Fotograf:Eray
Hiç beklemediğim bir anda Eray gaza basınca öne doğru savruldum. Emniyet kemerim takılı olmasaydı başımı çarpıp, beyin kanaması geçirirdim büyük ihtimal. Her saniye daha da hızlanırken yutkundum.
"Biraz yavaş gidemez misin?"
Kapı kulpuna yapışmış bir şekilde Eray'a bakıyordum.
"İyice aptallaştın sen. Yarışta yavaşlama olmaz"
"Konuşma da arabayı kullan"
Heran dikkati dağılıpta ölüme gidebilirdik. Yoldaki arabaları öyle bir geçiyordu ki , bir silüet olarak gözüküyordu bana.
Aras'lar hemen arkamızdaydı. Aras arabayı ne tarafa kırarsa Eray'da otarafa kırıyordu ve geçmesini engelliyordu."Eray," dedim korkuyla. Hız sevsemde korkuyordum.
"Yavaşla biraz. Sanırım kusacağım"
Hayır kusmayacaktım sadece durması için söylemiştim. Eray hızla bana bakıp, tekrar yola döndü.
Cebinden telefonu çıkarırken gözlerimi büyüttüm. Araba kullanırken telefonla konuşmayacaktı değil mi?
Uzanıp elinden telefonu aldım."Aras'ı ara ve höparlöre al"
Dedigini yapıp , Aras'ı aradım.
"Noldu?" telefonu Seymen açmıştı.
"Durdurun şunu ya" Seray arkadan bağırınca Eray konuştu.
"Yarış bitti. Yavaşlayın"
Erkeklerin gülme sesi gelirken kızlarında rahatlama sesi geliyordu.
"Niye lan? Korktun mu?"dedi Aras.
"Korksaydım yarışa başlamazdım Aras. Sende iyi biliyorsun. Erkek erkek'e yaparız yarışı. Şimdi kızlar var"
"Canım düşünceli abim," diye bağırdı Seray.
"Az bi sus çingene," diye laf söyledi Seymen. Bunlar bu arabada birbirlerini yer.
"Belinay iyi misin?" hiç sesi çıkmıyordu.
"Midem alt üst oldu" midesi bulandığında genellikle konuşmazdı.
"Pes ettigini söyle" uzatmasan olmuyor zaten Seymen.
Eray sinirle bana baktı."Pes ediyorum," dedi dişlerinin arasından.
Seymen gülerek telefonu kapadıktan sonra Eray yavaşladı. Aras'lar yanımızdan geçerken dikkatimi ilk Seray'ın Seymen'in kafasını ısırmaya çalıştıgı çekti. Doğru mu görüyorum diye bir kaç kez gözlerimi kapayıp tekrar açtım ama gerçektende ısırmaya çalışıyordu."Hiç mi pes etmedin de bana öyle sinirle baktın?"
"İlk pes edişim." suratımın düşmesi gerekiyorken güldüm. Benim için yarışı bırakmıştı.
"İlklerini yaşatıyorum," dedim ama o bir şey demedi.
Canım iyice sıkılınca şarkı kanalları aramaya çalıştım, ama birsürü düğme vardı. Nereye basacağımı bilmiyordum ki.
"Eray bu nasıl çalışacak?"
Bizim arabada bukadar tuş yoktu.
"Aptal. Üstüne üstlük cahil"
Gözlerimi kısarak ona baktım. Cahil mi dedi o bana?
"Cahil senin gibilere denir bikere"
"Gördük," dedi sırıtarak.
Evet çok pis laf koymuştu. Sinirden delirsemde bir şey demedim ve arkama yaslandım. Cahil miş. Baban cahil. Radyodan şarkı açtığınca camı açtım. Aras'lar yaklaşınca yanımıza Belinay'da camı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...