17

2.4K 156 27
                                    

Süpriiiiz. 1 günde 3 bölüüm.

Gamze-2001' e gelsin bu bölüm. Yanımda oldugun icin cok tesekkur ederiiiim.

Kimsenin kötülügünü düşünmeyen ben, şimdi neden benim hakkımda kötü düşünceler var.
Ben kime ne yaptım?
Vücudum korku ile sallanmaya başladı.
Kimdi bana bu mesajı atan. Hafızamı yokladım, ama tık yok. Kimseye kötülük yapmadım. Bir kaç haftadır sürekli vücudumda korku hormonları geziyor. Mutluydum ben. Gerçektende mutluydum. Şimdi bu mutluluğumu kimse bozamaz. Evet evet bozamaz.
Kendimi yataga atıp yorganımıda üzerime örttüm ve güzel bir gün geçirmek için gözlerimi uykuya kapadım.
------
"Imm. Güzel kokular geliyor burnuma" dedim son basamagıda inip annemin yanına gelirken .
"Senin için yaptım. Bak bakalım beğenecekmisin?" annemin elindeki yiyecegi ağzıma attım.
"Im. Nefis olmuş ellerine sağlık anne" annem gülümsedi.
"Hadi otur ye yemeğini" sofraya oturup tıkınmaya başladım. Dengesizin attıgı mesaj için moralimi bozamazdım. Belkide birisiyle dalga geçmek için yollandı o mesaj. Bilemeyiz.
"Günaydın" arkamdan gelen sesle babama baktım. Gömleğin kolunu ilikliyordu.
"Günaydın baba"
Babamda sofraya oturunca annem çayları koydu ve yemeğe devam ettim.
----
"Derslerim güzel. Kötü değil" babamla gidiyordum bugun okula ve bana derslerimi soruyordu. Matematik hariç diğerleri güzeldi yani.
"Sevindim. Güzel not bekliyorum senden"
"Tamam" dedim babama gülümseyerek.
Okulun önüne geldigimizde herzamanki gibi babamı öpüp arabadan indim.

Sınıfa geldigimde Belinay sırada oturuyordu. Ona dünkü mesajdan bahsetmeyi düşünmüyordum. Yanlışlıkla gelmiştir nede olsa.
"Günaydın" dedi Belinay. Yanagını öpüp sırama oturdum.
"Günaydın bebeğim"
"Vuuu bugün mutluyuz" sırıttım.
"Tabiki"
Hoca gelince herzamanki gibi ayaga kalktık. Yoklama alındı ve derse başlandı.
---
Kolidorda koşan insanları tuhaf buluyordum bile. Asıl tuhaf olan benim. Kolidorda kahkahalarla koşuyordum. Neden mi? Söyleyeyim. Belinay su içerken suyu ağzına bastırdım. Sonra suyu bir püskürttü korkuyla kaçmaya başladım. Oda arkamdan geliyor.
"Belin affet benii" hem gülüp hem arkamdaki Belin e bagıriyordum.
"Nah affederim. O saçlarını yolmadan bırakmam seni" gözlerim büyüdü.
"Bunu yapamazsın"
"Görecegiz" kahkahayla merdivenlerden yukarı çıktım.
Arkama döndügümde Belinay'ın bana yaklaştıgını görünce kendimi bir sınıfa attım. Sınıfta ilk gözüme Aras çarpınca hemen gidip arkasına saklandım. Nefes nefese kalmıştım.
O sırada içeri belinay giridi.
"Gel kız buraya"
"Banane yaaa"
Seray "Noluyor burda" dedi bizim halimize gülerken. Tabiki gülecek. Çünkü Belinay'ın bacakları ıslak.
"Seray kurtar beni"
"Sakinaaa. Senide gebertirim Seray" şaka maksatında söylemişti bunu Belinay.
Seray "Ozaman karışmam"
"Nee. " Belinay atak yapmaya çalıştıkça Aras'ı öne atıyordum.
Aras "Lan arkamdaki . Bıraksana beni" dedi gülerek.
"Aras. Kurtarsana beni"
Aras" Bu cadaloz la beni uğraştırma"
Belinay " Anandır cadaloz" bir kahkaha patlatmışım anlatamam. Tüm sınıf benim gulmeme gülmeye başladı. Bugün mutlu olacaktım.
Aras "Anneme lafmı söyledin"
Belinay "Evet. " ben aradan sıyrıldım. Belinay'la Aras'ı kavga ettiriyorum şimdi. Bu düşünce kıkırdamama neden oldu. Bu ikisi yakışıyor aslında. Bir el atsam Belinay beni napar acaba?
Kesin s*ker.
"Eslin. Yemin ederimki bu arkadaşın birgün elimde kalacak"
Belinay "O birgün bugün olsun"
Aras "Yeter be. Kızım senin gözünü korkutmamışım ben demekki" Aras atak yapacakken koluna Seray'la birlikte yapıştık.
Seray "Aras. Sakin ol. Karşındaki bir kız"
Aras "Bumu kız. Erkek gibi"
Belinay " Sonra Belinay neden Aras'a kızıyor. Kızmamak için neden söyleyin bana" Arası arkaya itip öne ben geçtim. Öne geçince gözüme çekirdek yiyerek bizi izleyen Seymen takıldı.
Seymen "Devam etsenize" Şaşkın saşkın baktıktan sonra bir kahkaha daha patlattım. Seymeni gören herkes güldü busefer.
Gözüm birden Erayla göz göze geldi. Oda bana bakarak gülüyordu.
'Görmek istesen görürsün' acaba ben gülünce mi gülüyor?
------
Sizlere kıyamadım. Bölüm yazdım.
İnsallah begenirsiniz. Atilan yorunlar ve mesajlar beni yazmaya itiyor. Cok tesekkur ederim. Okuyan yorum yapan oy veren herkes bir HARİKA.

İthaf isteyenler mesaj atabilor yada yorum yazabilir :))

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin