Георги
Вглеждам се за пореден път в записите от камерите и все повече се убеждавам,че това е баща ни. Ние сме пълно копие на това нищожество. Преди дни е излязъл от затвора и сега се разхожда като помияр и души наоколо.
Шумно издишвам и поглеждам към Галин ,който в този момент едновременно ръмжи и стиска толкова силно бокса,че кокалчетата му побеляват.Само като го видя в това състояние и ми става ясно,че е готов за убийство.
- Единственото нещо,което почувствах е омраза.
- И ненавист,че толкова много приличаме на него. - довършвам аз.
- Какво ще правим? - попита брат ми,поглеждайки ме с потъмнели очи.
- Искам да го открием за да го попитам,какво иска от нас.Защо сега? И ако докосне някоя от жените ,ще....
- Въобще няма да му задавам въпроси. Директно го обезглавявам. - Галин действа по-импулсивно,докато аз премислям ситуацията и тогава действам.
- Никой няма да обезглавявате. - гласът на Крум накара Галин да спре да стиска толкова яростно бокса. - Сигурен съм,че е пратен от врага ни. Няма откъде другаде да знае за къщата. - Крум е прав, но Галин не е доволен.
- Не искам да дишам един и същи въздух с това безгръбначно животно.
- Може би това цели. Иска да го проследим. - и аз това си помислих,когато Камелия ми каза,че се е появил за секунда и веднага е изчезнал. Знаел е ,че ще го опише по такъв начин за да стигнем до единствения извод. Баща ни.
- Нека да действаме. Прекалено много време чакахме.- Галин е припрян,но решението е на Крум. Все още изпълнявам дълг.
- След малко ще получа точния адрес,където е баща ви...
- Не искам да чувам тази дума. - извика брат ми. Не очаквах да реагира по този начин. От години не сме говорили за баща ни. Не че има какво да се каже за него, но си личи,че не е превъзмогнал момента,когато ни е изоставил.
- Трябва да ви покажа нещо. - Крум е напълно безразличен от яростта на Галин и това показва,че емоциите са на заден план и сега трябва да подходим сериозно към ситуацията. Заплахата и баща ни на едно място не води до нищо хубаво. "Черепа"ни поведе към кабинета и, когато затворих вратата след себе си ,той започна със същинската част. - Дълго време работих,сглобявайки пъзела за да стигна до врага ни и е време да ви покажа до какъв извод стигнах. - с брат ми поглеждаме към схемата начертана на картона и ми отне около минута да направя същото като Крум и да свържа всяка нишка.
YOU ARE READING
Живот след Отмъщението 🔞
ActionПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...