Fotograf Eray
Arkadaşları Kuzey'i alıp gittiğinde ben sinirden kuduruyordum.
O gerizekalı çocuk neden dövdükü boş yere.
Eray 'a 'gerizekalı' lafı gerçektende tam oturuyordu.
"Neden ya. Neden yaptı bunu"
"Sakin ol Eslin. Abim kimseyi boşuna dövmez" alayla güldüm.
"İki dakikada napmış olabilir ona Kuzey." bilmiyorum der gibi dudaklarını sarkıttı.
"Sakin olun ikinizde. Eray'a sormadan bilemeyiz" Belinay böyle deyince cebimden telefonu çıkarıp Eray'ı aramaya başladım.
Birkaç kez aradım fakat açmadı. Açana kadar arayacaktım.
En sonunda telefon açıldıgında Eray bağırmaya başlamıştı.
"Ne var Eslin? Ne diye arıyorsun?"
"Nedenmi arıyorum? Bide soruyormusun. Kuzey'i neden dövdün Eray" derin bir iç çekiş duyuldu telefondan.
"Canım istedi dövdüm Eslin. "
"bana doğru cevap ver"
"Sanane ozaman" telefon kapanınca ekrana boş boş baktım.
"Kapattı." dedim sessizce. Sesi çok sinirli gelmesine rağmen üzerine gitmiştim ben onun.
Seray "Ben abimle konuşurum. Emin ol Eslin, abim kimseye durup dururken vurmaz" Sonuçta Eray abisiydi. Onu çok iyi tanıyor olmalıydı. Ozaman Kuzey napmıştıda , Eray onu dövmüştü?
"Öğren ondan Seray"
------
"Afiyet olsun size" diyerek odama çıktım. Canım birşey yemek istemiyordu. Aklım sürekli Eray'daydı. Bana o bağırışı kulaklarımda yankılanıyordu. Derin nefes alıp yatağıma yattım ve nefesimi geri dışarı verdim.
Ellerimle kulaklarımı bastırdım. Eray'ın bağırışı çıkmıyordu işte kulağımdan. Bana ilk kez böyle bağırmıştı.
Bağırması canımı acıtmıştı.
Keşke aramasaydım ama sinirliydim bende o an işte.
Bu dünyada 'keşke'lerden nefret ediyorum. Her defasında insanın canını acıtıyor.
-------
"Bunu yemeden gidemezsin"
"Anne istemiyorum birşey yemek"
"Dünde düzgün birşey yemedi. Aç ağzını bakayım" annem çatalı ağzıma bastırırken zorla kahvaltı etmek zorunda kaldım.
Canım birşey istemiyor diyorum anlamıyor ki.Okula babamla gelmiştim. Babamı öpüp arabadan indim ve ilerlemeye başladım.
Sınıfa çıktıgımda Belinag'la Seray konuşuyorladı.
"Günaydın" Belinay'a gülümsedim.
"Konuştunmu Eray'la Seray"
Seray dudak büzünce anladım işlerin ters gittiğini.
"Neden Kuzeyi dövdün diye sordugumda beni azarladı" Benim yüzümden Seray'da azar yemişti.
"Üzgünüm" dedim kafamı yere eğerek.
"Üzgün olunacak birşey yok. Dün abim zaten çok sinirliydi. Bekliyorum siniri geçer diye ama her saniye dahada artıyordu. Arada 'piç. Gebertecegim onu ' diye mırıldanmalarını duyuyordum."
Kaşlarım çatılarak düşünmeye başladım.
Eray neden bukadar sinirliydi.? Peki o küfürü Kuzey'e mi etmişti? Kuzry'i daha tanımıyorum başıma gelenlere bak.
---------
Oflayarak Belinay'la Aras'ın tartışmasını izliyordum. Belinay sakarlık yaparak suyu yanlıslıkla Aras'a dökmüştü.
"Bilerek yaptın" Belinay eliyle yüzünü kapadı
"Yanlışlıkla dedim ya. Yan-lış-lık-la . Neyini anlamıyorsun sen bunun"
Aras "Senin yanlışlıkla oldu dediklerin bilerek oldu gibime geliyor. Kar oynadıgımız günü hatırlatırım"
Belinay "Yeter artık. Neden bana inanmıyorsun? Bilerek olmadı. Özür dilerim tamam mı?. " Belinay ayağa kalkacakken Aras kolunu tuttu.
"Tamam otur şuraya"
"Hayır"
"Otur"
"Hayır"
"İnatçı kız"
"Odun erkek"
"Ay bi susun" diyerek başımı tuttum.
'sanane' beynimde bu ses yankılanırken gözlerimi kapadım.
Eray benim yüzümden aşağı inmemişti. Seymen ağzından kaçırarak 'Eslin var diye inmedi' demişti.
"İyimisin?" Seray'ı onayladım.
Seymen "Senin sesini duyunca kötü olacak bu yuzden sen konuşma"
Seray "sesim güzel benim"
Seymen "Bide bize sor"
Seray "Seymen çarparım seni"
Seymen "Tamam tamam." gülüşme sesleri gelince beynim patlayacak gibi hissederek birden ayağa kalktım. Başım ağrıyordu.
"Eslin noldu?" Bir elimle Belinay'a tutunarak destek aldım. Başım dönüyordu. Gözlerimi açmaya çalışırken her yer bulanık gelmeye başlamıştı.
Hepsi birşey söylüyordu ama bana uğultu gibi ulaşıyordu sesleri.
Gözlerim kararmaya başladıgında kendimi soğuk yere bıraktım
-----------
Baş parmağımı oynatmaya çalıştım fakat kalkmıyordu. Kendimi çok güçsüz hissediyordum.
Dudaklarıma birşey temas edince gözlerimi aralamaya çalıştım. İlk başta bulanıktı fakat sonrada düzelmişti.
Karşımda ıslak pamugu dudaklarıma süren bir adet Eray duruyordu.
"Neye bukadar stres yaptın" anlamayarak Eray'a baktım.
"Stresten bayılmışsın" farkına varmadan stresmi yapıyordum ben. İçten içe canım acıyordu nedenini bilmedigim bir sebepten fakat stres neye yapmıştım?
"Stres yapmadım" dedim fısıltıyla.
Etrafı inceledigimde okulun revirine geldigimizi fark ettim.
"Neden dövdün?" dedim birden. Eray gözlerime bakıp konuştu.
"Çok mu önemli senin için" ah be Belinay. Senin yüzünden çocuk yanlış anlayıp yanlış düşünüyordu.
"Onunla çıkmıyorum ve benim için önemli değil. Sadece onu o an yerde kötü birşekilde görünce sinirlendim" Eray birden yattıgım sedyeye egilerek bana yaklaştı.
Kafamı sedyeye dahada gömerken o dahada yaklaşıyordu.
Ellerimle itmeye çalıştiğımda bileklerimden sedyeye sabitledi.
"Napıyorsun çekil"
"Şş" burnunu burnuma sürtünce kabim her saniye dahada hızlı atmaya başlamıştı. Neden böyle birşy yapıyorki? Ondan uzaklaşmak için kafamı arkaya dahada yasladım.
Burnu burnuma değiyordu. İçim kıpırdanırken konuştu.
"Benim bu yakınlıgımdan korkuyorsun. Kuzey bunun daha ilerisini yapacaktı sana. Canını acıtacaktı. " söylediklerine takılı kalmadım şuanda , çünkü konuşurken saniyelik bir şekilde Eray'ın alt dudağı üst dudağıma deymişti. Saniyelikte olsa hissetmiştim. Kalbim her saniye daha fazla hızlanırken bileklerimi kurtarmaya çalıştım.
"Konuşmalarını duydum. Sende aptal biri oldugun için inanmadın demi?" inanmışmıydım? Ben şuanda bunu degilde hala o saniyelik dudağı düşünüyordum.
Cevap bekledigini anlayınca
"Geri çekil" dedim.
"İnanıyor musun ?"
"Geri çek Eray" bileğimde bastı hissedince suratımı buruşturdum.
"İnanmıyorsun demi? Kulaklarımla duydum diyorum ve sen hala inanmıyorsun." bileklerimi bırakıp geri çekildi.
Düşündüm.
Evet Eray'a inanıyordum. Hiçbir suçlama duygusu olmadan inanıyordum hemde.
Eray kapıdan çıkacakken konuştum.
"İnanıyorum." Ersy alayla arkasına dönerek konuştu.
"Yalan söylüyorsun"
"Sana neden yalan söyleyeyimki. Yemin ederim inanıyorum" suratında hafif bir tebessüm olunca rahatlamıştım. Gitmeyecekti.
"Aptalsın biliyorsun dimi?" sırıttım.
"Gerizekalısın biliyorsun dimi?"---------
Yorum yapan oy veren herkese cok teşekkür ederim.İyiki varsınız.
Sizleri çook SEVİYORUM. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Genç KurguEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...