Bölüm adı: "Kralın aşkı"
Medya: Hikayede "Gri meydan" diye bir yer geçerse eğer burasıdır.
Hazırda bulunduğum Rogers Krallığı Asya kıtasının en güçlü iki krallığından biridir. İsmi Glorya olan ikinci krallıkla aralarında yarım asırdan fazla süren savaştan sonra şimdiki kral Richard sulh imzalamış ve ülkesine barış getirmiştir. Okuduğum webtoondaki bilgilere göre, ondan sonra krallığa hükmedecek olan kişi Veliaht Prens Ronald'dı. Eski kralın ölmesinden sonra,boş kalan taht uğrunda savaşlar sürdüğü zamanda tabilikte olan dükalıklar isyana kalkmıştı ve isyana kalkan dükalıkların arasında bizim düklüğümüz, yani Ernest Düklüğü de varmış. Daha sonra kral olan ana karakter Ronald, yaptıkları kraliyet ailesine saygısızlık olduğu için doğal olarak ailemi idam ettirmek istemişti.
Babamın Glorya Krallığı'yla anlaşmaya girip ailesiyle oraya kaçmasıyla birlikte ailenin üvey kızı olan Valeria Ernest, yani şu anki ben, ölüme terkedilmiş ve sonrasında Ronald tarafında giyotinle idam olunmuştu. Tabii genç kral öyle sanıyordu, çünkü ona sonuna kadar sadık kalan hızmetlisi Sarah, kendisinin Valeria olduğunu iddia ederek onun yerine idam olunmuştu. Yaşamak için çabalayan Valeria kendini Derby Kontluğu'nun kızı Nancy olarak kaleme vererek krallığın sarayında yaşamaya başlamış, kadın ana karakter olan Nancy ortaya çıktığındaysa yine aynı sona, krala yalan söylediği için idama mahkum olmuştur.
Valeria'nın Nancy adıyla yaşadığı sürede babasının diğer krallıkla anlaşması yeniden krallıklar arasında savaşlara neden olmuş, bu savaşların olduğu dönemde gerçek Nancy'in saraya gelişiyle içinde bulunduğum "Kralın aşkı" adlı Webtoon'un esas karakterlerinin aşkı başlamıştı.
Yani ben bu hayatta hayal ettiğinin aksine götünü yataktan kaldırmak ve oradan oraya sürünmek zorunda olan kötü kadınım... Çünkü gerçek Nancy ortaya çıkmadan önce Kral Ronald'ı baştan çıkarmaya bile kalkmıştım. Eh, o da baştan çıkmamış sayılmazdı. Ben bile ruhumun içinde bulunduğu kadına aynadan bakınca düşüyorum. Lakin bu yaptığımın iğrenç şeyler olduğu gerçeğini değiştirmiyor...
Şimdi gelelim erkek ana karakterlere. "Kralın aşkı" kurgusunun 4 erkek ana karakteri vardı:
1. Kevin Johnson. O Nancy Derby'nin kişisel korumasıydı. 15. Yaş gününde babası tarafından Nancy'ye bağışlanmıştı. Diğer soyluları aksine kendi şövalyesine ince ve düşünceli davranan Nancy hem de güzelliğiyle Kevin'ın kalbini çalmayı başarmıştı. Rogers Krallığı'na geldiğinde bile onun yanında bulunan Kevin, son anına kadar aşkına ve üstüne sadık kalmış, kendisine olan saygısı yüzünden Nancy'ye aşkını itiraf edememişti. Lakin onun Nancy'ye olan aşkını öğrenen Ronald onu ihanetle suçlamış ve idam etmişti diğer ana karakter Maximo gibi. Nancy ise buna üzülmüş ve etkisinden bir hafta yataktan çıkamamıştı. Fakat savaş döneminde Ronald'ın yaralanması ve Nancy'nin şifacı gibi çalıştığı zaman yaralılar arasında onu - sevdiği adamı görmesiyle kalbi yumuşamış ve onu affetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leydi yaşamak istiyor
Historical Fiction"Alın kellesini!" O an son defa yaşamak için bir şeyler yapmaya çalıştım ama ne gücümün, ne de sebebimin olduğunu farkedince kafamı eğip çaresizce bekledim. Ölmek istemiyordum, kesinlikle ölmek istemiyordum...Kendimi bu konuda teselli etmeye çalışsa...