59

2.3K 126 39
                                    

Fotograf: Eray ve Eslinin uyuyuş şekili -temsili-

Seymen'in ağzından

"Seymen başım dönüyor."

Elleriyle sıkıca kavradı tişörtümü.

"Sanırım kusacağım."

Bir eliyle ağzını kapadığında ilerletmeye başladım Seray'ı.

"3 tane Seymen var."

Kahkaha atmaya başladığında lavaboya soktum Seray'ı. Boş kabinden birine girip kapıyı kapadım.

"Hadi kus."

"Kusasım gitti."

Kafamı sabır diler gibi yukarı kaldırdım ve sonra Seray a döndüm. Belinden tutup arkasına döndürdüm. Midesine baskı yaptığımda öğürerek içindekileri çıkarmaya başladı. Dışarıdaki kızlarda benim burada olmamı yadırgıyordu.

'Burası kızlar tuvaleti.'

'İnsanların evi var.'

'Hamile bırakmış kızı.'

Konuşmalarını kulak ardı ettim. Her kusan hamile mi oluyor? Boş boş konuşuyorlar.
Kim bilir kendileri kaç erkekle buraya gelip, değişik fantezilerde bulunmuştur.
Seray öğürürken sırtını sıvazladım. Vücudu kasılmış, gevşemesi lazımdı. Vücudunu dikleştirdiğinde elimi beline dolayarak kabinden çıkardım.
Musluğu açıp ağzına su verdikten sonra suratına baktım. Ağladığı için makyajı akmıştı. Suyla onları temizledikten sonra lavabodan çıktık. Kollarını bana dolayarak kafasını göğsüme yasladı.

"Çingene, beni düşürdüğün hallere bak."

Cevap vermedi. Bana daha sıkı sarıldığında bir şeyler mırıldanmaya başladı.

"Bu rüyadan hiç uyanmayayım."

Gülümsedim. Rüya olduğunu sanıyordu. Rüya olduğu şeyin gerçek olduğunu söylemeyecektim . Biraz çingenemle oynamakta fayda vardı.
-

Eslin'den devam

Eray'dan büyük bir azar yemiştik. Kendimi ona nasıl affettirecektim bilmiyordum. Bizi okadar uyarmasına rağmen Seray'ın içmesine izin vermiştik. Seray'ı Seymen'e bıraktıktan sonra Eray Seray'ın içtiğini anlamıştı, birsürü laf söylemişti ama bana en çok dokunan;

'Ben sana güvenemeyecek miyim?' sözü oldu. Ben Eray'ın bana güvenip , inanmasını sağlamaya çalışırken her şey battı. Bana güvenip inanması lazımdı. Bana güvenirse onun yanında kalacağıma inanırdı ve beni sevdiğini söylerdi. Ben böyle onun güvenini sarsarsam bok söylerdi beni sevdiğini.
Seray'la Seymen gelirken Seray'ın gözleri kapalıydı.

"Uyuyor mu? Uyumuş numarası mı yapıyor?" diye sordu Eray.

"Uyuyor," dedi Seymen. Eray Seray'ı kucağına aldı.

"Hadi gidelim."

Eray'ın arkasından ilerlerken Seymen Belinay'la beni durdurdu.

"Seray büyük ihtimalle bugün ki olanları hatırlamayacak. Bu yüzden sizde bir şey söylemeyin."

"Neden söylemeyelim?" diye sordu Belinay.

"Söylemeyin dediysem söylemeyin. Bir bildiğimiz var." Seymen sırıtıp Belinay'la benim yanağımdan makas aldı. Belinay'la birbirimize bakıp sırıttık. Seymen ilerlerken Belinay koluma girdi.

"Seray kesin her şeyi itiraf etti," dedi.

"Kesin Seymen'de onunla bu konu hakkında oyun oynayacak," dedim.

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin