Галин- Тридесет и първа глава

237 22 2
                                    

Момчил

Намествам маската и влизам в сградата,повдигайки снайпера на нивото на очите ми. Трябваха ми две секунди за да видя абсолютно всеки на каква позиция е застанал и към кого да насоча оръжието. Наташа ме погледна докато убива един от охранителите и не отмества очи,когато си прокарвам път между телата на момчетата,на които платих за да влязат в залата.

-Пусни я! -дълбокия ми глас проехтя в голямата зала,карайки всеки един да се обърне в моя посока.- Броя до три копеле мръсно и ако не я пуснеш....-правя пауза за да видя реакцията му. Тънките му устни се разтегнаха в малка усмивка и до тук с търпението ми. Махам маската и очите му се разширяват от изненада. Никой не е очаквал да се появя,но когато Галин ми се обади с новината,че руските нещастници искат главата на брат ми ,хванах първия самолет,обмисляйки план ,от който смятам никой да не излезе жив. - Едно,две....- Дамянов натисна още повече дулото към слепоочието ѝ,а с крайчеца на окото виждам Наташа да се приближава,разкривайки коя е. Умна е и в този момент на разсейване извиках. -Три...-натискам спусъка и с куршум между очите го повалям на пода.

-Моника! - жена с тъмна коса и черна права рокля притича към Моника,която в този момент направи грешката да изпищи и да се приближи към бащата на Дамянов. Той се възползва от момента и я хвана ,стреляйки към жената до тях. Тя опря гърба си на стената и с един замах махна маската,разкривайки лицето си. Направи гримаса и сложи ръката си малко над корема.

-Мамо! Боже! - ридае Моника.

-Диана,дръж се! - приближи се единия близнак за да я хване преди да падне. Той я повдигна и в пълна тишина я отвеждат от сградата.

-Мамо! - крещи ридаещата Моника. Мястото,където е простреляна беше с цел да я убие и ако успеят да стигнат до болницата за по-малко от десет минути ще оживее.

-"Русский агент" ,каква изненада.- внезапно каза Григор ,стискайки Моника за гърлото. Наташа се усмихна и с грацията на жена,която знае какво иска пристъпи към тях с червените обувки на ток. Тя е нещо повече от агент,нещо повече и като жена. Тя е като запалимо вещество, бълващо огън за да изпепели всичко по пътя си. В зелените ѝ очи се появи искрица,познавам тази реакция,готова е и в момента чака подходящия момент за да покаже на всички на какво е способна. С баща- военен и двама братя пехотинци,тя е обучена да бъде убиец. Мъжко момиче с амбиции за нещо повече от сега. Непоклатима и безмилостна. Харесвам такива жени. Жени,които не ги е страх от неизвестното.

Живот след Отмъщението 🔞Where stories live. Discover now