София
Влизам в пъстра стая с окачени вериги и голямо легло с красив балдахин. Хващам едната верига, повдигайки се за да разбера, дали ще ме издържи. Докато вися на нея, вратата се отваря и влиза тъмен мъж, ухаещ на сандалово дърво и нотка опасност.
Той седна на леглото и разтвори краката си, приканващ знак да го последвам, но преди това се пускам и свалям белият халат от раменете си. Затаява дъх, заставайки на лакти като погледа му е прикован към голотата ми. Всяка стъпка към този греховен мъж е решителна, показвайки копнежа си за нещо порочно.
Падам на колене пред краката му и прокарвам ръката си от коляното до видимата издутина. Тихо изръмжа, но не помръдна, казвайки ми да продължа. Откопчавам двете копчета на дънките, а главичката се поддаде, призовавайки ме да се приближа. Докато свалям ципа, устните ми я засмукват, а соленият вкус от предеякулационната течност полепна по езика ми.
Той изсъска и прокара дългите си пръсти през косата ми. Гледам го в очите и въртя езика си около пръстена след това слизам по ствола. Всяка вена е радост за жадния ми език, а докато си играя усещам мокрота между срамните си устни.
-София! - дрезгавият му глас е изпълнен с възбуда и само това ме побърква, за да го засмуча силно и дълбоко. Опирам гърлото си, не откъсвайки поглед от него, а изражението му е безценно. Леко прехапа устна, а белега все повече изпъкна, от което клитора ми запулсира в отговор. Усещам болка между краката, доказвайки желанието си и не сдържаността, когато съм близо до това мъжко великолепие.
Рязко се изправям и сядам в скута му. Плъзвам се по пениса му, навлажнявайки го със соковете си и хванах подгъва на тениската. Издърпвам я нагоре за да разкрия коремната му преса и малката окосмена линия под пъпа. Не мога да се сдържам и бавно плъзвам езика си. Толкова е вкусен, че не спирам докато не стигнах до зърната. Захапвам едното след това другото и вече съм на път да получа оргазъм.
В следващият момент се спускам по пениса и двамата тихо простенваме. Започвам да се движа, слагайки ръцете си на гърдите му, а няколко мои кичура галят красивото му лице. Придърпва ме към себе си, а устните ни се сблъскват в неудържима нужда. Целуваме се дълго и продължително, докато не останем без дъх, а аз се движа в ритъма на страстната ни целувка.
BẠN ĐANG ĐỌC
Живот след Отмъщението 🔞
Hành độngПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...