Камелия
След един месец
Всичко е подготвено. Това,което исках е вече на лице. Залата е страхотна. Не мога да спра да я оглеждам,сякаш на мен са ми направили изненада и аз ще съм фитнес инструктор. Надявам се на Георги да му допадне. Впрочем малко ми е притеснено. Не сме говорили нито един път за фитнес зали,нито с какво иска да се занимава. В момента живеем ден за ден и се наслаждаваме на връзката ни.
Откакто се изяснихме ,Георги е неотлъчно до мен. Където съм аз, той е там. Заспиваме заедно,събуждаме се заедно. Правим закуска заедно. Лежим до басейна с часове наред след това отиваме към града с брат ми и посещаваме най- различни места. Деян напълно се възстанови и съм доволна от факта,че се адаптира много бързо сред всички. Той обожава Крум,за което все още ми е странно защо. Само за него говори и какви игри му купил. Разбира се и с Георги,но усещам малка братска ревност и през повечето време го отбягва. Трябва му време и ще свикне. Не ме е виждал с мъж досега.
-Харесва ли ти? - толкова бях потънала в мислите си,че не усетих присъствието на София до мен.
-Чудесна е. Дали ще му хареса и на него?
-Разбира се...Ако не,ние ще я вземем,нали? - кимам с глава,но не съм убедена,че на Георги ще му хареса да съм сред толкова много мъже. Като каза,че е ревнив не очаквах да е чак толкова. Той ревнува от брат си. Това е меко казано шокиращо. Не ми позволява да го приближа,а за прегръдка не може се говори. Навън е още по- зле. Все си мисли,че някой ме оглежда. Кой мъж ще си позволи да ме гледа като той ме е залепил за тялото си като една дъвка. - Добре..загубих представа за времето,а имам среща с една от госпожите на Коко. - отново кимам с глава и я изчаквам да излезе за да отида до сака,с който дойдох и да се подготвя за другата изненада. Издърпвам ципа и изваждам нашийника ,за който си мисля,че ще го побъркам след това прозрачния клин,от който нищо не остава на въображението,както и лепките за зърна във формата на звезда.
ESTÁS LEYENDO
Живот след Отмъщението 🔞
AcciónПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...