Крум - Пролог

3.9K 114 27
                                    

Властен баща и обучение още от дете, Крум Вълев преживя неприятен момент, от който ще му остане белег за цял живот

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Властен баща и обучение още от дете, Крум Вълев преживя неприятен момент, от който ще му остане белег за цял живот. След като видя случващото се пред очите си, той се опита да избяга от дявола. Дявол, който ще поиска невъзможното от сина си и ще реши, че не заслужава трона, отреден за наследника в мафиотската фамилия.

След двадесет и една години, ще стигне до краен предел за да го види свален и молещ се за прошка, но тогава, Земята ще се срине под краката му, когато неочаквано се появи красивата и невинна София.
Тя ще го заслепи с грацията и изящността си, правейки го слаб за всички врагове, искащи смъртта му.

......................................................

Крум

Стара Загора,
преди двадесет и една години.

Тъмното помещение и тежкия мирис, който се усеща още на прага ме накара да си поема въздух няколко пъти. Мразя го това място, на което убийствата са нещо обичайно, а стените нарисувани с тъмна кръв показва границата на жестокостта на Асен Вълев.

Мъж със силен характер, войнствен ум и безстрастен поглед, от който всеки подвива опашка. Виждал съм мъжете да треперят от страх, когато е ядосан и само Господ може да ги спаси в този изблик на лудост. Асен Вълев. Име на мафиот и машина за убиване.

На осем години се започна обучението ми и като наследник трябва да бъда готов физически и психически за големият старт, а според баща ми, моето бъдеще. Първата стъпка от тъй наречената подготовка премина в различни огнестрелни оръжия и стотици изстреляни патрони.

Първите седмици баща ми не беше доволен. Обиждаше ме с грозни епитети, но това не ме направи по-слаб, както той си мислеше, че ще стане, а напротив продължих с тренировките и след няколко месеца вече бях готов, улучвайки мишената и със завързани очи.

Живот след Отмъщението 🔞Where stories live. Discover now