✨58.rész✨

788 43 0
                                    




Másnap Jungkook ahogy ígérte, rengeteg ajándékot hozott a Kicsiknek és a kertbe is kimentünk együtt. Hiába, hogy kezdet este lenni, a légvárat is felfújta nekik és mi mint nagy gyerekek, bent játszottunk velük. Egy szuper nap volt és végre nem azon gondolkoztam, hogy kilehet az a ismeretlen és mit akarhat.

- Jimin, nekem gyorsan elkell hogy ugorjak a boltba.- veszem fel a cipőm.

- De te is tudod, hogy sehova nem mehetsz.- jön elém, kezében pedig Kai van.

- Tudom, de viszont Jungkook elfelejtett bevásárolni. Az ikrek pedig éhesek és én is, na meg szerintem te is.

- Igaz, igaz. De várj, Jungkook már tudja?

- Nem.- válaszolom mikor leesik miről beszél.- Nem tudtam, hogy mondjam el ilyen helyzetben.- sóhajtok.

- Vegyél valamit és azzal mond el, de siess vissza és vigyázz magadra.

- Te is, és a gyerekekre is vigyázz.- megyek ki.

Kocsimba beülők és elsőnek végig simítok a kormányon. Olyan régen ültem már benne. Bekapcsolom az övem, utána beindítom a motort és útnak is indulok egy boltba.

Megvettem mindent amit kellet, hatalmas sor volt és annyira örültem mikor kijutottam. Azt hittem megfulladok bent, annyi ember van. Mindenki i ilyenkor vásárol vagy mi?

Berakom a szatyrokat a csomagtartóba és beülők előre. Bekapcsolom az övem, de akkor hirtelen valaki, valamit a számhoz nyom. Rángatózni kezdek, és próbálom leütni aki mögöttem van, de légzésem lassulni kezd és szemeimet is lehunyom, majd elnyel a sötétség.

Jungkook szemszöge:

- Örülök, hogy ma hamarabb jöttünk haza.- szállunk ki a kocsiból Yoongival.

- Én is, Taevel és a gyerekekkel tudok lenni. Holnap pedig elmegyünk Felixhez, állítólag onnan vettek most fegyvert, és azt mondták, hogy furcsa volt.

- Szóval aki most vett fegyvert, arra véled hogy az figyelte a gyerekeket?- megyünk be.

- Igen.- adom a választ.

- Tae, már azt hittem h-

- Mit hittél?- kérdezem meg és kikerülöm az ide jött Jimint.

- Az én kis Szerelmem.- fogja meg Yoongi Kait.

- Öhm.....

- Hol van Tae?- fordulok meg.

- Apa!- futnak hozzám az ikrek, felveszem őket és egy puszit adok arcukra.

- Szóval Jimin!

- Taehyung boltba ment, mert nem volt itthon étel és már mindenki éhes.

- És mikor ment?

- Két órája........

- Hogy mi? Te elengedted egyedül és még nem jött meg?- leszek idegesebb.

- Sajnálom.- hajtsa le a fejét.

- Yoongi, most megyünk Felixhez. Jimin, te itt maradsz a gyerekekkel.

- Ne menj el apa!- búj hozzám Taewoo és pityeregni kezd.

- Apu mindjárt jön.- ugrik ki a karomból Jun. - Azt mondta mindjárt jön. - megy az ajtóhoz.

- Ne sírj Angyalkám.- puszilom meg.- Nyuszim.- megyek mellé.- Apu később jön haza.- guggolok le.

- Nem! Azt mondta ma vissza jön!

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now