✨44.rész✨

976 42 1
                                    



Ezt a pillanatot a gyerekek zavarják meg, hogy felsírnak. Taehyung egyből elenged és siet hozzájuk, én pedig követem.

- Itt van már apu.- hajol be hozzájuk, túl jó látvány. - Jungkook, hozz nekem babatörlőt.- pillant hátra rám, majd a Kicsikkel törődik tovább.

A TV alatti szekrényből veszek ki és oda viszem neki. Elveszi és egy darabot kivéve belőle, törli meg melleit. Kiemeli mind a kettőt és leülve a székre kezdi el őket etetni. A Kicsik egyből mohón enni is kezdenek, de nem csodálkozom, biztos nagyon éhesek voltak már. Leülők mellé és a pici Jun fejét megsimogatom.

- Senki nem eszi meg előled fiam.- mosolyodom el rajta, mert a tej már folyik ki a szája szélén.

- Taewoo se különb. - nevet fel Tae.- De Jungkook még mindig zavar hogy nézel.- kezd megint enyhén piros lenni arca.

- Már megszokhatnád, hogy így látlak.- hajolok nyakához.- Nem rég az asztalon dugtalak meg.- csókolok bele.

- Mhmm, de az más.- dönti félre fejét, ezért még több csókot adok nyakára.

- Előttem ne szégyelld magad Drágám.- hajolok el tőle.

- Hidd el, ha tudnám kontrolálni nem jönnék mindig zavarba.

- De nekem baromira tetszik, hogy zavarba jössz, csak ne szégyelld ezt.

- Próbálkozom.- válaszolja.- Menj fel és csinálj vizet, a babáknak és nekünk. Tegnap nem fürödtek, több ilyen nem lesz.

- Nagyon parlancsolgatos vagy TaeTae.- kelek fel vigyorogva.- Csak hogy tud.- emelem fel állát.- Neked még teljesítem.- megyek fel.

A fürdőbe érve, engedni kezdek kicsit melegebb vizet. Mivel velünk fognak fürödni, ezért nem kell beraknom azokat a baba cuccokat. Nevüket se tudom, csak mindent amit kellet beszereztem, hogy semmibe se legyen hiány. Taehyung biztos tudja a nevét. Csak azt tudom, hogy bekell rakni ezt a babáknak, hogy ebbe bele rakod őket és nyugodtan fürdetheted őket.
Rakok a vízbe egy kis tusfürdőt is, kicsit legyen habos a víz.
Telefonom csörögni kezd, ezért kimegyek és ingerülten veszem fel.

- Háló?- szólok bele.

- Hol vagy már Jungkook?- kérdezi Hoseok.

- Itthon.- nézek a bejövő Taehyungra, aki a két Kicsit fogja. - Miért?

- Egy napról volt szó, de ma már azt hittem jönni fogsz. Az a idióta Mingi, nem tudja kihányni a tasakokat és ez még csak az egyik dolog. - egy nagyot sóhajtok és feszülten masszírozom meg orromat.

- Egy óra.- nyomom ki.

Hihetetlen, hogy nem vagyok bent egy napot és megáll számukra az élet és rohadt béna ott bent mindenki! Már nem fogok ennél jobban kegyelmezni az újaknak, kemény módszert kell használnom.

- Baj van?- kérdezi meg Taehyung.

- Dehogy, nincs semmi.- mosolygok rá.- Szerintem már kész a víz.- megyek mellé és Taewoot elvéve tőle, ölelem át derekát és egy rövid csókot adok ajkaira.

Egyet bólint, majd bemegyünk és a Kicsiket levetkőztetve, ülünk be velük. Most kivételesen Tae a másik oldalra, hogy rendesen elférjünk.

Taewooval játszani kezdek, még mindig olyan kis apró baba. Kicsit lemerítem a vízbe, majd vissza húzom.

- Vegyél nagy levegőt.- mondom neki és egy gyors merítést csinálok, mikor kiemelem nagy szemekkel figyel engem. Megzabálom.- Megeszlek.- csókolgatom szét kis fejét.- Olyan aranyos vagy.- ekkor tüsszent és kis Hybrid valóját mutassa. - Így is fürödhetünk. - bólintok és én is állati énemet mutatom, amit a pici csillogó szemekkel néz és fülem felé kezd el nyújtózkodni. Persze egyből oda emelem és fülemmel kezd el játszani. - Most fürdünk Picim, utána játszol.- rakom a vízbe mellkasáig és engedem, hogy rugdalózón.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now