Георги-Десета глава

185 21 0
                                    


Крум

Откакто Георги замина за Плевен, аз се опитвам да разубедя твърдоглавата и инатлива София да се премести тази вечер с Калоян в другата ни къща,която купих наскоро за спешни случаи. Георги е в беда и усещането ми се засилва толкова бързо,че започнах да ѝ ръмжа по телефона.

- София-я-я! - търпението ми е на изчерпване.

- Оф, добре!- колкото и да пуфти или офка трябва да започне да ме слуша. И без това все още съм ѝ бесен,че ме е проследила до мястото,където открих Георги с Наков. И на всичкото отгоре беше взела със себе си и сина ни. Малко ѝ е ако я напляскам по дупето за наказание. - Нужно ли е да карам половин час и....

- Да! Още въпроси?

- Неандерталец.

- Какво? - затръшвам вратата на колата и завъртам ключа,подавайки газ за да разбере,че вече трябва да ми затвори.

- А на Коко говорих. - И тя си помисли,че не я чух,но само като се прибера и ще я завържа гола за леглото,докато я изтезавам с вибраторите,които взе "назаем" от сестра ми преди време. - След малко тръгвам. - отдъхвам си за кратко. - Ще те чакам гола. - едновременно завъртам очи и потеглям, очаквайки продължението,но такова няма. Поглеждам екрана и виждам,че ми е затворила. Ах! Успя да събуди звяра с думата "гола" ,а тя взе,че затвори. Пускам радиото и подавам повече газ през тъмния черен път. Тайното място на Георги е добро и, ако нямаше в джипа проследяващо устройство,никога нямаше да разбера за него. Направих бърз оглед на мястото и разбрах две неща. Това място е за изтезания и доста често го използва. Имаше скорошни пръски кръв, а в единия ъгъл се виждаше част от чувал,в който съм сигурен,че има труп. Георги обича да прибира жертвите си в чували след това ги завързва с въже в двата края и отива в гората за да ги зарови. Бърз и прецизен в това отношение.

Стигам до магистралата и телефона сигнализира,че имам получено съобщение с видео. Натискам върху съобщението и го качвам на стойката близо до волана. Намалявам скоростта,когато внезапно се чува роботизиран мъжки глас.

- Плевен, ул. Асен Златаров 2, бялата сграда. Без оръжие,в противен случай всичко ще приключи. - видеото беше с черен екран докато той говореше,но изведнъж се появи Георги,който обикаля стаите в същия апартамент по- рано. Засилвам скоростта и заобикалям движещите се коли,а през това време близнака тича към входната врата,но преди да излезе избухна бомба. По дяволите! Стискам волана и хвърлям поглед към километража,виждайки как достигам до 260км/ч. Георги, в какво се забърка?

Живот след Отмъщението 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin