✨30.rész✨

1.1K 60 0
                                    



Jungkook szemszöge:

- Úgy nem lenne jó, ha valamivel enném? - kérdezi Jimin.

- Nem, több esélye van a fulladásnak. - állok előtte összefont karokkal.

- Menni fog. - áll mögötte Yoongi és biztassa.

- Rendben. - vesz egy nagy levegőt és bekapja, majd egyből lenyeli a nyomkövetőt.

Yoongi egyből kezébe adja a vizet és iszik is rá. A terv hogy Jimin nyomkövetőt nyel, és kiöltözve azon a területen fog járkálni,ahol a legtöbb Hybrid tűnt el. Csak elkel kapniuk és elvinni magukkal. Egyszerű, de fele rá az esély, hogy ma is arra mennek. Nagyon reménykedek benne, annyira féltem Taehyungot és a kicsit. Remélem nincs semmi bajuk. Nem sokára ott leszek értük.

- Kapd össze magad Jim és mehetünk. - veregetem vállon és az autóba kiülök.

Ha nem kezeltem volna úgy a helyzetet, most nem lenn ez. Taehyung itt lenne velem és valami baba dolgon gondolkodnánk. De félek. Féltem a kicsit, én vagyok az apja. Nem lennék egy minta apa számára és biztos miattam a legnagyobb veszélybe lenne. Miről beszélek, még meg nem született, de már benne van, miattam. Megkel ölnöm Soojunt, elmegyek Taehyungért és ő meghal.

Taehyung szerelmem, csak ne legyen semmi bajod. Várj rám, megyek érted. Pólóm alá vissza rejtem eljegyzési gyűrűjét, mert eddig azt bámultam, egy láncra tettem fel és a nyakamba akasztottam.

- Menjünk. - ülnek be Yoongiék.

- Mindenki a helyén van? - kérdezem meg és elindulok.

- Igen, ahogy mondtad. - bólint. - Csak váljon be a terved.


A helyszínhez érve Jimin kiszáll és járkálgatni kezd a járdán, direkt billegteti is magát, hogy felfigyeljenek rá. Ért a dolgához.

Yoongi idegesen bámulja, de szerintem én is. Mindketten izgulunk, ő félti Jimint nagyon, én pedig félek, hogy nem sikerül ez az egész és nem tudok időben Taehyungért menni.

- Már fél órája kint sétálgat a hidegben. - morogja Yoongi.

- Még várjunk. - sóhajtok. - Érzem hogy itt vannak. - helyezkedek el kényelmesebben.

- Most van valami. - erre én is oda kapom tekintettemet.

Jimin beszél két farkassal, valamit nagyon beszélnek neki, majd az egyik elkapja és elkábítsa. Ezután jön egy furgon és berakják és elmennek.

- Már el is mentek. - indítom be a kocsim és a nyomkövetőt nézve haladok.

- Csak ne legyen semmi bajuk. - mondja Yoongi.


Megállt a pötty, így már meg van a pontos helyszín is. Két csapatom jön és megyünk be, majd a helyre. Már értem miért mondott csak annyit az ember, hogy aranyhal. Mert egy rohadt hall szállítmányos épületben van az egész.

Oda érve, kiszállunk a kocsiból és elmondom a tervet, hogy megyünk be. Az egyik csapat hátulról megy, megkerülve az épületet, a másik velem jön.

A kint lévő öröket lelőjük sorjába, a hangok miatt pedig még többen jönnek ki.

- Yoongs, mi be megyünk. Többiek fedeznek. - adom ki az utasítást és már megyünk is, közben egy párat megöltünk.

- Erre. - nézi Yoongi a telefont és követem.

Csak arra nem számítottam, ami ott fogad.

Taehyung, Jimin és egy ismeretlen a földön tarkóra tett kézzel sírnak, Soojun pedig fegyvert fog rájuk.

- Nocsak, Jeon Jungkook. - ejti ki gúnyosan a nevem, egy undorító vigyorral. 

- Park Soojun. - préselem ki nevét ajkaim közül.

- Várj a sorodra, előbb ezt a hármat kell megölnöm. - ekkor előveszem a pisztolyom és Yoongi is és rá tartsuk.

- Enged el őket! - morgom és közelebb megyek.

- Jungkook. - néz fel rám Taehyung és a szívem szakad megérte, annyira fél.

- Hoppá, csak nem ő a kurvád? - nevet fel és hajánál fogva felrántsa magához és álla alá rakja a pisztolyt. Taehyung fájdalmasan felkiált egyet és rohannék oda, ha - Ha közelebb jössz, meghal.

- Enged el te mocsok! - kiabálok rá, feltudnék robbanni annyi düh van most bennem.

- Megölöm, aztán megöllek téged is. - mosolyog mint egy örült.

- Hozzá ne merj nyúlni!

- Változtatok, megöllek aztán megdugom a kis kurvádat.

- Jungkookh. - kezd el zokogni és mozgolódni karjaiban. 

- Fejezd be vagy meghalsz! - rántja meg, de Taehyung a lábára lép, ezért elengedi és a földre esik párom.

Én pedig nem habozva célzok és lövők fejébe, majd Kedvesemhez sietek, aki a földön össze van görnyedve és a hasát fogja.

- Kicsim. - símitok arcára. - Hol fáj? - nézem végig testét hogy van-e sérülés.

- A babah, . - fog karomra - Valami van veleh, Jungkookh. - zokog fel, ekkor megérzek valami meleget lábaimnál. Vér.

Mikor vissza nézek Taehyung arcára, szemei már csukva vannak. Azonnal felkapom és rohanok ki vele a kocsihoz és kórházba viszem.

Nem érdekel most a maffia szabálya hogy semmilyen civil helyre nem mehetünk ilyenkor. Nekem a szerelmem elájult és vérzik, és benne növekszik a szerelmünk gyümölcse! Csak ad Istenem hogy ne legyen semmibajuk.

A kórházba berontok és a recepciós pulthoz rohanok.

- A párom terhes és elájult, vérzik! - mondom kétségbe esetten.

- Nyugodjon meg. - jön ki és int két ápolónak akik egy ágyra rakják. - Azonnal a doktor úrhoz vigyék. - adja ki az utasítást nekik. - Maga pedig várjon a váró terembe. - tolják el Taehyungot.

- Vele kell maradjak! - indulnék meg, de karomra fog.

- Kérem, várjon ide kint. A doktor úr megvizsgálja, biztos minden rendben lesz. -mondja kedvesen.

Vissza fogom magam és egyet bólintva megyek a váró terembe és idegesen leülök, lábamat kezdem el jártatni. Ha valami lesz Taehyunggal vagy a babával, azt soha sem fogom megbocsátani magamnak. Az egész az én hibám, túrok idegesen a hajamba.

- Taehyung? - hallom meg Yoongi hangját.

- Vizsgálják. - nézek fel rájuk.

- Minden rendben lesz. - mondja Jimin és leül mellém, a hátamat kezdi el simogatni. Mai nap ezt annyiszor hallottam már.

- Taehyung erős. - mondja az ismeretlen.

- Te ki vagy? - kérdezem meg.

- Choi San, én segítettem Taehyungnak az elmúlt időben ott bent. - válaszol. - Mindig az mondta hogy "Jungkook eljön értem" és bánt mindent. - ennek hallatán szemeim könnyesek lesznek.

Még ilyen helyzetben is magát hibáztassa, pedig ő semmiről sem tehet. Én vagyok a rossz, miért nem engem büntetnek a fentiek?

- Köszönöm, hogy bent vigyáztál rá. - mondom hálásan.

- Máskor is megtenném. - bólint.

Jimin magához ölel és nyugtatni próbál, én pedig elengedek pár könnycseppet. Kérlek legyél jól Szerelmem.

_______________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
✨30.rész✨ a hibákért bocsánat💜
Nem vagyok gonosz! Kicsit sem😌

A holnapi felvételizőknek sok sikert kívánok🥺❤️ egyetek csokit🍫 ne görcsöljetek rá ÉS HA EGY FELADATOT NEM ÉRTESZ MENJ TOVÁBB ÉS UTÁNA TÉRJ VISSZA RÁ!
Ne stresszeljétek túl Tiglik🐯🥺

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now