Георги- Първа глава

242 24 2
                                    

Настояще

Георги, Бургас

Топли лъчи плъзват по кожата ми, докарвайки ми доза наслада и лек привкус на свобода. Крум ме пусна за две седмици и сега си мисля как да запълня времето си през това време. Брат ми е с Моника на пътешествие, Людмил не пожела да дойде заради Радослав,който се е побъркал по момиче и я следи от известно време,а Момчил е в неговия си свят, т.е Наташа.

Изведнъж всичките си намериха жени и за моя радост аз нямам такъв проблем. Искам да изживея годините на младост без обвързване,а само секс.

Тук съм от десет минути и вече виждам две котета да се приближават към мен . Едната не ми харесва толкова,колкото другата. Точно мой тип. Брюнетка със светли очи и тяло,което те кара да настръхнеш. Изваждам лосиона от раницата и изсипвам малко количество,намазвайки гърдите си. Още две глави се обърнаха,а аз продължавам да привличам вниманието им. Колкото повече, толкова по-добре. Тренировките през последните месеци бяха тежки и сега съм напълнял със седем килограма,повече маса като коремната преса е още по-видима,а бицепсите ми са с няколко сантиметра по-големи.

- Здравей,аз съм Лили,а до мен е Съни.- вдигам поглед и малка усмивка разтегна устните ми,когато ги виждам да потъркват бедра едно в друго. Отварям уста за да им кажа удобно да се настанят до мен,но телефона прекъсна малкия ми флирт. Вземам го и буквално подскачам от шезлонга от перфектната розова вагина на "Теменужката". Мама му стара. Как може да ми изпраща тези съблазнителни срамни устни? От слънцето не се потя,но от една снимка целият се препотих. Забравих за жените около мен и в момента ми се прииска да я видя на живо. - Добре ли си?

- Ъ-ъ, да! Трябва да тръгвам.- ставам от шезлонга,вземам хавлията и чантата след това се насочвам към хотела малко по-нагоре от плажа. Телефонът отново извибрира и този път ми показва нашийника около врата ѝ с надпис "Само за теб" . Господи. Причерня ми пред очите и спирам за кратко да се успокоя. Пенисът ми прави салта в шортите и имам чувството,че ще свърша всеки момент. Не може това да ми се случи. Да не съм някой хлапак,по дяволите.

Бързо пристъпвам по горещия пясък,но ми се струва,че се движа много бавно, затова се затичам с всички сили,привличайки повече внимание от необходимото. А и как да не привличам внимание като пенис ми бяга редом с мен и се клати така,сякаш ще излезе от страничните джобове.

Живот след Отмъщението 🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora