✨14.rész✨

1.3K 75 2
                                    



Taehyung szemszöge:

Kicsit féltem megkérni Jungkookot, hogy jöjjön be velem. De úgy érzem minden nagyon jól sült el, szerintem mindenki szimpatikus mindenkinek. Jimin egy aranyos macska, főleg a pink hajával. Kedves és látszik, hogy óda van Yoongiért, ahogy barátom érte. Örülök hogy boldog, főleg egy ilyen kis aranyos srác mellett. Kicsit nekem úgy tűnt, mint ha ismernék egymást Jungkookal, de nem mutattak bármi biztosat, szóval lehet csak én értelmeztem félre valamit. El nem tudom mondani, hogy mennyire szerelmes vagyok, Jungkook maga a főnyeremény, minden téren. Vacsoránál még azt se engedte meg, hogy salátát egyek, de csak egy kicsit akarok diétázni hogy szebb legyek neki. De persze ezt se engedi, hisz egyből kiszúrta.

Most pedig a lakásomban vagyunk és és ép készülők fürdeni. Mindig azt mondom magamban, hogy nem engedem magamhoz közel, de folyton az ellentétét csinálom. Egyszerűen érezni akarom hogy mellettem van, biztonságban érzem magam.

- Gyorsan lezuhanyzók akkor. - megyek a fürdő ajtóhoz és nyitom ki.

- Addig elleszek. - válaszol, én pedig gyorsan bespurizok.

Ahogy ígértem neki, gyorsan lezuhanyoztam és kimentem hozzá pizsamámban.

- Kész vagyok! - megyek a nappaliba, ő ezért felém kapja tekintetét és nagy szemekkel figyel, amit nem értek. - Mi az? - mondom zavartan, majd meglátom magam az ablakban és gyorsan vissza húzom füleimet és a farkamat.

Elfelejtettem elrejteni őket, mert két napja már elő se bújtattam őket.

- Mutasd meg! - kell fel és jön hozzám kérlelve. - Macska vagy te is? - fogja meg kezem.

- Nem. - mondom zavartan.

Nem szólal meg, hanem erősen gondolkozik.

- De az nem lehetsz. - rázza fejét. - Vagy igen? - nézem őt, hogy most rá jött volna? - Hybrid vagy? - kérdez rá, ezért ajkaimat elnyitom.

Megint rám jön a félelem és a remegés, ezért hátrálni kezdek tőle és a konyhába sietek a gyógyszereimért. Gyorsan beveszek egy tablettát és lenyelem, ez csak a szag elnyomom. Megtámaszkodók a szekrényen, ekkor megérzem Jungkook kezeit derekamon.

- Ne félj tőlem Taehyung. - ölel szorosan magához és bújik nyakamba. - Én nem bántalak. - súgja lágyan, ezért hiszek neki. Valamiért hiszek neki.

- Yonngin és a barátaim kívül, senkik nem tudják. - mondom nagyon halkan és fogok kezére. - Azt se akartam, hogy te tud.

- Párod vagyok, előbb - utóbb meg tudtam volna. - indulatosan vele szembe fordulók.

- Na és te mi vagy? - kérdezem meg.

- Azt még nem mondom el - kezd bele.

- Nem! Ahogy te mondtad, a párod vagyok! - fogok arcára hogy szememben nézen. - Én felengedtem most a pajzsomat. - bújtatom elő füleimet és farkamat. - Most te jössz.

- Rendben. - sóhajt és végig szemeimbe nézve mutassa meg mi is.

Aranyos nyuszi fülei elő jönnek, így teljesen olyan mint egy nyúl. Hátra lessek, ahol ott van a kis pamacs. Mosolyogva érintem meg füleit, olyan puha kis szürke. Csillogó szemekkel figyelem és mosolyogva hajolok ajkaira, kicsit zavarban van, ami miatt még aranyosabb. Még nem láttam így.

- Olyan aranyos vagy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Olyan aranyos vagy. - súgom ajkaira.

- Nem vagyok. - mondja sértetten, ezért újabb csókot adók neki.

- De igen. - érintem le lábaimat a földre, mert eddig lábujjhegyen voltam.

- Te vagy az aranyos. - birizgálja meg füleim. - És Gyönyörű. - néz vissza szemeimbe.

- Nem is! - csapok mellkasára.

- Most már nem kell előttem titkolóznod. - csókol homlokomra. - És csak velem léphetsz ki ebből a lakásból! - jelenti ki.

- Miért?

- Hogy ne essen semmi bajod. - cirógassa arcomat. - Hybrid vagy, veszélyes. Dolgozni se mehetsz arra a helyre!

- De megyek! Ott olyanok vannak mint én! - közlöm vele.

- Szóval ezért dolgozol ott.

- Igen, szóval a munka helyem marad.

- Átgondolom.

- Hey! Még csak most jöttünk össze, de már parancsolni próbálsz nekem! - akadok ki.

- Hogy megvédjelek, igen. - bólint.

- Jungkook, valamit tisztázunk.- nézek rá csúnyán, ami látszólag nem tetszik neki. - Nem szabhatsz meg mindent nekem, én nem egy tárgy vagyok! - magyarázom neki.

- Taehyung! Most fejezd be ezt, nem szeretném ha valami olyat csinálnék, amit megbánnék később! - mondja ijesztő hangon, ezért újra remegni kezdek. - Aishh! - ránt magához egy ölelésre. - Ne haragudj. - mondja most már sokkal kedvesebben.

- Csak azért bánsz így velem, mert most már tudod mi vagyok? - kérdezem meg halkan és kezdek némán sírni.

- Dehogy is Taehyung. - simogassa hátam. - Csak....sajnálom! Nem ezért viselkedek így, csak féltelek a kint lévőktől. Mindenki mocskos és rossz dolgokat művelnek, nagyon rosszakat. Nem szeretném, ha veled történne valami.

- Nem fog, rendszeresen veszem a gyógyszeremet be. -válok el tőle, orromat megtörlöm. - Mostanában, meg csak te viszel óda ahova kérem, ami a munkahelyem igazából. - szipogok egyet.

- Ne haragudj rám Baba. - puszil arcomra és törli meg szemem, egy zsepit is ad.

Kifújom az orrom és szemeibe nézek fel.

- Ne hidd azt hogy most másképp fogok bánni veled, eddig is így viselkedtem csak most még jobban féltelek. - magyarázza. - Haragszol? - dönti össze homlokunkat.

- Nem. - mondom rekedtes hangon. - De megijedtem, hogy te is olyan vagy mint azok az állatok.

- Sajnálom Kicsim, hogy megijesztettelek. - puszil orromra. - Szerintem észre vetted, hogy szeretem birtokolni azt ami az enyém. - kulcsolja össze kezeinket. - Ezért ne haragudj rám, hogy mindentől óvni akarlak.

- Nem haragszom, jól esik. - puszilok szájára. - De nem zárhatsz be a házba.

- Tudom. - sóhajt. - Megfürdők, utána alszunk együtt? - kérdezi meg.

- Ühüm. - ad egy rövid csókot és megy.

Addig előkészítem az ágyat és be is fekszek. Most már tudja Jungkook mi vagyok, és én is tudom, hogy mi ő. Még közelebb kerültünk egymáshoz. Szeretem hogy ennyire félt, de egy percre még is megijedtem, hogy kiakar használni, de tény, hogy ennyi idő alatt észre vettem, hogy tényleg birtokló. Birtokoljon engem, de legyen egy kis terem is.

- Itt vagyok. - fekszik be mellém és ölel magához egyből. - Úgy-e szabad?

- Persze. - bújok hozzá. - Emlékszel? Pajzs le, gondolom így már aludhatunk együtt normálisan.

- Szerintem igen. - rakom rá egyik lábam. - Jó éjt Szépségem.

- Jó éjt Nyuszim. - hunyom le szemeim.

- Nyuszi? - kérdez rá.

- Fogad el, eddig is nyuszi voltál, most már biztosítottal róla, hogy az vagy. - mosolyodom el.

- Csak neked. - puszil hajamba.

____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
✨14.rész✨ a hibákért bocsánat💜
Jungkook megtudta mi Taehyung, és ő is megtudta mi párja💫

Nagyon sajnálom hogy ilyen sokáig nem hoztam részt🥺 de beteg vagyok és egyszerűen nem jöttek a szavak nekem, bár most se nagyon🥺 de ahogy jött egy kis valami, egyből gépelni kezdtem❤️mellé még tanulnom is kell és anyukáméknak segíteni, szóval ne haragudjatok rám ez miatt🥺❤️✨ nagyon szeretlek titeket❤️

Legyetek jók❤️ pusziiiii💕💕💕

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now