Evvet. Yakışıklı karakterimiz Eray. :)
Belinay'ın suratına baktığımda abisinin Eray olduğundan yani Eray'ın kim olduğundan habersiz olduğunu farkkettim.
Çaktırmadan kulağına eğilip fısıldadım:
"Eraymış adı. Beyaz arabadan inen çocuk, abisi" Belinay şaşkınlıkla bana baktı.
"Ee hadi gidelim" Yutkundum. Arkadaş ortamına alışık değildim.
"Peki" dedik Belin'le aynı anda. Seray ise gülümsedi.
"Gidelim" Deyince Seray arkasına takılıp ilerlemeye başladık. Belinay'a baktığımda sırıtıyordu.
"Oha taşlarla tanışacağız yürü" deyince ters ters ona baktım. Bir üst kata çıktığımızda Seray 'hızlı olun' der gibi eliyle işaret yaptı. Bi sınıfın kapısına gelince durdu. Bizde hemen yanında bittik.
"Bu sınıfta okuyoruz" Belinay anladım der gibi kafa salladı. Neden tanımadığım birine itaat ederek başkalarıyla tanışıyorum ki? Beynim daha ayaklarıma komut vermeden, ayaklarım haraket ediyordu sanki.
İçeri girdiğinde bizde girdik. Tenefüs olduğu için tek tük insan vardı. Eray sandalye ye yayılmış otururken Seymen hemen yan sırasının bir önündeki sıranın üzerinde telefonla oynuyordu.
Belinay'ın beğendiği kumral çocuk ise kalçasını Seymen'in önündeki sıraya dayadığını gördüm.
"Abi"
Diye seslendi Seray.
Gözler direk bize döndü.
"Efendim? "Sesi... İnanılmaz.
"Yeni arkadaşlarımla tanıştırmaya geldim" Eray kafasıyla onaylayınca Seray Belinay'ı önlerine itti. Kumral çocuk elini uzattı.
"Aras""Belinay"
Kalıbıma basarım ki Belin içten içe Aras' a eriyor.
Aras'tan elini çekince Eray'a baktı. Eray kafasıyla selam verince busefer beni itti önlerine Seray.
Tebessüm etmeye çalıştım.
"Eslin" Aras elini uzattı.
"Aras" dedi oda tebessüm ederek.
Eray' a baktığımda Belinay' a yaptığı gibi kafa sallayacak sandım ama elini uzattı. Şaşkınlığımı belli etmeden elini tuttum. Yumuşacık."Eray ."
"Eslin."
elimi hızla geri çektim. Elektrik çarpmışa döndüm sanki. Avuçlarım kısa biran terledi sanıp pantolonuma sildim.
"Ben de varım" Dedi Seymen.
"Seni tanıyorlar," diyen Seray'dı.
Omuz silkti Seymen.
"Tekrar tanışabiliriz" dedi sırıtarak. Bende gülüp elimi uzattım.
"Eslin" tekrar sırıttı.
"Seymen" aynı şeyi Belinay'lada yaptıklarında kahkaha attık sessizce.
Gülerken kısılan gözlerimle birden gözlerim Eray'ın ela gözleriyle denk gelince nefesim tükendi zannettim. Tebessüm ederek gözlerime bakıyordu. Ben neden elektrik çarpmışa dönüyorum? Gözlerimi hemen kaçırdım.
"Biz gidelim sınıfa" dedim
"Zil çalınca..." Seray'ın zil çalınca gidersiniz demesine kalmadan zil çalmıştı.
Gülümsedim.
"Tamam ozaman" dedi Seray. Diğerlerine döndüm.
"Tanıştığımıza memnun oldum," dedim tebessümle. Ben bu aralar ne çok gülüyordum ya.
Aras : " Bizde" dedi.
"Aynen. Memnun oldum bende. Neyse size iyi günler" dedi Belinay ve beni çekiştirmeye başladı.
Seray'a el sallayıp sınıftan çıktık.
Belin hemen koluma girdi.
"O gerizekalı çocuk sana elini uzattı da neden bana elini uzatmadı?"
Omuz silktim.
"Bilmem. "
"Egosu tavan herhalde. Yakışıklı ama götü kalkmış salağın."
"Küfür etme. O an da elini uzatmak istememiştir veya unutmuştur" düşüncelerim ne kadar saçma.
"Aman banane. Arası gördün dimi." dedi eriyen sesiyle. Sınıftan içeri girerken konuştum.
"Gördüm" daha da bir şey demedi. Sıramıza oturduk.
Hoca girince sınfa anında derse başladı. Adamın suratına ders dinliyor gibi bakarken aslında zihnimde başka şeyler dönüyordu.
Neden Belin'e elini uzatmadı da bana uzattı? Neden elektrik çarpmışa döndüm?
Peki neden aklımdan , dağınık siyah saçları, sert suratı, yumuşak eli ve ela gözlerı çıkmıyor?
------
Aslında kolumun agrısından dolayı yazmayacaktım ama vazgeçtim ve yazdım :D
Okuma sayısı artıyor. Az bir okuma sayısına sahip olsam da okunmasını bilmem mutlu ediyor beni. :) gelen yorum ve beğenilere teşekkür ederim. Yerim o yorumlarıııı. Çok okunma , yorum ve begeni olmasada ben hepinizi cok cook coook seviyorum.
Lütfen oylayın. Yorum yapmaya çekinipte soru soramayan varsa mesaj atabailir. Cevap veririm. Cana yakınımdır :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...