✨42.rész✨

1K 51 0
                                    



Szörnyű volt hallani ahogy mindkettő gyerek egyfolytában sír. Jungkookal azon voltuk, hogy érezzék, hogy velük vagyunk. Egy percre se raktuk le egyiket se kezeinkből, hol járkáltunk velük, hol ültünk és ringadtuk őket. De teljesen megérte.

Elsőnek Taewoo mutatta meg kis Hybrid valóját. Neki is fehér puha fülei bújtak elő és hozzá a kis bolyhos farka. A kellemes kis aromáját is jobban lehetet már érezni.

Junnak pedig szürke kis nyuszi fülei jöttek elő, egy kis pamaccsal hátul. Tudtam, hogy ő apja állati mivoltát fogja örökölni.
Ezután nem sírtak csak bámultak ránk nagy szemekkel, mindenki megfogta őket és olvadoztak.

(Sorry, jobb szerkesztést nem tudtam összehozni)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Sorry, jobb szerkesztést nem tudtam összehozni)

Most is ép Jun Jin kezében van, Taewoo pedig Namjoon kezében és úgy beszélgetünk.

- Olyan aranyosak.- mondja Jimin.

- Én tudtam, hogy kis nyuszi lesz Jun.- meséli büszkén Jin.

- Én örülök hogy már nem sírnak.- dőlök Jungkookra. - Borzasztó volt.

- De már túl estek ezen is.- puszil tincseim közé.

- Ha most már jobban lehet érezni Taewoo illatát, akkor biztos hogy sokan meg is fogják érezni.- néz ránk Yoongi.- Nem emlékszem, hogy Taenél éreztem volna, mikor elsőnek találkoztunk.

- Azt hiszem elfog múlni neki, vagy is olyan szintű lesz neki, mint egy normál baba illata és azért nem fogják majd érezni. Csak szerintem pár nap kell neki.- válaszolom.

- De mikortól kelet szagelnyomott szedned?- kérdezi meg Namjoon.

- Tizenöt éves korom óta. - válaszolom.- Akkor érezték jobban és Yoon szülei elmentek nekem venni, onnantól szednem kellet, ha ki megyek az utcára.

- Szerencsére Soojun már nem tekint ránk veszélyt.- mondja Nam.- De azt még nem azt jelenti, hogy nincs - e más.

- Ezért mehet csak velem Taehyung bárhova.- szólal meg feszülten Kook.- Maximum veled vagy Yoongival.

- Na és én?- szólal meg egyszerre Jin és Jimin.

- Jimin, gyenge vagy. Jin, lehet van testőr melletted, de nem engedném veled se el. Jöhetek hozzánk és mi is jövünk, de ennyi.- fejezi be.

- Ezt becsülöm.- szólal meg Jin, amire furcsán nézek.- Mindentől megakarod óvni a családodat, ezért tiszteletben tartom kérésed.

- Köszönöm Hyung.- biccent felé.

- Azt hiszem Taewoo menni akar.- kell fel Nam és a kezembe adja, majd vissza ül helyére.

- Szia Kincsem. - puszilok arcára.- Jól meg vagy a kis farkaddal?- mert azt öleli magához.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now