40

2.5K 134 26
                                    

Zorlanarak yazdım bu bölümü. O yüzden begenmeye bilirsiniz ama diger bölümde telafi etmeye çalışacagım.

Gögüs kafesim deli gibi
atarken Eray suratını her geçen saniye daha da çok yaklaştırıyordu. Nefesimi tuttum. Az önce içimi çıkarmıştım ve öpmesini istemiyordum. Tamam yıkadım ama yinede olmaz. Ne diyorsun sen Eslin. Şuanda öpme hayaline girmissin bile.

"Dur.." dedim sessizce. Eray bana her yaklaştığında tutulup kalıyordum. Ah bi elimi kıpırdatabilsem. Eray hafif tebessümle kafasını iki yana sallayarak dudaklarıma deydi. Temas etmesiyle kendime gelerek birden ellerimi omzuna koydum.
İtmek istedim ama elleri belimi tutunca buna izin vermedi. O dudaklarını haraket ettirmeye başlayınca gözlerimi kocaman açıp itmeye çalıştım. Belimi daha sıkı tutup kendisine yaslarken dudaklarımın acımasından dolayı oynatmak zorunda kaldım.
Öpüşme hayali hiç kurmamıştım.
Her aklıma geldiginde kafamı dağıtıp konuyu unutuyordum. Ama şimdi hayalini kurmadigim şeyin gerçekleşmesi çok tuhaftı. Ben Eray'ı hissediyordum. Onun dudaklarının benim dudaklarımda ki haraketini hissedebiliyordum. Bu çok tuhaftı. Böyle olmasını istemezdim ama öptükçe öpesim geliyordu. Elimi yavaşça ensesine koydum. Eray ise iki eliyle belimi dahada sıkı sararken agzımdam ses çıktı. Ses çıkınca ensesini sıktım. Ah. Şuanda utançtan ölmek istiyordum. Yavaşça geri çekildim. Anlını anlıma koyunca nefesimi düzene koymaya çalıştım. Ben Eray'la öpüşmüştüm. Allah'ım kalbim çıkacak gibi atıyor. Eray hafif tebessüm ederek tekrar dudaklarıma deyince anında karşılık verdigim için kendime kızdım. Ama öpmek istiyordum. Çünkü hissediyordum. Hissettikçe daha fazlasını istiyordum.
Kapı açılınca çığlık atarak Eray'ı ittim. Kapıya yaslandığım için tam açılmamıştı ama boş bir anıma denk gelince korkmuştum. Kenara çekildigimde Seymen gözlerini büyüterek bize bakıyordu. Hayır yaa. Aynadan yansımamızı görmüştü.

"Aa. Oo . Iı şey. Şey.. Oha ama yaa. Siz öpüşüyordunuz." kafamı eydim. Az önce ki an gözümde canlanırken ve benim kendimden geçmiş vaziyetim... Ow tam rezilligim ben.

"1 saniyen var Seymen. Gitmezsen sikecegim seni"

"Eray gay degilsen beni yapamazsın. Oda hemen yan tarafta. Boş. Gidebilirsiniz" Recep ivedik gülüşü yaparken Eray ona atak yapınca hızla kapıyı kapadı.

"Bu çocuk tam dayaklık." Eray'a bakamıyordum. Şuanda yanaklarımın yandığını hissediyprdum. Ciddi ciddi hissediyordum.

"Yapma ama Eslin. Benden utanmanı istemiyorum." kolay degildi ki. Arkadaşımın abisiyle öpüşmüştüm ve dahada fazlasını istemiştim. Kendime çok kızıyordum ama gerçeklerden de kaçamazdım. Gerçekten güzeldi.

"Bak bana." bakmamaya devam ederken oflayarak çenemi tutup kafamı kaldırınca gözlerimi kapadım.

"Gözlerini açmazsan herkese söylerim." birden gözlerimi açınca Eray sırıttı.

"Söyleme... Lütfen" Eray dudak büzerek konuştu.

"Niye böyle masum bakıpta seni daha da çok öpme arzumu arttırıyorsun."

"Çünkü sapıksın." sırıttı.

"Belki." hafif gülerek kafamı eydim. Gözümün önünden o an git. Hadi gitsene. Ah. Gitmiyor.

"Aşağı inelim yoksa Seymen'le kalmaz herkes doluşur buraya." dedigini onaylayıp kapıyı açtım.

Aşağı indigimizde kopmalık şarkı çalıyordu ve Seymen kopmuştu. Bu haline gülünce gülmeden edemedim. Ortaya geçmiş dans ediyordu. Hakkını yemeyelim güzel dans ediyordu ama.
Bizi görünce eliyle 'sizde gelin' haraketi yaptı.
Seymen böyle yapınca bizimkiler bizi gördü ve yanımıza geldiler.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin