Bölüm adı: "Ben Valeria değilim!"
Bu bölüm aşırı uzadı nedense, hiç içime sinmedi. Hem de hiç! Umarım okurken sıkılmazsınız. İyi okumalar! Adam başına 50 yorum yazmazsanız size musallat olurum niahaahhahaha Kitaptaki tüm yorumlar benim, Sudenazın ve kalan birkaç kişinin. (İsimlerini bilmiyom)
"Çok çok özlediğim arkadaşım ve leydim Valeria,
Savaş hakkında hiç iyi şeyler duymuyorm ve bu beni her şeyden çok endişelendiriyor. Ya seni, Nancy'yi kaybedersem? O zaman hayatımın, yaşamımın bir anlamı kalmazdı. İyi misiniz? Her gün kiliseye gidip dua ediyorum sizler için, ordumuz için. Korkuyorum,belki bunları yazıp seni kötü etkileyeceğim ama yine de yazmadan edemiyorum. Hiç yaralandın mı? İyi besleniyor musun? Sağlığın iyi mi? Bütün bunlar tüm gün kafamda dolanıp duruyor. Lütfen bana her ay mektup göndermeyi unutma. Nancy'ye selamlarımı ilet. Robert nasıl? O sizinle mi şu an? Ölmedi değil mi? Kılıç ustası olarak ölmesi utanç verici olurdu, ona dalga geçmemem için ölmemesini söyle. Sarayda durumlar karışık olduğundan ona mektup yazamıyorum. Bir de Prenses Gabriella size selamını iletmemi rica etmişti, kendisi kontrol altında olduğundan mektup yazamıyormuş. Büyük ihtimal senin işlerin, yerine getirmek zorunda olduğun görevler vardır o yüzden uzun uzun yazmayacağım. Kendine iyi bak ve beni durumunuzdan haberdar et lütfen.
Sevgilerle, Sarah Wagner."
Yüzümdeki gülümseme ve içime dolan özlemle mektubu okuyup bitirdikten sonra zar zor bulduğum mürekkep ve kağıdı önüme koyup cevap yazmaya başlamıştım.
"Benim de çok özlediğim ve dönünce ilk iş ona sarılmayı planladığım en yakın arkadaşım Sarah,
Bizim durumumuz şu anlık iyi. Hiç yaralanmadım ve yaralanacağım bir durum yaşanmadı, bu konuda endişelenip kendini üzme. Her şey iyi olacak. Duaların için teşekkür ederim, aynı zamanda desteklerin için de. Gabriella'ya da teşekkür et benim adımdan. Nancy'ye selamlarını ileteceğim, eminim çok mutlu olacaktır kendisi. Robert'a da rastlarsam senden selam söyleyeceğime emin olabilirsin. Kendisi senden şikayetciydi ona mektup yazmaman konusunda. Hatta buraya geldiğimde ilk onunla karşılaştım ve bana seni sordu görür görmez. O da onu hatırladığın için mutlu olacaktır kesin. Sen bizim için endişelenme ve sağlıklı olmaya dikkat et. Düzgün beslen ve iyi uyu. Ben buradayken kilo aldım hatta, yemek yemem konusunda endişlenmene hiç gerek yok. Sana mektup yazacağım, sen de gelecek sefer sarayda durumların neden karışık olduğunu anlatmayı unutma lütfen. Şimdi dinlenmem gerek, o yüzden ben de mektubu uzun tutmayacağım. Seni çok seviyorum, bir an önce savaş biter ve kavuşuruz umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leydi yaşamak istiyor
Historical Fiction"Alın kellesini!" O an son defa yaşamak için bir şeyler yapmaya çalıştım ama ne gücümün, ne de sebebimin olduğunu farkedince kafamı eğip çaresizce bekledim. Ölmek istemiyordum, kesinlikle ölmek istemiyordum...Kendimi bu konuda teselli etmeye çalışsa...