Taehyung szemszöge:Dühős vagyok Jungkookra, mert nem mondott el egy ilyen fontos dolgot. Bármi lehetett volna a kis Junnal, és nekem mellette kellett volna, hogy legyek. De nem, mert férjem egy szót se mondott! Ennyit arról, hogy mindent elmondunk egymásnak.
Gyorsan lezuhanyoztam, valamennyire. Majd vizet kezdek el engedni, magamnak meg a Babáknak. Kell egy fürdő.
Szerencsére mindkettő fent van és Jun még fázik, ezért még gyorsabban megyek be vele és levetkőztetve, ülők be velük.
- Annyira örülök, hogy nincs semmi bajod Nyuszim.- puszilom meg Junt.
Szerencsére a kádba lehet rakni ilyen baba tartót és mindkettőt bele teszem.
- Nagyon haragszom apátokra.- kezdek nekik panaszkodni, amire nagy szemekkel figyelnek engem.- Hogyan gondolhassa, hogy egy ilyen fontos dolgot nem mond el?- öblögettem őket vízzel. Jun az ujját bekapja és úgy néz engem, Taewoo pedig mosolyog. - Mit mosolyogsz?- pöckölöm meg orrát, amin nevet. - Vicces hogy apu haragszik?- erre Jun is nevetni kezd. Kész, Jungkook ellenem fordított a gyerekeket! Biztos a cuki mosolyával, vagy a védelemnyújtó ölelések, az illata, oké Taehyung állj le! - Apátok miatt nevetek rajtam, mi?- csikizem meg mindkettőt, és erre már sokkal hangosabban kezdenek nevetni, szerintem ezt le is lehet hallani. - Annyira imádlak titeket!- adok cuppanós puszit, mindkettő hasára és meg is fújom, ami újabb kacaj szájukból. Annyira jól érzik magukat, hogy kis állati formájukban vannak. - Taewoo, ne ad be a derekad egy olyan férfinek, aki egy csokor rózsával vár téged lent.- adom a jó tanácsot.- Jun, ne legyél olyan bolond mint az apád.- nyújtózkodni kezdenek felém mosolyogva.- Apunak fáradt napja volt.- veszem ki őket és magamra fektetem, mindkettőt. A mellkasomra.- Sárban kúsztam, falat másztam, kerekekben ugráltam és minden más. Csak arra vágytam, hogy haza jöjjek, veletek és apátokkal legyek. Azt terveztem hogy megfürdet, megmossa a hajam, vagy valami, de elkellet szúrnia. Mondjuk lehet csak nem akarta, hogy aggódjak, és hogy már harmadik nap eljöjjek onnan, hisz ez fontos. De ti fontosabbak vagytok!- puszilok mindkettő fejére. - Hibáztassuk még apát, rájöttem, hogy szeretem hibáztatni és egy kicsit panaszkodni róla. - gondolkozom el.- Képzeljétek el, miután azt mondta nekem, hogy nincsen semmi titka, hát nem kiderült, hogy maffiában dolgozik? Apukátok okos volt, megtaláltam a fegyvereket. Rájöttem, addig is sejtettem a dolgokat vele kapcsolatosan. Furcsa volt. Nagyon furcsa. De nyomoztam, és találtam valamit. Na jó, igazából tök véletlen találtam meg, de ha nagyobbak lesztek, addigra kitalálok valami profi sztorit. - csak néznek rám, és tuti azt gondolják mekkora egy idióta vagyok.- Az első randink szép volt, sosem éreztem olyan jól magam. Egy kivilágított ösvényen mentünk fel, egy kis hídra és ami van teaház a tónál, na egy olyan volt ott és bent vacsorázunk. Aztán csónakáztunk, a tavon tavirózsák voltak, de benne gyertyákkal. Olyan gyönyörű volt.- kezdem el egyesével fürdetni őket.- Talán, akkor voltunk utoljára talán valami romantikus helyen.- gondolkozom el.- Nem!- jut eszembe.- Aztán volt, hogy elvitt a vásárba és korcsolyázni, az is nagyon jó volt. Azután vette el a szű- na igen, majd ha nagyobbak lesztek talán. Szóval, azután időt is kértem tőle. Nem egy romantikus módon kérte meg a kezem azt elárulom.- fektettem vissza őket mellkasomra és hallgatnak engem.- Aztán megtudtam, hogy lesztek ti.- nézek rájuk.- Vagy is végig azt hittük, hogy csak egyikőtök lesz. De nem.- mosolyodom el.- Féltem elmondani apátoknak, sírtam, azután tanácsot kértem. Azután nem viselte jól és el is raboltak. A lényeg hogy jól vagyunk, bár kórházba kerültem, de lett egy új barátom San. Remélem találkozom még vele.-Vajon mi lehet Sannal?- Az is majd ha nagyobbak lesztek, talán. Aztán akart egyszer romantikus lenni, de elszúrtam. Az esküvő Gyönyörű volt, de apátok és Namjoon Hyung nem bírtak magukkal és ott is öltek.- forgatom meg szemeimet. - A nászút is fantasztikus volt. Azután megszületettek ti.- ölelem jobban magamhoz kicsi testüket.- A legcsodálatosabb nap volt.- könnyezek be. - Ne de, menjünk mert kihűlt a víz.- kellek ki velük nehezen.
Bemegyek a szóbába és megtörölöm őket, majd az ágyra leülők és etetni kezdem őket.
- Nagyon sajnálom Taehyung.- érzem meg Jungkook kezeit derekam körül, a hasamnál összekulcsolja őket. Leheletét pedig nyakamon érzem meg. - Kérlek bocsáss meg.- bújik nyakamba.
- Haragszom.- jelentem ki.- Ez egy fontos dolog volt Jeon.- mondom direkt vezeték nevét.
- Nekem van nevem is!- morogja.
- Büfiztesd meg a gyerekeket.- veszem el, melleimtől őket, már nagyokat pislognak.
Szó nélkül teszi kérésemet, én addig magamra veszem a köntösömet és fogat mosok. Ezután megfogom az álmos Taewoot és a kis szobába átmegyek vele, Jungkook pedig követ Junnal. Befektetem és a kis nyuszit mellé rakom és egy puszit nyomok homlokára. Jungkook ugyan ezt megteszi Junnal. Rá sem nézve hagyom el a szobát és leveszem az irányt, ahol a Yoonmin páros a széken falják egymást.
Érkezésemre elválnak egymástól, én pedig egy teát kezdek csinálni magamnak. Közben a babaőrt kezembe veszem és lerakom a szekrényre.
- Fürödtél?- kérdezi meg Yoongi.
- Igen, a gyerekekkel.- adom a választ.
- Jungkook, egyik nap mehetek Taehyunggal?- kérdezi meg barátom.
- Namjoont kérdezd, én sem lehetek mindig ott.
- Mizu?- ül fel a pultra Jimin.
- Fáradt vagyok.- öntöm a forró vizet a bögrébe, amibe a tea filter már benne van és egy kis citromlé. - Veled?
- Fáradt.- sóhajt. - Túlságosan is.- lóbája lábait. - Nincs uborkátok? Vagy dinnye?- a bögrét magam elé emelem és furcsán méregetni kezdem.
- Te, mindig használtok óvszert?- kérdezek rá és egy kicsit zavarba jön.
- Nem tudom pontosan, volt mikor talán nem. Miért? Ugye nem arra gondolsz?- lássa meg vigyoromat.
- Chim terhes!- ekkor befogja a számat, de megnyalom a kezét.
- Shhh!
- Mit mondtál Taehyung?- kérdezi meg Yoongi.
- Azt hogy a kutyák vemhesek és akarok egy kutyát, akinek majd lesznek kölykei és az lesz a neve hogy Chimy.- találok ki valamit.
- Nem változtál.- hallom meg hatalmas sóhaját.
- Megverem.- súgom magam elé.- Elsőnek Jeont.- teszem le a bögrét és kezdek el mutogatni.- Majd Yoongit!
- Hey! Azért kell a Babámnak egy apa!
- Akkor is!- veszem fel a bögrét és kortyolgatni kezdem.
- De lehet nem is vagyok.- ránt vállat.
- Bármi lehet.- dőlök a pultnak a két férfival szembe és vigyorogni kezdek, mint egy idióta.- Stipi Stopi a keresztapa szerep!- stoppolom le.
- Még nem biztos! De ha igen, akkor lehetsz te a keresztapa meg Jungkook.
- Kis morci lenne mint Yoongi.- kezdünk el olvadozni.- Ahh, ne! Inkább legyen olyan mint te! Yoongi az előbb megsértett.
- Taehyung, idáig hallom miket beszéltek.- hallom meg Yoongi hangját.- És én is azt akrnám hogy Jiminre hasonlítson, de hogy jön ez a téma?
- Hát Junékról.- válaszolom.- Meg, hogy új apjuk lesz.- teszem le a bögrét.- És mondtam Jiminek, hogy használjon óvszert.- kacsintok Jiminre és felveszem az irányt.
A szoba ajtaját bezárom és levéve a köntöst fekszek be, a pihe puha ágyikómba. De persze, ez se tarthat örökké.
YOU ARE READING
My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Milyen ebben a világban, Hybridnek születni? Kegyetlen. Legtöbben csak azért jönnek össze valakivel, hogy legyen aki eltartsa őket. Ebbe benne van, hogy otthon maradsz, házi munkát végzel mint egy asszony és gyereket szülsz. Én nem szeretném ezt az...