✨59.rész✨

917 44 3
                                    




Taehyung szemszöge:

Érdeklődve figyelem az előttem ülő alakot. Nem ismerős nekem egyáltalán, bár még az arcát se mutatta. Nem tudom miért akarja Jungkookot szenvedve látni, de tippem van hogy mit akar a cél érdekében. Nagyon sok ötlet van a fejemben, de egyiket se akarnám, főleg most.

A fejem sajog a sok ütéstől, az arcom ég, a szám még mindig vérzik. Elküldte a videót, de azóta csak ül előttem és figyel. Hiába, hogy egy székhez vagyok kötve és már kidörzsölte a csuklómat a kötél, de akkor is nagyon zavaró, hogy ott ül és figyel.

- Mit akarsz tenni velem?- kérdezem meg végül.

- Kínozni.- válaszolja.

- Mit tett a férjem?

- Ő nagyon semmit.

- Akkor miért akarsz engem kínozni és Jungkookot szenvedve látni?- nem értem ezt az embert.

- Három évvel ezelőtt, elvettél tőlem valakit. - értetlenül ráncolom össze homlokom. - Ő volt a mindenem.

Ém csak egyszer öltem, egyetlen egyszer. Még Japánban a találkozón. De nem hiszem, hogy az a nő jelentet volna neki bármit. Az a nő egy rossz kurva volt és direkt provokált, mert ő akart engem eltenni láb alól, de fordítva sült el. 

- Csak egyetlen egyszer öltem, egy párbajon.- köhögök fel.

- Igen, pont ott.- veszi le a maszkját.

- Ki vagy?- próbálok emlékezni az arcára.

- Park Seonghwa.- ejti ki.- Park Sora bátyja.

Szemeim kétszeresére nőlnek és ajkaimat is elnyitom. Nem lehet. Nem tudtam, hogy van egy testvére. Szóval ezért van a bosszú, de én öltem meg és nem Jungkook. Ha engem megöl, Jungkook fog élete végéig szenvedni. De hát engem akar kínozni és egy kínzás, utána egy halál után, semmi. Mint, hogy életed szerelme és gyerekeid apja nélkül kell leélned az életed.

- Rászedted őket.- nézek szemeibe, amik gonoszan csillognak.

- Okos.- mosolyodik el betegesen.

- Mit akarsz tenni velük?!- leszek idegesebb, neki meg mégszélesebb lesz a mosolya.

- Szép lassan megölöm őket és te végig fogod nézni a halálukat. - hajol közelebb.- A te hibádból halnak meg.

- Ne merj hozzájuk érni!- kiabálok rá.

- Kezdjük a fattyú gyerekeiddel.- dől hátra nyugodtan.

- Ne beszélj így róluk! - kiabálok.

- Nyugodj meg, én nem érek hozzájuk.- betegesen elvigyorodik. - Jungkook átvitte Namjoonékhoz őket, nagyobb biztonságban vannak.- nevet fel.- Olyan naív.

- Mit tettél?- préselem ki a szavakat.

- Szeretem a skorpiókat. - kezd bele.- De lehet, hogy a kis szőrnyszülőtteid nem.

- Megöllek!- de ezen csak nevet.- A húgod egy rossz kurva volt! Ő akarta a párbajt is!

- Te vagy a kurva!- kell fel és még egy ütés arcomon.- A húgom jó párja lett volna Jungkooknak, megfelelő. Hiszen mindkettő kis kora óta benne volt ebben az egészben, Sora mindenben jó volt! Mindenben!

- De Jungkooknak csak egy stresszlevezetés volt egyik este.  - élek férjem szavaival, az este után mindent elmondott nekem. Akkor se akart vele lefeküdni, csak jókor volt jó helyen.

- Soha nem fogsz felérni hozzá! - fogja meg pólóm nyakát és feljebb emel.

- Már réges rég fentebb állok, mint ő valaha.- vigyorodom el.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora