Fotograf:Eray
Sessiz bir şekilde denizin sesini dinlemek çok başka bir duyguydu. İnsanın içini huzurla kaplıyordu. Eray'ın omzunda mayışırken gülümsedim. Bir insanın omzu bile rahat olabilir miydi?
''Omzun ağrıdı mı?'' dedim boğuk sesle.
''Hayır '' deyince gözlerimi kapadım. Çok fazla mayışmıştım.
''Uykum var Eray'' dedim konuşmaya üşenirken.
''Uyu ozaman.''
''Omzun ağrır.'' dedim ağzımdan zor çıkan kelimeleri düzgünce birleştirerek.
''Uyu aptalcık.''
____________
Uzun süre Eslin'den ses çıkmayınca Eray uyudugunu anladı. Kafasını hafifçe eğerek, büzüşmüş ve birazda aralanmış dudağıyla çok masum duruyordu.
''Hemende uyumuş" diye mırıldandı.
sonra yavaşça Eslin'
in başını omzundan kaldırdı ve kucağına aldı.Arabanın arka koltuğuna yatırırken suratına baktı Eray Eslin'in. Çok masum duruyordu. Eray bu masumlugun kendisine zarar vermesinden korkuyordu.
Zaten herkese her şeye yumuşamıştı. Biran önce eski soguk haline dönmesi lazımdı.
Geri çekilip şoför koltuguna bindi ve arabayı çalıştırdı.&&&
Eslinlerin evlerinin önüne geldiginde Eslin'in çantasınsan anahtarı alarak kapıyı açtı. Sonra Eslin'i kucağın alıp açık kapıdan içeri girdi ve kapıyı kapadı. Yukarı Eslin'in odasına çıktıgında yavaşca yataga yatırdı onu. Kıyafetlerini çıkaracaktı Eslin'in ama sabah dırdırıyla uğraşamazdı. Ciddi anlamda çok konuşuyordu ama bu durum Eray'ı rahatsız etmiyordu. Eray'da Eslin'in yanına yattı. Bu kızda bir şey vardı. Eray 'ı her geçen gün kendisine bağlıyordu.
____
Gözlerimi kırparak açtığımda Eray'a sarılarak uyuduğumu fark ettim. Kendimi sırt üstü yatırıp tavvanı seyrederek kendime gelmeye çalıştım. Birden beynim idrak etme aşamasına gelince hızla doğrulup üzerime baktım. 'oh' diye derin nefes alarak yataktan kalktım. Eray uyurken banyo yapacaktım. Kıyafetlerimi alıp banyoya gittim.
____
Vücuda havluyu sarıp elime kıyafetlerimi aldım ve kapıyı açtım.
''Tövbe Bismillah. Allah'ım sana geliyorum'' diyerek kapıyı Eray'ın suratına kapadım. Onun bizde kaldığını nasıl unutmuştum. Çok rezilliğim.
Vücuduma dolalı havlu ile karşı karışıya geldim onunla. Aptal Eslin. Ah. Çok utanıyorum.
Kıyafetlerimi giyip aşağı indiğimde Eray koltukta oturuyordu. Yanına mı gitsem yoksa mutfağamı kaçsam diye düşünürken konuştu.
''Ben buradayken birdaha banyo yapma!''Kaşlarım çatıldı. Unutmuştum onun bizde kaldığını birden.
''Tamam pardon'' sinirlenecek bir şey de yok kı. Etkilendi diyeceğim ama hangi ara vücudumu görecek ki.
''Hazırlan da okula gidelim.''Duvarda ki saate baktım. 1 saattir banyo mu yapıyordum ben. Oha .
''Kahvaltı edelim önce''
''Okulda yeriz.''
''Tamam bak busefer kahvaltıyı düzgün hazırlayacağım söz.'' dedim bir umut.
''İstemiyorum Eslin neyini anlamıyorsun.''Suratım düşerken arkamı dönüp merdivenlerden çıktım. Nolmuştu buna? Neden sesini yükseltti ki birden?Çok mu sıkıyorum onu? Lütfen benden soğumasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Teen FictionEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...