30

2.9K 143 26
                                    

Fotograf Eslin

Çok gizli kelimeler vardır. Her bir gizli kelimede ise bir sır. O sır saklanıyordur. Birtürlü gizli kelimeler kullanılmasına ragmen ne demek oldugunu bulamıyorsundur.
İşte Eray'la bende öyleydim.
Gizli birşey söylüyor. O gizlinin içinde bir sır var ama ben onu bir türlü anlamıyorum
"Nasıl yanında olarak?"
Bir süre sessiz kalarak araba sürmeye devam etti.
Verecegi cevabi beklerken avuçlarıma tırnaklarımı batırıyordum.
"Her anlamda"
Birden cırladım.
"Sevgili mi olmak istiyorsun benimle?" şaşkınca Eray'a bakıyordum. Bana kısa bir bakış attıktan sonra kahkaha atmaya başladı. Şimdi ben ne dedimki.
'Her anlamda' demek sevgili anlamında da demek. Öyle degil mi? Yaa ben aptal degilim. Eray kapalı kutu.
"Benimle sevgili olmaya niyetlisin herhalde. Söyledigim şeyden hemen bunu çıkarttıgına göre" Eray hala sırıtırken utanarak önüme döndüm.
Mal kafam. Neden öyle birşey diyorsam.
"Tamam tamam. Kızarma. " onu umursamadan ayak uçlarıma bakmaya başladım.
"Yanımda ol işte. Hangi anlamda olmak istersen o anlamda ol. Ama yanımda ol." yavaşça Eray'a bakmaya başladım.
"Neden yanında olmamı istiyorsun?"
"Kokunu hissedince rahatlıyorum. Seni görünce ferahlıyorum. Sana sarılınca ben,  ben  oluyorum" şimdi kendimi ilk kez aptal olarak görmeye başladım. Dilim tutulmuş bir şekilde ne diyecegimi düşünmeye başladım.
Şimdi Eray bana aşık mı? Yok lan. Eray bana aşık olsa ... Off anlayamıyorumki hiçbirşey. Beynim ters işliyor sanki.
"Bana aşık mısın?"
"Hayır" direk bu cevabı vermesi kalbimi neden acıtmıştı.
Çok dürüstçe vermişti bu cevabı.
"Ee. Ozaman aşık degilsen neden beni istiyorsun"
"ah bi bilsem."

En son konuşmamızdan daha sonra hiç konuşmamıştık.
Bana aşık degilmis. Ama beni yanında istiyor. Bu çok tuhaf. Ya o sevgiyi bilmiyor yada ben gerçekten aptalım ki hiçbirşey anlamıyorum.
"Eveeet. Ne yersiniz. Ne ismarlayalım?" diyen neşeli Seray'a baktım. Bu kız abisine göre daha neşeliydi. Eray'ın neşeli oldugunu hiç görmedim. Arada yanımda kahkaha atıyordu.
Seymen "Pizza ısmarlasak ya"
Seray "Ben sevmiyorum pizza"
Seymen "Sen yemezsin. Biz yeriz"
Seray "Oldu. Ben aç kalayım dimi?"
Seymen "Belki zayıflarsın" Seray vücuduna baktı.
Seray "Bikere ben fitim. Adam ol. " Seymen birden bana bakınca gözlerimi kaçırdım. Seray 'adam ol' deyince bana bakmıştı. Lanet olasıca çenem. Sabahki olay geldi aklına kesin.
Seymen "Neyse. Farketmez benim için. Yemek olsunda" bu deyişine gülüştük.
Aras "Bence burger king alalım"
Belinay "Hep onu yemekten  bıktım" lütfen başlamayın.
"Nolacak? Yine ye gitsin"
"İstemiyorum"
"İnatçısın"
"Odun olduğunu söylemiştim dimi?"
"Dua et kütük degilim" Nasıl başarabiliyordu bu 4 lü grup,anında tartışmayı.
"Ha odun ha kütük . Ne fark eder"
"Tamam tamam. Ben hazırlarım. Allah allah. " sonunda Seray devreye girerek konuyu kapadı.
Eray'a baktıgımda yine telefonlaydı. Napıyor bu telefonda? Seray'ın arkasından kalkıp Eray'ın oldugu koltugun arkasına ilerledim. Ben arkasından geçerken telefonu kapadı.
Gıcık şey. Ne yapıyor telefonda çok merak ediyorum.
Mutfaga gidince arkamda Belinay'da geldi.

Hiçbirimiz yemek yapmasını bilmedigimiz için kolay şeyler yapmıştık.
Herkes sofrayla bakışırken "Yesenize" diye çıkıştım.
Aras "Bu patatesi kim yaptı?"
Belinay"Ben" Aras kafasını kaldırıp Belinay'a baktı.
İkisi biraz bakıştıktan sonra Aras konuştu.
"Belli. Pişmemiş bile."
Seymen "Aynen lan. Bune. Babanızın evinde hiçmi ekmek yemediniz. Birsey bildiginiz yok"
Seray "Gelip yapsaydın ozaman"
Aras "Valla biz sizden güzel yapardık"
Belinay "Bok güzel yapardınız" sofrada da küfür eden Belinay'a baktım. 'tövbe tövbe' dedikten sonra yine konuşmaya başladı.
"Mutfak burdaydı Aras"
Aras omuz silkti.
"Yemek buldunuzda laf ediyorsunuz. Yiyin çig yemekleri işte" Eray böyle deyince erkekler kahkaha attı.
Ne yani yemek yapmayı bilmiyor olamazmıydık. Ben yumurta bile kıramıyorum. Birkere Belinay'larda kıracaktım ama tavaya degil halıya kırmıştım.
"Dalga geçecekseniz yemeyebilirsiniz. Kendinize dışardan ısmarlayın" dedim.
"Dalga geçmiyoruz. Gerçekleri söylüyoruz" arabadaki Eray nerede? Yanında beni isteyen Eray yok şuanda, şuanda sesinden soğukluk akan Eray var.
Belinay "Ozaman yemeyin"
Seymen "Açmı kalalım"
"Dışardan ısmarlayın. Bizimde şevkimizi kırmayın. Yemek yapmasını bilmiyor olabiliriz" Eray'ın bu ruh hali yüzünden sinirimi Seymene akıtıyordum ,onun hiçbir suçu olmamasına ragmen.
"Tamam be yiyecegiz. Ne kızıyosun" Seymen şakaya vursada kırıldıgını anlayabiliyordum.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin