İyi okumalar. :*
Sabah yataktan fırlayarak kalktım.
Dün gece Eray buradaydı, sesini duymuştum.
Etrafa bakındıgımda kimse yoktu. Yemin ederim ki sesini duydum. Bana 'iyi geceler aptal' dedi.
Belki de onun , o an yanımda olmasını istediğim için sesini duydum. Bilmiyorum. Ama gerçekten duyduguma emindim.
Oflayarak kafamı yastığa yatırdım.
Burnuma o erkekimsi koku dolduğunda korkmaya başladım.
Eray'ın sesi, Eray'ın kokusu. Noluyor bana?
-------
Pazar gününüde boş boş evde oturarak geçirdikten sonra, sonunda pazartesi olmuştu. İlk defa haftasonunun hemen bitmesini dilemiştim.Sırama oturduğumda Belinay'da daha yeni gelmişti.
"Günaydın" dedim.
"Günaydın canısı" canısı? Ciddi anlamda bu kız, türkçeye yeni kelimeler katıyor.
"Ders ne?"diye sordum.
"Sanırım matematik" niye soruyorum ki. Sormaz olaydım.
Matematik hocası gelince ayğa kalktık.
"Günaydın çocuklar" liseye geçtik hala çocuk diyor. Olmadı bebekler de.
Yerimize oturunca , o anlayamadığım soruları tahtaya yazmaya başladı."Tut beni Esliiin. " Belinay kendini kollarıma atınca hemen tuttum onu.
"Napıyorsun mal arkadaşım" kolumdan kalkınca cevap verdi.
"Matematik dersinde bayılacaktımda kendimi tuttum. Ders bitmişken senin kollarında bayılayım dedim" Belinay'a tuhaf tuhaf bakmaya başladım. Deliriyor herhalde.
"Tamam şaka yaptım , bakma bana öyle" dedi Belinay.
"Hadi yürü. Senin şakalarını kaldırmak istemiyorum birdaha"
Sınıf kapısından çıkacakken Seray'lar'ı gördüm. Seray Eray'ın koluna girmişti. Beni görünce gümseyerek abisinin kolundan çıktı ve bana sarıldı. Sonrada Belinay'a.
Hep birlikte kantine inerken Belinay birden Aras'ı itti.
"Noluyor ya?"
"Uyuz oldum sana" birden gülmeye başladık. Belinay uyuz olduğu için Aras'ı itmiş. Aras ters ters Belinay'a baktıktan sonra konuştu.
"Rüyanda beni gördünde mi uyuz oldun anlamadım ki"
"Seni rüyamda görsem birdaha uyumazdım herhalde"
"rüyanda yakışıklılığıma dayanamıyorsun tabii"
"Yakışıklı? Peh. Bari yalan söylemesen" Seymen hemen devreye girdi.
"Tabii ben daha yakışıklıyımda çaktırma" Seymen göz kırpınca sırıttım. Bu çocuk hayatı dalgaya alıyordu. Neşe doluydu.
"Bak bakam bana" Seray Seymen'in suratını avuçlayıp sağ sol yaparak inceledi.
"Bilimsel deney yaptım şimdi ve sen yakışıklı degil maymunsun" birden kahkaha atınca herkes bana katıldı. Birtek Eray sırıtıyordu okadar.
Biz gülerek kantine gidip oturdugumuzda yine gözlerim bizim masaya bakan kız gözleri yakaladı. Lez olmadıklarına göre erkeklere bakıyorlardı. İçimi kıskançlık duygusu sardı. Hayır bu olmamalıydı. Eray'ı kıskanmamalıydım.
Belinay "geçen sefer bana yemek almadın. Busefer gidip alır mısın? Parası benden" dedi Aras'a bakarak.
Aras "Sende gelirsen alırım"
Belinay "Ben gelirsem ne anlamı kalacak ki seni yollamamın"
Aras "İşine gelirse"
Belinay "Of kalk. Ama sen ısmarlayacaksın" Aras sırıtarak onayladıktan sonra ayağa kalktı.
"Birşey isteyen var mı? Aras ısmarlıyorda"
Belinay'in böyle demesine güldüm.
Seymen "Kantini satın al"
Seray "Hepsini sen yiyemezsin yarısı bana"
Seymen "Ayı mısın lan sen" diyerek korkmuş gibi surat ifadesi yaptı ve sandalyesini geri çekti. Eray'lar hayatıma girdiginden beri kahkahalarım ağzımdan eksik olmuyor ki.
"Hee ayıyım ben Seymen. Senide yiyecegim"
"yakışıklı gördün, hemen ye zaten beni"
"Yesem yesem seni mi yerim be ben. Benim taş gibi abim var" Eray'a baktım. Seray kardeşi olmasına rağmen ona taş demesini istemiyordum. Evet istemiyordum. Neden böyle oluyor bilmiyorum ama her geçen gün farklı duygular oluşuyor bende.
"Uza şimdi Seymen" Eray böyle deyince Seymen ayağa kalktı.
"Nasıl. Uzamış mıyım?" Allahım bu nasıl espiriydi.
"Allah belani vermesin Seymen. Yürü Aras. Bir espiri daha kaldıramam" Belinay'lar gidince Seymen'e baktım. Az önceki espiri de neydi öyle.
"defol git Seymen. " diye söylendi Eray.
Seray Seymen'in koluna vurdu.
"nasıl biri oldun sen yaa. Git gözüm görmesin seni"
"Kapa gözlerini görmezsin" Seymen böyle deyince Seray onu kovalamaya başladı. Arkalarından kahkaha atmaya başladıgımda Eray'la göz göze geldim.
Suratımda sırıtma giderken boğazımı temizledim.
"yağmur yağdıgı gece yanımdaydın" Eray tek kaşını kaldırdı.
"Ne?"
Bilmemezlikten geliyordu.
"Sesini duydum Eray. O gece yanımdaydın"
"Ne saçmalıyorsun Eslin sen?" evet saçmalıyorum. Eray nereden bilsin ki evde tek oldugumu da gelsin.
"Yok birşey"
"Niye öyle söyledin" diye sordu Eray.
"önemli birşey değil. Boşver" daha birşey söylemedi. Zaten Belinay'larda geliyordu. Belinay geliyordu Aras sövüyordu.
"Noldu?" benden önce davranarak sordu Eray.
"Hanımefendi az daha çikolataların hepsini alacaktı. O da yetmezmiş gibi kenardaki erkeklerle konuşuyor" Aras deliye dönmüş gibi anlatıyordu. Belinay erkek hastasıydı ama Aras hayatına girdiginden beri erkeklere ilgisi azalmıştı. Sırf Aras'ı kıskandırmak için erkekle konuşmuştur.
"Sanane yaa" dedi Belinay elindeki çikolatayı bitirirken. Aras sinirle ona baktı ama birşey demedi.
Belinay cebinden bir çikolata daha çıkarınca baka kaldım.
"O daha ne ki. Cebinde birsürü var" diye sinirle soludu Aras.
"Aman be parasını veririz. 5 çikolata almışız laf ediyor"
"ben laf etmiyorum sen elin adamlarıyla laf ediyorsun" Aras demekki çikolata aldıgı için değil adamla konuştugu için sinirliydi.
Belinay dil çıkardı. Aras 'ya sabır' der gibi kafasını başka yöne çevirdi.
"Ölüyoom" Seray kenini hemen sandalyeye attı.
"Abi nolur Seymene dersini ver. Birdaha espiri yapmasın" Eray gülümsedi.
"Laf anlamama gibi bir lüksü var onun" Eray böyle deyince gülümsedim. O konuşunca gülümseyesim geliyor.
"Bugün eve geleceksin dimi abi?"
Birden Seray a döndüm.
"Eve gelmiyor mu ki?" niye ben soruyorum bu soruyu. Sanki sevgilisiyim.
"Hayır. 2 gündür tek bırakıyor beni" saçma düşüncelere kapılma Eslin. Belki başka yerlere gidiyordur. Senin evde tek oldugunu bilmiyor. Tuhaf düşüncelerden arın Eslin. Kendi kendime içimden konuşuyordum.
Zil çalınca ayaklandık.
Hep birlikte ilerlerken Eray kolumdan tuttu. Arkam ona dönük bir vaziyetteyken kulağıma fısıldadı.
"Bu gecede eve gitmeyecegim. Yine yanına geleceğim"---------
sınır koymak istemiyorum. Lütfen biraz oy ve yorumlar artsın.Oy ve yorum atan herkese teşekkür ederim.
Sizleri çookçaa SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Fiksi RemajaEslin ile Eray'ın tatlı, bir okadar da sevimli aşk hikayesi... "Gerizekalı." "Aptal." Belinay ile Aras'ın saçma ilişkili hikayesi... "BelA" "Sinek mi, sivrisinek mi?" Seray ile Seymen'in tartışmalı tutku hikayesi... "Çingene" "Korkaksın... Kaçıyorsu...