50

2.4K 135 27
                                    

Kulaklarım doğru duyduysa ben kendi ağzımla Eray'ı sevdiğimi söyledim. Bir anda gaza gelmem sonucu söylemiştim. Beni bilerek gaza getirmişti ki duygularımı öğrenebilsin.
Bana döndüğünde suratı ifadesizdi. Lütfen birkaç saniye öncesine dönelim ve ben Eray'ı sevdiğimi söylememiş olayım.

"Be-ben.." bana doğru hızla gelmesiyle sustum. Belimi kendisine çekip suratını bana yaklaştırdı ve beklemediğim bir şeyi yaparak beni öpmeye başladı.
Onu sevdiğimi söyledim ve o tek kelime etmeden beni öpmeye başlamıştı. Demekki onu sevdigimi söylememe kızmamıştı.
Ona karşılık verdikten sonra diğer boşta kalan elinide belime sardı. İki elimide ensesine koydugumda kalbim çok hızlı atıyordu. Onu sevdigimi söylemiştim ve o beni terslememişti. Allah'ım..

"Dur lan çok ateşli öpüşüyorlar"

Fısıltılı bir ses duyunca hemen Eray'ı ittim. İkimizde yukarı baktığımızda tek kafası gözüken Seymen vardı.

"Lan bizi gördü" sağına ve soluna baktıktan sonra bize dönüp zorla sırıttı.

"Kaçmışlar.. Devam edin siz ben derse gidiyorum."

Seymen içeri girdiğinde Eray bağırdı.

"Busefer elimden kimse alamaz seni"

Eray koşmaya başlayınca bende arkasından koşmaya başladım. En güzel anımızın içine etmişti  Seymen ve ben bile busefer onu kurtaramayacaktım.
Zil çaldığı için koridorlarda çok kişi yoktu.
Eray merdivenlerden 3'er 4'er çıkarken ben tıkanmıştım ve zorla çıkıyordum. Eray'ların katına gelince soluk alıp tekrar koşmaya başladım.
Eray'ın sınıfına girince derslerinin boş olduğunu gördüm.

"Nerede lan o?"

Sınıftan çıt çıkmazken Belinay'ında burada olduğunu görünce  'sonra görüşeceğiz' der gibi kafa salladım ona.

"Size nerede o dedim?"

Eray tekrar bağırınca birtane çocuk eliyle yukarıyı gösterdi. Gösterdiği yer ba- yok artık. Dolabın üzerine çıkmıştı.

"Lan elini bir tarafına  soktuğum çıkışa gel"

Bu durumda gülmek  abez kaçar diye gülmedim.

"in lan oradan" Seymen  dolabın üzerinde ayaklarını kedisine çekmiş oturuyordu.
Normalde onu orada görürdük fakat Eray sinirli olduğu için görmemişti, bende Eray'dan başkasına bakmadığım için.

"Yemin ederim tek ben bakmıyordum. Lan it Aras sizde vardınız"

Eray Seymen'i umursamadan dolabı sallamaya başladı.

"Ama ilk her şeyi sen mahfediyorsun"

"Ya ama Eray tek ben yoktum. Hem bu dolap adi çıktı sallanıyor"

Seymen böyle deyince Eray daha hızlı sallamaya başladı. Eray'ın yanına gidip tek kolunu tutsamda Seray beni geri çekti.

"İzlemesi güzel"

O gülerken bir tane cimcik attım koluna.

"Ne diye bizi izliyorsunuz?"

Birkaç tane daha cimcik atarken kollarımı tutmaya çalışıyordu.

"Merak ettik ama" 

Seray böyle derken Belinay'da gelmişti. Busefer Seray'ı bırakıp Belinay'a cimcik atmaya başladım. Aras gelip Belinay'ı korumaya çalışınca onada vurmaya başladım.

"Kız kıza halledin işinizi. Dayak yemek istemiyorum."  Aras çekilince Belinay ona kötü kötü baktı ama Aras öpücük yolladı ve gitti.
İkisinede vurmaya devam ederken konuştum.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin