Крум - Единадесета глава

1.3K 115 18
                                    

Крум

Лягам на лежанката и стъпвам с краката здраво на пода. Не повдигам главата си, тъй като ще напрегна вратните мускули и изваждам щангата от стойките, спускайки я надолу докато леко докосна лоста до гърдите после връщам тежестта в изходно положение. Това е базово упражнение за цялостно изграждане на гръдният мускул.

Присъства във всяка моя тренировка и правя три серии по десет повторения. Георги е над мен, готов да хване щангата,но усещам,че нещо го притеснява.

-Какво? - пъшкам аз, правейки втората серия.

- Май ти е влязла под кожата. - изсъсках на последното повторение и оставям щангата на стойката.

Това е разговор между баща и син ли? - троснато попитах аз, изправяйки се от лежанката. Хвърлям поглед към Галин, който в този момент взема дъмбелите, ляга на лежанката, здраво стъпил на пода и ги спуска надолу и встрани докато постигне пълно разтягане. Бицепсите му изпъкват, а няколко жени в края на помещението наблюдават тренировката му.

-Просто забелязвам няколко неща. - извръщам поглед от брат му и отново погледнах Георги, който е видимо развеселен.

-И какви са те, всезнайко?- отново лягам на лежанката и изваждам щангата от стойката, изсумтявайки от тежестта.

-Следиш я, искаш да знаеш всичко за нея.

-С цел го правя. - смехът му оглуши фитнес залата и всички се обърнаха към нас.

-Да и аз така си помислих. - когато свърших със серията, той падна на пода и започна да прави лицеви опори с две ръце след това с една.

-Извинете! - каза женски глас и остави малко листче до мен. Не го взимам, а и не ме интересува какво пише.

-Какво пише? - свивам рамене в отговор и се изправям, насочвайки се към трицепсово разгъване на скрипец. - Искат ни тримата на адрес ул. Рила 7. - повдига вежди. - Ще има моминско парти. - погледна към мен, очаквайки да се съглася, но поклащам глава и вземам ръкохватката, повдигайки тежестта като леко се навеждам напред. Избутвам тежестта бавно надолу, стараейки се да движа само предмишниците и да не променям разстоянието между тялото и лактите.След пълното разгъване на ръцете, започвам бавно и контролирано сгъване. Когато мишниците станат успоредни на пода, започвам следващото повторение. - Защо не? -

Живот след Отмъщението 🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora