1.Bölüm

8.8K 251 45
                                    

Yine her zaman ki gibi cam kenarına geçip peteğe kalçamı yaslayarak ellerimi kendime doladım. Koridordaki insanlara bakıyordum. Aynı okulda olmamıza rağmen çoğu yüzü hatırlamıyorum. Yalnız olmayı severim. Ya da ben yanlızlığın ne olduğunu bilmedigimden böyle diyorum. Tuhaf bi kız degılim.
17 yaşında , sarı saçlara sahip, idare eden bir boyda biriyim. Cana yakınımdır. Ama pek arkadaş edinmem.
Kendimi begenmişliğim asla yoktur. Aksine kendimi hic sevmiyorum da denebilir.
"Esliiiin kanka" karşıdan bana koşarak gelen Belinay'a baktım. "Efendim"
"Yeni... Yeni bir-birileri gehlihyormuhs" dedi zar zor nefes alarak. Kelimeleride birbirine karıştırdı tabii.
"Gelsin ne olacak?" dedim umursamazca. Bu haraketime tip tip baktıktan sonra gözlerini devirdi.
"Anlasana salak. Erkek ögrenci. " sırıttım. Belinay erkekleri hep beğenirdi. Yolda taş çocuk gördüğünde ki yaptıgı haraketler...
"İyi gelsinler."
"İnşallah yakışıklıdır. Gözümüz gönlümüz açılır" Tövbe der gibi sırıtarak kafamı yana döndürdüm.
"Erkek canavarı" 32 dişiyle sırıttı.
"Sus kız. Hadi sınıfa" kafamla onayladım.
İlerlerken koluma girdi. Ona bakıp gülümsedim. Bu kızı cidden cok seviyodum. Belli etmesemde seviyodum. Zaten sevgimi belli etmeyi sevmem ama belli ederim. O nasıl oluyorsa artık bende bilmiyorum.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin