Fotograf Eslin
Ne diyeceğimi bilemeden Eray'a baktım. O an uyuyordu. Nasıl hissetmiş olabilir ki? Aptal ben. Ne diye öpüyorsun ki. Suç işlemiş gibi kafamı yere eğdim.
"Evde alırım öpücüğümü, hadi şimdi sınıfa" bugün de gelecekti ozaman. Bize sürekli gelirse ben Eray'a bağlanırım. Çok çobuk bağlanan insanlardanım.
Belinay'ı kolundan tutup ilerletmeye başladım. İlerletmeseydim Aras'a dalacaktı herhalde. Çok boş şeye tartışıyorlar.
Sınıfa gelip sıraya otutturdum Belinay'ı. Ben ise ayakta dikiliyordum.
"Ne bakıyorsun bana öyle?"
"Belinay , o erkeklerle Aras'ı kıskandırmak için konuştun dimi?" kafasını olumlu sallayınca konuşmaya devam ettim.
"Yapma Belinay. Çocuk senden soğuyacak. Ozaman napacaksın. Sürekli tartışma yaratma" Belinay'ın gözlerinin doldugunu anladım. Ama bunlar gerçek. Bunları yapmaması gerek. Elimle 'kay' işareti yaparak Belinay'ın yanına oturdum. Bir elimi omzuna koyup teselli vermeye çalıştım.
"Bak, oda senden hoşlanıyor. Bunu herhalinden belli edebiliyor. Eee, sende ondan hoşlanıyorsun. Tartışmayın. Tartışmayın ki sevgili olabilesiniz"
"Ben ondan hoşlanmıyorum" anlamayarak Belinay'a baktım.
"Ben onu seviyorum."
------------
Zil çaldığında kafasını sıraya koymuş Belinay'a baktım. Hoca geldiği için konuşmamız yarım kalmıştı.
"Sen onu seviyor musun?" kafasını 'evet ' anlamında sallayınca el çırptım. Aras'la Belinay'ın hep birlikte olmalarını istemiştim.
Seray'da gelince ona anlattık olayı. Oda benim verdigim tepkiyi verdi.
"Çok üzerine gitmişsin Aras'ın. Bana karışma falan. Aras böyle şeylerden nefret eder."
Dedi Seray.
"Şey.. Ben gidip özür dileyeyim. Nerede?"
"Tek başına kantinde oturuyor." Belinay Aras'tan özür dilemek için yanımızdan ayrılınca bizde Seray'la konuşmaya başladık.
"Herşeyi biliyorum"
"Ne?" diye sordum.
"Abim sende kalıyoor" Seray sırıtarak söyleyince utançla eydim başımı. Eray abisi, tamam bu konuyu geçtim. Bide bizimkilere anlatmamıştım. Belinay haşlayacak beni.
-----
Belinay'ın ağzından
Bir tane çikolata alıp sessizce Aras'ın arkasına vardım. Çikolatayı arkadan ona uzattığımda dönüp bana baktı. Şirince sırıttıktan sonra bende bir sandalyeye oturdum.
"Bu ne?" dedi elimde ki çikolatayı gösterirken. Özür amaçlı almasaydım ben yerdim ama hadi neyse.
"Gördüğün gibi odun bu Arascığım. Sen dalgamı geçıyorsun benle, tabikiide çikolataaa" dedim çikolataya bakıp sırıtırken. Ah , bu çikolatalar benim herşeyim.
"Başka masalar boş. Orada yiyebilirsin" bunu demesi canımı sıkmıştı. Bana böyle mesafeli konuşunca canım acıyordu. Aras'ı sevmeye başlamıştım ama o beni sevmiyordu. Sınıftan bi kaç erkek yanıma gelmişti. Bana ders programını soruyorlardı. Bende Aras'ı orada görünce daha bi samimi konuştum çocuklarla.Onu kıskandırmak istemiştim. Ama sonrada olan oldu.
"Sana almıştım"
"Ne için aldın" odun. İnsan bir teşekkür eder.
"Özür dilerim... Sen haklıydın" bana boş boş baktıktan sonra elimde ki çikolatayı alıp açtı.
"Bakalım özür hediyen nasılmış" çikolatayı açıp ısırmaya başlayınca sevinçle onu izliyordum. Bitirdikten sonra bana döndü.
"Beğenmedim" şaşkınlıkla Aras'a bakmaya başladım.
"Öküz müsün sen? Hepsini mideye indirdikten sonra 'beğenmedim' de ne demek. Keşke ben yeseydim" sinirden kuduruyordum resmen. Çikolatayı yiyiyor, sonrada beğenmedim diyor. Allahım gitti kaliteli çikolatam."Aslında okadar da kötü değildi. Ben sadece biraz daha iyisini istiyorum"
"Biraz daha iyisimi? Lan o ne kadar pahalı biliyor musun sen?"
Aras hafiften kahkaha atmaya başladı.
"Aldığım çikolatalara say. İyisi derken çikolata anlamında değil"
"Ne anlamında?"
"Bir öpücük olabilir" direk orta parmağımı gösterdim. Aras ilk parmağıma sonra bana baktı. Sonrada gülmeye başladı
"Sen kız olduğuna eminsin dimi? Genelde kızlar böyle yapmazda"
"Kız olmama nasıl laf edersin sen yaa. Bırak istemiyorum beni affetmeni. " sinirle sandalyeden kalkacaktım ki kolumu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...