Галин- Тридесета глава

217 20 0
                                    

Моника

След няколко дена

Токчетата ми тракат по асфалта ,правейки решителни крачки за да изиграя ролята си и с това да започне пъкления ни план. Впития черен,кожен гащеризон очертава всяка извивка по тялото ми,а червената маска ,скриваща част от лицето ми приканва всички погледи. Чувам ръмжене не далеч от мен и с широка усмивка,осъзнавам,че Галин ревнува от мъжете,които ме изпиват в този момент. Това е целта,лошо момче. Поклащам бедра и прехапвам устна,обирайки със зъби от любимия цвят на Галин-червено,за да видя двамата мъже на входа неспокойно да прокарват ръце през косите си.

-Здравейте!- измърках аз,а единия се приближи,оглеждайки ме от горе до долу с усмивка,от която мога да повърна.

-Здравей,хубавице!

-Имам един проблем. - прошепвам до ухото му. Той шумно издиша и сложи ръка малко над дупето ми.

-Какъв? - свивам показалеца си за да привикам другия и като послушно котенце се приближи. Двамата ме притискат към телата си,а аз с тих кикот  плъзвам пръсти през косата за да извадя малките упоителни дози.

-Елате и ще ви го покажа.- очите им заблестяха,когато смъквам ципа на деколтето и им обръщам гръб ,пристъпвайки към ъгъла на сградата. Няколко души влизат в сградата ,включително Галин и близнаците. Първата стъпка е направена. Прегръщам единия и директно забивам малката игла във врата му. Той замръзна,давайки ми секунда за да придърпам и другия в обятията си. Отдръпвам се и наблюдавам как въртят глави във всички посоки и след малко падат като пешки на шахматна дъска. Опирам гърба си на стената и изкарвам червилото от сутиена ми като бавно го плъзвам по сухите ми устни. Играта тепърва започва.

Влизам в луксозната сграда,оглеждайки залата със страхопочитание. Навсякъде има мъже с костюми,а жените са перфектни във всяко едно отношение,допълнение към изящността на декора. Изкачвам трите стъпала и вземам една чаша с шампанско от минаващ сервитьор с голяма табла в ръцете си. Отпивам една глътка и поглеждам към групичката на бара. Преди да дойда видях на снимка всеки един от съветниците и от тук забелязвам трима с Дамянов и охрана от петима мъже,които дори и да са с маски на очите няма как да объркам отвратителните лица и телосложението им.

Извръщам поглед,когато една жена с ярко червена коса минава покрай мен с рокля до пода в същия цвят като косата ѝ и маска скриваща цялото ѝ лице. Върви бързо и целеустремено,а всички погледи са вперени в нея. Жените завиждат,а мъжете се възбуждат от огнените ѝ къдрици,които се поклащат заедно с движенията на тялото ѝ. Тяло като грях и стойка на жена със самочувствие.

Живот след Отмъщението 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin