Fotograf Eslin.
Sabah alarm çaldğıında kapayıp geri uyumuştum, şimdi de geç kaldım.
Annem uyandırmasa hep geç kalacaktım.
Çalışkan veya tembel bir ögrenci degilimdir, orta.
Anneme haber verip koştura koştura otobüs durağına gidip, bide araba gelmesini bekledim. 15 dk sonra otobüs gelince hızla akbili basıp ayakta diğelmeye başladım. Sabah sabahta dolu bu otobüsler.
Kulaklığımı çıkarıp sarkı dinlemeye basladım.
----
Sınıfın kapısına geldiğimde nefes nefeseydim.
Kapıyı tıklattım:"Şey... Hocam. Özü-.."
"Çık dısarı!"
"Ama ho-"
"Hemen dısarı!" oflayarak geldiğim kapıdan geri çıktım. İngilizceci sınıfa geç gelenleri asla derse almazdı. Sinir karı.
---
Boş boş merdivende otururken sonunda zil çaldı. Oturduğum mermerden kalkıp sınıfa gittim. Belinay'ın yanına çantamı koyunca kolumu tuttu.
"Çobuk hadii"
Noldu der gibi kafa salladım.
"Yeni öğrenciler gelecek. Hadi çobuk" oflayarak arkasından ilerlemeye başladım. Belinay'ı kırmayı sevmezdim.
Aşagı bahceye inip boş banka oturduk. Yenilerin geleceginden nasıl haberi vardı kim bilir."Ayy. İnsAllah yakışıklıdırlar"
Tip tip suratına baktım.
"Neee?" yaptı masumca.
Güldüm.
"Erkek hastası mısın nesin?"
"Hayatımı yaşıyorum bebek" sırıttım. Okul binasına hızla beyaz bir araba girince bağzıları ezilmekten son anda kurtuldular. Ehliyeti sokakta bulmuş. Okula arabayla gelinmesi yasak. Tabii parası olanlara değil. Ardından siyah bir araba daha girince tüm dikkatler onların üzerine çekildi.
Ben şu beyaz arabayı bir yerden hatırlıyorum ama nerden?
"Geldileeer!"
Belinay yanımda kıpraşınca ona baktım.
Birden her sey gözümün önüne geldi. O bana su sıçratan arabaydı.
Hayvan. Bula bula bizim okulumuzu buldu.
Beyaz arabanın kapısı açınca ilk olarak bir bacak çıktı. Sonra bedeninide çıkardı. Bir Elini açık olan kapıya koyup diğer elini de saçlarında dolandırdı. Siyah saçları vardı. Suratı burdan bile sert görünüyodu. Ve oldukça yakışıklı duruyordu.
Yan kapısı açılıp içinden sarı saçlı bir kız çıktı. Sevgilisiydi herhalde.
Siyah arabanın içindende 2 erkek çıktı. Biri kumral bir diğeri ise sarışındı.
"Oha!" dedi Belinay. Cidden yakışıklılardı.
Hepsi birlikte ilerlemeye başladı. Müdürün odasına gidiceklerdi ,yeni öğrenciler sonuçta.
Belinay kolumu dürttü.
"Gördün mü?" açık olan ağzını elimle kapadım."Evet"
"Doğru söyle ama yakışıklı değiller miydi?"
O siyah saçlısı bayağı iyidi.
Ama hayvan herif su sıçratmıştı bana. Üstüne üstlük arabadan inipte bakmamıştı.
"İyilerdi" dedim omuz silkerek.
"Ne iyisi kızım meteor onlar. Ah o kızın yerinde olmak isterdim. Kimdi acaba?"
"Bilmem . Sevgilisidir belki siyahlının"
"Olabilir"
Zil çalınca ayaklanıp sınıfa gittik.
----
Bune yaaa . Okula yeni geldiler ama tüm kızların gözleri üzerinde.
Kantinde Belinay'ı bekliyordum. Lavaboya gitmisti. Ben gitmemiştim, kantine gelecekti. Onu beklerken yeni gelenlerde kantine gelip boş masaya oturmuşlardı.
Onlardan gözlerimi alıp kantinin girişine baktım. Belinay'ın geldiğini gördüğümde tebessüm ettim.
Beni görünce yanıma gelip oturdu.
"Bir şey içmeyecek misin?"
"Yok. Sen içiceksen al kendine" Boşver der gibi elini salladı.
"Şu kumrala baksana. Cok kuul"
dedigi çocuğa baktım. Gerçekten de öyleydi ama siyah saçlı daha dikkat çekiciydi.
"İyi" yaptım hala onlara bakmaya devam ederken. Sonra Belinay'a döndüm.
"Uykum var" dedim oflayarak.
"Uykucusun " omuz silktim.
Birden kahkaha sesleri yükselince kafamı gelen sese çevirdim. Yanlarındaki kız kahkaha atıyordu. Siyah saçlısı sırıtıken diger iki çocukta sessizce kahkaha atıyorlardı.
"Bu kız çok şanslı"
"Aynen" ağzımdan birden bu kelime kçctı.
"Ooo" hemen Belinay'ı cimcikledim.
"Ne fesatsın sen ya"
32 diş sırıttı.
Belinay beni bilirdi. Beğendiğimi veya sevdiğimi belli etmeyi sevmezdim. Ağzımdan böyle 'aynen' cümlesi kaçınca şaşırdı tabii kız.
Tekrar onların masasına baktığımda Sarışın çocukla göz göze geldim. Sırıtışı dahada yayıldı suratına. Gözlerimi kaçırıp etrafa baktım.
"Kalkalım yaa"
" dur lan . Kesiyorum şunları"
"Of."
Tekrar onların masasına baktığımda koyu bir muhabbettelerdi.
Kız sürekli kahkaha atıyodu.
Siyah saçlı kafasını kaldırınca burdan bile belli olan ela gözleriyle göz göze geldim.
Aman Allah'ım bu... Bu çocuk gerçek mi?
----
Okuyorsanız insallah beyenmissinizdir. :))
Aksilik olmadıgı sürece hergun yeni bolum atabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...