Fotograf:Eray
Korkuyla kafamı hızla Eray'a kaldırdım.
"Abi" dedi tekrardan Seray.
"Orada... Kuzey orada. " Eliyle gösterdigi yöne hepimiz baktıgımızda Eray sandalyeyi düşürerek koşmaya başladı. Anında Seymen ve Aras'ta peşinden koşmaya başlayınca baka kaldım.
Her şey çok ani olmuştu. Saliseler içinde olmuştu hatta. Sandalyemi geri iterek ayaga kalktım. Kantindekiler Eray'ların arkasından bakarken, şimdi benim arkamdan bakıyorlardı. Bende koşmaya başlamıştım ama anında gözden kaybolmuşlardı.Küçücük okulda hiçbiri yoktu. Neredeydi bunlar?Korkuyla titriyordum. Tuhaftı ama Eray'a bir şey olma düşüncesi bir hançer gibi mideme saplanıyordu.
Okulun ortasında etrafıma döndüm. Neredeydi bunlar?"Yanlış yerde, yanlış yolda beni arıyorlar. Oysa ben senin yanındayım." hızla arkamı dönüp , psikopat gibi sırıtan Kuzey'e baktım.
"Naber güzellik" sırıtarak yanağımdan makas alınca geri adım attım. Bu çocuk iyi degildi.
"Senden nefret ediyorum." elini çenesine koyup düşünüe gibi yapınca dişlerimi sıktım.
"Ee? Ne yapmamı bekliyorsun? Beni sevmeni sağlamamı istiyorsan , benimle bir gece geçir. Emin ol etkisinden çıkamazsın'' suratımı buruştururken , elimi yumruk yaptım.
"Akıl hastası. Allah belanı versin. Defol git." kahkahası midemi bulandırırken birden ciddileşti.
"Akıl hastası olmam için deli olmam lazımdı"
"Degil misin?" diye birden sordum.
"Senin dilin uzamış"
"Akıl hastası." bir adım bana gelince gözüm arkadan gelen Eray'a takıldı. Eliyle sus yaparken Kuzey'e baktım. Dilimi uzatıp
"Gel kes" dedigimde sırıttı. "
"Biraz aklınız olsaydı gerizekalı diyecektim ama oda yok. Arkamda ki Eray 'a selamlar. Yakında, çok yakında görüşecegiz."
Birden koşmaya başlayınca gozlerimi büyüttüm. Nereden biliyordu Eray'ın arkasında oldugunu?
Eray gidip gitmemekte kararsızlık yaşasada gitmeyip yanıma geldi."Ne dedi o it?"
"Hiç.. Hiçbir şey."
"Eslin ne dedi dedim?" Eray'ın bağırmasıyla irkilerek gözlerine baktım. Gerizekalı. Sesini neden yükseltiyor ki.
"Eray'a selam söyle, çok yakında görüşecegiz dedi. Oldu mu?" yanından hızla geçerken kıpırdamadı.
"Bence gönlünü almalısın" dedigini duydum Seymen'in Eray'a. Eray'ın gerizekalılıgı arkadaşlarınada bulaşmıştı bence.
Serayar kantinde endişeyle otururken giriş kapısından kafamı uzattım."Abin iyi" diyerek binaya dogru yol aldım.
/*/*/*/
Okul çıkışı Eray'ı beklemeden Belinay'la ilerlemeye başladık. Bana ses yükseltilmesinden hoşlanmazdım.
Bu gerizekalıda bu aralar bana sesini yükseltiyor."Öpem seni" irkilerek Belinay'a baktım.
"Ne?"
"Aşkısı ben gidiyorum. Öpeyim" gülümseyerek sarıldım. Dost kokulum benim.
"Yarın görüşürüz" el sallayarak uzaklaşınca bende ilerlemeye başladım.
"Hih. Salak mısın sen?" elimi korkudan hızlı atan kalbime koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...