Kumralımız Aras -Sergio Carvajal
Duştan çıktıktan sonra odamdaki pencereye baktım. Kar yağmamıştı. Kar yağmasını bırak, yerler kupkuruydu. Seray'ın planı battı. Aslında benimde işime yaradı diyebilirim. Nedense Eray'la aynı evde olmak istemiyorum.
Saçlarımı kurutup düzleştirdim. Sonra ortadan ikiye ayırıp sağ tarafı havalandırarak sol tarafa yatırdım. Heh şimdi olmuştu işte. Çantamı ve telefonumu alıp aşagı indim. Babam sofrada yoktu. Annemde çay dolduruyordu.
"Babam nerede?"
"Erken çıktı." kafamla onaylayıp sofraya oturdum ve kahvaltıma gömüldüm.Kahvaltımı bitirdikten sonra tam montumu giyiyordum ki annemin konuşmasıyla durdum.
"Sofrayı toplamadan nereye zeki kızım?" Yavaş yavaş anneme döndüm ve sırıttım.
"Iı okula gidiyordum?" annem bana sırıttı ve birden ciddiyete büründü.
"Hemen sofrayı topla, Hemen!" Oflayarak gittim mutfağa taşımaya başladım hepsini .
Son bardağı da götürdükten sonra işim bitmişti.
Annemin yanına salona geçtim. Oh kadına bak yayılmış koltukta yatıyor. Bide dizi izliyor sabah sabah.
"Topladım" dedim sinirle.
Annem bana döndü ve öpücük yolladı.
"Sağol kızım. Okuluna gidebilirsin " ya sabır der gibi gittim montumu giydim. Çantamı da omzuma takıp evden çıktım. Kapıda da çizmelerimi giydim. Otobüs durağına giderken tir tir titriyordum. Acayip soğuktu ve ben şuan da buza dönüşebilirdim.Otobüsten iner inmez koşarak okul binasına girdim. İliklerime kadar hissettim o soğuğu. Hava zaten kızarıktı. Ben üşüyünce ellerim kızarırdı ve damarlarım ortaya çıkıp,mora benzerdi. Ellerim bile tuhaf.
Sınıfa çıktığımda sırama oturdum.
"Dondum, Donduuum!" dedim Belin'e
"Aynen. Çok soğuk. Kar yağacak diyorlardı ama yağmadı"
"yağar belki yarın, hava kızarık"
Biz böyle kar dan konuşurken hoca sınıfa girdi. Yoklama bile almadan derse başladı. Zil çalmasına 1 dakika kala yoklama alıyordu mal adam.
----Sonunda zil çaldı.
"Hadi kantine" Belin'e mal mal baktım.
"Sen giiit" omuz silkip kolumdan tuttu.
"hadi yürü" oflayarak kalktım. Tam kapıdan çıkıcaktık ki önümüzü birden Seray kesti.
"Kar yağmadıııı" dedi sıkıntıyla. Aslında benim işime yaramıştı."Malesef"
Seray ofladı.Belinay: " kantine geliyor musun?" kafasıyla onayladı "Zaten abimlerin yanına gidiyordum bende"
Hep birlikte kantine indik. Belinay birden durunca bende durdum. Bir yere odaklanmış gözlerini oradan almadan bakıyordu.
Baktığı yere baktığımda Eraylar'ın masasında bir kız fark ettim. Aras , bir elini o kızın omzuna atmıştı. Seray anlamasın diye Belinay'ı dürttüm.
"O kim?" diye sordu Belinay yüksek sesle. Bu sayede Seray'da bize döndü ve Belinay'ın baktığı yere baktı.
"Aras'ın sevgilisi."
Ben şaşırmıştım ama Belinay herhangi bir tepki vermemişti. Bu beni dahada şaşırttı. Belinay bir çocuğu beğeniyor ve yanında kız görmesine rağmen herhangi bir tepkide bulunmuyor. Bunu Belinay dan beklemezdim.
"Hadi gidelim" Belinay önden ilerlerken daha da şaşırdım. Havada kavga kokusu alıyordum sanki.
Eraylar'ın masasına gelince yandaki masadan boş sandalye alıp oturduk.
"Ben Belinay" Belinay kıza elini uzatınca kız ilk eline sonra Belinay'a baktıktan sonra yavaşça elini uzattı.
"Bende Semanur" Belinay uzun süre kızın elini bırakmayınca gizlice cimcikledim onu. O da farketmiş olacak ki bıraktı. Sonra ben tebessüm ederek elimi uzattım.
"Ben Eslin"
"Semanur" çirkin kız degildi. Güzeldi. Siyah saçları, kahverengi gözleri vardı.
Aras "Semanur benim sevgilim" diye tanıttı bize.
Belinay " öylemii. Ne zamandır?" dedi gülümsemeye çalışarak.
Semanur "2 gündür tatlım" Belin daha bir şey demedi. Eminim ki üzülmüştür. Konuşmam lazımdı onunla.
Seymen: " Bi biz bulamadık dimi Eray" Eray gerinerek bana baktı. Ah o ela gözler.
"Benim sevgiliye ihtiyacım yok" bu sözü beklemiyordum. 'Belki daha sonra ' falan der gibi düşünmüştüm ama sevgili istemediğini düşünmemiştim. Hem bu sözü neden kalbimde tuhaf bir his yarattı.
Aras "Kardeşim sende bul birini. Topluca düğün yaparız" Deyip kısa bir kahkaha attı. Eray'ın evlenmesi mi? Neden kalbim hiç bilmediğim bir hisle dolu şuada.
Eray "Oldu. Balayına da birlikte gideriz" Ah bu konuşma neden beni utandırdı?
Seray " ya tamam kapayın evlilik konusunu" Seymen sırıtarak Seray'ın yanağından makas aldı.
Seymen " Abini mi kıskandın sen?" Seray Seymen'in eline vurdu.
"Sanane" Seymen sırıttı.
"Tamam tamam."
Semanur " Ee kızlar sizde birileri var mı?"
Belinay "Hayır yok" şuanda Belinay içten içe sinir beslediğini farkedebiliyordum.
"Senin Eslin" Semanur'a baktım. Neden şuanda herkes bana bakıyordu. İlgiyi sevmem ben.
"Hayıri benim de yok."
Semanur " Neden yok? " neden üstüme geliyorsun acaba?
Sandalyeye geri yaslanarak cevap verdim.
"İstemiyorum"
Daha fazla bir şey demedi. Sevgilim hiç olmadı değil. Eskiden olmuştu ama hiçbirini sevememiştim. Belinay'ın zoruyla çıkmıştım hep.
Aras "Senin neden olmadı Belinay?" Belin ilk tip tip Aras'ın gözlerine baktı ve sonra cevap verdi.
"Bende istemiyorum" dedi belirgince. Belinay bu çocuğa karşı duygu besliyor olamaz dimi?
Semanur "Aşkım biz kalkalım mı?" lanet olsun. Arkadaşımın üzüldügünü fark edebiliyorum. Daha yeni tanıdığı çocuğa hemen nasılda alıştırdı kendisini.
Aras "Tamam bebeğim. Beyler biz kalkıyoruz. Kızlar sizle de sonra görüşürüz." diyerek ayaklandılar. Belinay'a baktıgımda pür dikkat Aras'ı izliyordu.
Seymen "Vıcık vıcık aşklar. Iyk"
Seray "İnsan aşık olunca ona hiçbir şey vıcık gelmiyor" Dedi, Seymeni aşağılarcasına.
Eray: "Çok aşık oldun galiba" dedi imayla. Seray abisine baktı.
"Hayır sadece düşüncelerim böyle"
Eray "Düşüncelerinde kalsın zaten" Seray ofladı. Acaba abim olsaydı ve beni her şeyden kısıtlasaydı napardım? Herhalde intihar ederdim. Yok ama ya. İntihar etmeye korkarım ben.
Belinay "Kahve içmek isteyen?" kimseden ses çıkmayınca kendisine kahve almaya gitti. Kafamı Eray'a çevirdiğimde pür dikkat bana baktığını gördüm. O ela gözleriyle göz göze gelmek neden içimi kıpırdatıyodu ki. Gözlerini kırpmadan gözlerime bakıyordu.
Neden bakıyordu ki?
----
( semasdfghj) ye gelsin bu bölüm. :) cok tesekkurler. Yorum ve oyların icin.Arkadaslar neden begeni az. Biraz artabilir mi? Hergün bölüm yazıyorum çünkü.
Sizleri çok seviyorum. Yorum ve begeni yapanlara tesekkur ederim. Hepiniz iyiki VARSINIZ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Novela JuvenilEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...