen de megteszem, csak neki teszem meg, senki másnak. - Csukd be a szemeid.

- Taehyung. - mondom mérgesen.

- Csukd be! - mondja erélyesebben. Szememet megforgatva teszem amit kér.

Majd egyszer csak megérzem, hogy rám ugrik és nyakamat átöleli, ezért kinyitom szemeimet.

- Ügyes voltam Jungkookie? - kérdezi vidáman. - Gyakoroltam. - mondja büszkén.

- Te kis. - hajolok ajkaira. - Olyan kis hülye vagy. - súgom ajkaira. - Az a pisztoly pont az egyik legérzékenyebb, simán kinyirhattál volna a tudtod nélkül. - szidom le.

- Sajnálom. - mondja bűnbánóan. - Nem tudtam, csak megakartam mutatni hogy tudok valamit. - néz rám hatalmas szemeivel.

- Inkább hagyj mindent a helyén. - cirógatom meg arcát, amire dorombolni kezd és jobban tenyerembe búj. - Miért sértődtél meg?

- Mert mondtam, hogy uralkodj magadon és még sem tetted amit kértem. - húzza fel orrát sértetten. - Jimine biztos hallott mindent! Hol van? Elküldted? - szűkíti össze szemeit.

- Nem, jött a hercege. - puszilok szájára.

- Remélem kibékültek.

- Ki, szemtanú vagyok. - puszilok szájára. - Nem akarod itt folytatni a lentit?

- Nem, mennem kell. - kell fel és kezd öltözni, amit összeráncolt szemöldökkel nézek.

- Hova? - kelek fel.

- Helyszínt nézni, és minden fontos dolog. - vesz fel még egy dzsekit. Kinek csipi ki így magát?

- Nem mész. - csóválom meg fejem.

- De igen. - siet le és beveszi a gyógyszert, a telefont berakja a zsebébe. - Mivel te nem érsz rá folyton, Jinnel megyek. - követem az ajtóhoz, ahol felhúzza cipőjét.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now