54

2.2K 123 18
                                    

Fotograf :Eslin

Gözlerimi sıkıca kapadım. Eminimki titriyordum. En korktuğum böcek gözlerimin önünde haraket ediyordu.

"Eslin."

Eray'ın endişeli sesini duyar duymaz arkamı dönüp boynuna atladım.

"Noldu?"

İsmini ağzıma almak istemesemde söyledim.

"Karaböcek gördüm."

Eray'ın vücudu biranda gevşedi. Herkes başıma toplanınca utandım.

"Bunun için mi uyandırdın?"

Geri çekilerek Eray'a baktım. Neden anlayışsız davranıyordu ki? O böcekten korkuyordum işte.
Küçüklükten gelme bir şeydi.

"Evet bunun içindi"

Sinirlenerek az önce çıktığım odaya gittim. Kendimi yatağa attığımda o görüntüler geldi gözümün önüne. Birden titredim.

Küçükken yatağımda uyuyordum. Elimde boynumdaydı. Elimde haraketlilik hissedince uyanmıştım. O siyah şey elimin üzerinde, tam gözümün önündeydi. O günden beri korkuyordum. Sanki tekrar elimin üzerinde olacak gibi hissediyordum.
Kapı açılınca arkama döndüm. Hiç mi böcekten korkan insan görmedi? Bide gelmiş 'bunun için mi uyandırdın,'diyor.
Belime dolanan ellerle kalkmaya çalıştım.

"Bırak," dedim sinirle. Uykusu benden önemliymiş demek.

"Ben kalkayım sen rahatça uyu. Uykun önemliymişya"

Kollarından kurtulmaya çalışsamda bırakmadı beni.

"Sen öyle bağırınca bir şey oldu sandım. Karaböcek yüzünden korktugunu ögrenince öyle tepki verdim işte"

Yine vücudum titredi.

"Alma adını şunun"

Eray beni bırakıp yatağa oturdu. Benide ona döndürdü. Suratını gördüğümde bağırdım.

"Çok komik!" gerizekalı. Birde gülüyor. Ellerimden tutup oturur pozisyonuna getirdi beni.

"Çok mu korktun sen?" dalga geçiyor birde. Hızla saçlarını karıştırarak çekmeye başladım. Beni üzerine çekerek yatağa düşürdü. Eray'ın gülüşü benide mutlu ederken güldüm. Saclarıyla oynamaktan yorulunca kafamı gögsüne yasladım.

"Hayret. Seymen odayı basmadı"

"Nasılda alışmışlar benim onları basmama"

Gözlerimi kocaman açıp, anında Eray'ın üzerinden kalktım.Kapı tarafına baktıgımda kücük aralıkta hepsi bizi izliyordu.

"Dur tekrar basayım" Seymen sırıtarak kapıyı açtı. Hepsi birden içeri girince gözlerimi devirdim.

"Açılın bende aranıza geliyorum," dedi Seymen. Gülerek yataktan kalktığımda, Seymen koşarak yatağa atladı. Birden hepimiz öype bir kahkaha attık ki, ben yere bile düstüm. Kahkahama yerde devam ederken Seymen'in gözleri büyüdü.

"Gay olmak için can attığını bilmiyordum. Birde ben ne tarafa atlayacaksam otarafa geldin ki üzerine düşeyim. Vay gay seni"

Kahkahalarımı durduramazken Eray sinirle Seymen'i üzerinden itip, yan tarafa attı.

"Çok oldun sen" Eray kenardaki yastıgı Seymen'in suratına bastırdıgında daha fazla kendime hakim olamadım ve gözümden yaş aktı.
Seymen yan tarafa zıplayayım derken , ayağa kalkan Eray'ın üzerine zıplamıştı. O görüntü gözlerimin önüne geldiginde daha çok kahkaha atmaya başladım. Belinay' yerleri yumruklarken, Seray duvara yaslanmış gülümsüyordu.
Aras Eray'ı geri çekmeye çalışırken Eray bagırdı.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin