✨22.rész✨

1.1K 56 2
                                    



- Csináltam egy csomó kaját. - megyek a már tálalt asztalhoz. - A kedvenc sütid is van. - mutatok rá vigyorogva.

- Isten vagy. - ül le enni barátom, Jimin csak kuncog rajta és leül mellé.

Jungkook is leül mellém, és kezét combomra rakja.

- Mit csináltatok? - kérdezi meg és ő is szed magának.

- Csak filmeztünk. - válaszolja Yoongi.

- És szánkóztunk. - folytassa Jimin.

- Mondtam ne mond el! - néz rá, a másik csak nevet.

- Most miért? Nincs benne semmi. - ad puszit arcára, amit mosolyogva nézek.

- Ti? - néz ránk Yoongi és Jimin szedd, mindkettőjüknek.

- A vásárban voltunk és Jungkook elvitt jégkorizni. - mesélem boldogan.

- Ez de aranyos. - mondja Chim.

- Jó volt. - ad puszit arcomra és enni kezd mosolyogva.

- Folyton elestem, ha nem volt mellettem Jungkook.

- Ki gondolta volna. - nevet fel Yoongi.

- Vicces vagy. - mondom unottan.

- Ügyes volt a végénél már. - véd be párom.

- Köszönöm. - nézek rá hálásan, majd vissza barátomra.

- Te nem esszel? - bök az ételre.

- Nem vagyok éhes.- mosolygok rá.

- Ha én eszek, te is esszel. - kezd szedni nekem.

- Yoongi! - nyavalygok. - Nem vagyok éhes! - dőlök hátra és karba teszem kezeimet.

- Egyél! - szól rám.

- Taehyung, egyél. - mondja lágyan Jungkook. - Ma csak a kürtös kalácst etted.

- De ittam forró csokit, amivel jól laktam. - húzom fel az orrom. Mi előtt szólhatnának, felkelek. - Megyek, lehozom az ajándékokat. - szaladok fel.

A szekrényből előveszem őket,
visszamegyek, a fa alá berakom őket.

- Akkor holnap? - kérdezi Jimin,  mikor visszamegyek.

- Mi lesz holnap? - kérdezem meg és megállok az ajtóban.

- Egy film. - válaszolja Jungkook, csak méregetem őket és bólintok. - Egy ajándékot fent hagytam. - csapok fejemre. - Mindjárt jövők. - mosolygok rájuk és ahogy kifordulók a fal mellett megállok.

- Majdnem lebuktunk. - mondja Yoongi.

- Igen, szóval maradjatok kusban itt nálunk! - mondja Jungkook és csend lesz.

Nem felmegyek, hanem felhúzom a kabátom és a csizmám, szó nélkül megyek el. Yoongi is hazudik nekem és mindannyian titkolóznak előttem. Ebben a fagyos időben még is előjönnek könnycseppjeim, és hullani kezdenek. Mindenki elárul engem, a szerelmem, a barátom és a bátyám is. Mi a titok amiről én nem tudhatok?

Nem is figyelem hol vagyok, csak megyek. Nagyon fázom, de nem akarok vissza menni.

- Ez egy Hybrid? - hallom meg valaki hangját.

- Igen, érzem.- egyre közelebb van.

Megállok és pánikba esek, ekkor egy kocsi áll meg előttem és húzódik le a hátsó ablak.

- Szállj be!

- Namjoon? - kérdezem és beszállok mellé a melegbe, a kocsi el is indul. 

- Siess, Joe. - szól előre.

My Hybrid✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Where stories live. Discover now