Камелия
Целият ми живот е сринат до основи. От дете погребвам роднини. От дете се опитвам да помогна на родителите ми,които едва свързват двата края . Наложи се на петнадесет години да започна работа. От едно място на друго място ,накрая се озовах в стриптийз клуб. Парите бяха добри и до ден днешен не знаят откъде съм ги изкарала. Годините летят и след всяка следваща не можах да напусна. Сега им изпращам достатъчно пари за да се гледат,както и да направят ремонт на стаята на малкия ми брат Деян. Не съм го виждала от година и започна много да ми липсва. Само при споменаването на десетгодишния ми ангел очите ми се насълзиха.
Вземам телефона от нощното шкафче и отварям папката със снимки за да го видя отново. Толкова е пораснал. Само една година е изминала и виждам промяна в красивото му лице. Плъзвам пръста си и на мига се появява божествения мъж с тяло на Гръцки Бог и усмивка,която може да те повали на колене. Тъмно сините му очи блестят пред камерата, а тънката усмивка разстегнала перфектните му устни ме карат да простена.
Вярвате ли в любовта от пръв поглед? Аз не вярвах,но ми се случи. Влюбена съм в този мъж от първия миг,в който го видях. Когато влезе в стриптийз клуба и очите му се спряха на един от мъжете на "Черепа" ,веднага разбрах,че е дошъл за него. Всеки знае кои са подчинените на Крум Вълев. Близнаците привличат внимание с красотата си и излъчването. Не може да ги сбъркаш,не може и да откъснеш очи от тях. Така се получи и с мен. Настани се на сепарето срещу мен и на момента реших,че трябва да танцувам за него. Никога досега не съм имала такова желание за еротичен танц. Въртях се на пилона,правейки нови движения,които смятах да не ги показвам, но когато видях този невероятен мъж и си промених мнението. Тогава се раздадох на макс и само като видях изражението му при завършека на танца,вътрешно възтържествувах. Той беше възбуден. Едва седеше на мястото си,а и ръката му беше под масата. Седем години като стриптизьорка,знам кога един мъж е възбуден.
Докосвам с пръст лицето му и се замислям за момента,когато трябваше да копирам информацията за да го спася. За да спася всички. Решението беше трудно,но не мога да го видя мъртъв. Сърцето ми ще се разкъса на парчета и тогава от напълно сринатия ми живот,това ще ме погуби. Колкото и да не ми вярва. Аз съм лудо влюбена в него. Нараненото ми сърце откликна и бавно започна да заздравява,връщайки предишния си облик.
ESTÁS LEYENDO
Живот след Отмъщението 🔞
AcciónПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...