Fotograf:Eslin
Hani bir insan sarılmayı nasıl seviyorsa, bende Eray'ı öpmeyi öyle seviyordum. Dudağı benimdi, tabiiki öpecektim. Ellerimi boynuna doladığımda belime sarıldı. Beni yavaşça döndürerek sırtımı duvara yasladı. İlk defa biraz sert öpüyordu. Ellerini kalçama indirerek beni kucağına aldı. Bir süre sonra nefes almak için geri çekildim. Eray derin nefesler alırken gözlerini kapadı.
"Birdaha bukadar ileri gitmeyeceğim."
"Neden?"
Gözlerini açtı.
Yanaklarımın içini ısırmaya başladım. Düşünmeden konuşmaktan nefret ediyordum. 'neden?' diye sorulur mu be aptal kafam? Eray sırıttı."Beni bukadar arzuladığını bilmiyordum."
Bu oda çok sıcak oldu sanırım, çünkü cayır cayır ateş bastı bana.
Bacaklarımı yere indirdim."Yok öyle bir şey. Ağzımdan kaçtı sadece."
Eray benden uzaklaşıp arkasını döndüğünde suratımı elimle havalandırmaya başladım. Soğuk soğuk ter boşaltıyordum utançtan.
"Anlıyorum," dedi dalga geçer gibi. Ayağımı yere vurdum
"Çok konuşmada Belinay'ları ara."
Konuyu acil değiştirmem lazımdı yoksa Eray benimle dalga geçecekti.
"Hayır."
"Nasıl hayır ya? Eve gelsinler."
"Bu gece benimsin, o cadalozun varlığını istemiyorum."
Kenarda biryerde terlik bulsaydım kafasına atacaktım ama yoktu.
"Arkadaşım hakkında düzgün konuş."
Omuz silkti.
"Arkadaşını bu kadar çok seviyorsan, bu gece benimle değilde onunla film izle."
Biranda gözlerim parladı. Ben ve Eray film mi izleyecektik?
"Ne izleyeceğiz?" diye sordum.
Sanki az önce ağlayan ben değildim. Eray tüm duygularımı ciddi ciddi alt üst ediyordu. Biranda güldürüp, biranda ağlatabiliyordu.
"Sen ne izlemek istersin?" diye sorduğunda çığlık atıp,
"Korku filmi," dedim.
---
" Bak şimdi, ayy."
Korku filmini sırıtarak izlememe bir tuhaf bakıyordu Eray. Karanlıkta korku filmi izlemek ayrı güzel oluyordu. Aslında gùzel falan olmuyordu. Daha önce bu filmi izlediğim için korkmuyordum. Kızlar korku filminden korkup erkeklere sığınıyorlardı. Ama ben korkmadığımı Eray'a göstermek istiyordum. Aslında korkuyordum. Gece altıma edecek kadar korkuyordum ama daha önce bunu izlediğim için sıkıntı yoktu.
"Sen cidden korkmuyor musun?"
"Korkulacak bir şey yok ki."
Bok yok . Bunu ilk izlediğim gün geldi aklıma; sabaha kadar evin tüm ışıklarını yakmıştım.
"Sen değişik bir kızsın."
Omuz silktim.
"Korku filmlerini severim."
Hemde ne severim(!) korkudan bayılacak kadar çok.
"Bu film sıkıcı. Başka film izleyelim."
Sakin olmaya özen göstererek Eray'a baktım.
"Çok geç oldu, bence uyuyalım."
Okadar atıp tuttum, o attıklarım boşa gitmesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...