56

2.1K 119 35
                                    

İlk defa bugün hiç uyanmak istemedim. Eray bana ilk kez sarılmadığı için moralim bozuktu. Yanıma baktım, hala uyuyordu. Yataktan kalkacakken kolumu yatağa sürttüm, anında suratım büzüşmüştü. Her yerim yanıyordu ve ben dün güneş kremide sürmemiştim. Yataktan dikkatli kalkıp odadan çıktım. Aşağıdan sesler gelirken adımlarımı hızlandırdım. Seslerin mutfaktan geldiğini duyunca oraya gittim. Gizem kahvaltı hazırlıyordu. Gözlerime inanamayarak Gizem'e bakmaya başladım. Beni görünce gülümsedi.

"Günaydın, tatlım" tatlım diyen ağzını ben..

"Günaydın da, hayırdır?"

Daha dün geldi, bugün mutfakta.

"Kaç gündür düzgün bir şey yiyememişlerde, bende doğru düzgün kahvaltı hazırlıyordum."

Kaşlarımı çattım. Herhalde bu kız burada çok kalacak zannediyor. Suratıma gülümseme yerleştirip konuştum.

"En fazla misafirlik 3 gündür. Ona göre" sırıtarak merdivenlerden çıkmaya başladım . Kendisini kalıcı zannediyor herhalde.
Seymen'lerin odasının önünden geçerken durdum. Seray'la nasıl uyuyorlar merak ediyorum. Kapıyı yavaşça açıp  içeri girdim. Seray yatakta uyuyordu ama Seymen yoktu. Kulağımın arkasını biri üfleyince yerimden sıçradım.

"Beni mi arıyordun?"

"Allah belanı vermesin Seymen, korktum" sessizce konuşuyordum çünkü Seray uyanabilirdi.

"Sizi uyandırmaya geldim. Gizem hanım kahvaltı hazırlamışta," dedim alayla. Aslında uyandırmak için değil, onları dikizlemek için gelmiştim.

"Eslin Gizem'e dikkat et. O kızı gözüm hiç tutmuyor."

"Hakkında bir şeyler mi biliyorsun?" diye sordum.

"Hayır bilmiyorum, sadece gözüm tutmuyor."

Kafamı olumlu salladım. Seymem Seray'ı uyandıracağını söyleyince bende bizim odaya geçtim. Eray yoktu. Banyodan ses gelince orada olduğunu anladım. Kenardaki  boydan aynalığın yanına gittim. Gizem ve kendimi kıyaslamaya başladım.

Benim sarı saçlarım vardı, onunsa siyah. Benim mavi gözlerim vardı, onunsa kahverengi. Vücudu güzeldi. Olgun bir vücudu vardı. Ama benim ince bir vücudum  vardı,zayıftım. Eray onun fiziğini beğenmiş midir acaba? Veya onu güzel bulmuş mudur? Güzel bir kızdı. Bence Eray'ı etkileyebilirdi. Ama Eray taviz vermiyordu. Eğer taviz verseydi bu kız Eray'ı etkilerdi.

"Kendine bakmayı çok seviyorsun herhalde?" irkilerek arkamı döndüm.

"Dalmışım."

Yatağa ilerleyip oturdum.

"Eray," dedim sonra.

"Neden bana sarılmadın?"

Sanırım bende yavaş yavaş yüzsüzlüğe adım atıyordum.
Eray'ın kaşları çatıldı.

"Ne saçmalıyorsun?"

"Dün bana sarılarak neden uyumadın?"

Yanıma gelip oturdu. Sonra suratında gülümseme oldu.

"Çok mu seviyorsun benimle uyumayı?" gerizekalı. Birkere de anında cevap ver.

"Hee seviyorun. Hadi söyle."

Alayla söylemiştimki onunla uyumayı sevdiğimi anlamasın.
Vereceği cevabı beklerken, beklemediğim bir haraket yapıp koluma dokundu. Canım yandığı için hafifçe bağırdım.

"Gerizekalı, koluma ne diye dokunuyorsun?"

"Harbi aptalsın. Sana dokununca bile canın acırken, sarılmamı bekleme."

SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin