Моника
Събуждам се от леко докосване по разгорещената ми кожа. Отварям очи за да видя бяло перо да се плъзва по тялото ми,карайки зърната ми да набъбват. Проследявам пътя,по който минава и когато стигна между краката едновременно се свих и лек кикот се изтръгна от гърлото ми.
-Тихо!- Галин скочи отгоре ми ,закривайки ме с тялото си. - Не искаш брат ти да ни чуе. -Прокара перото по устните ми след това се надигна за да види изражението ми,когато заобиколи зърната. Тихо простенвам ,но той поклати глава докато слиза надолу и го прокара между срамните ми устни.- Знаеш ли колко черни точки събра,Моника? - засмука клитора и го дръпна,гледайки ме в очите. Изписках,когато ме обърна по корем и силно плесна дупето ми. Скривам лицето си във възглавницата, докато продължава да ме пляска. - Ще си правиш майтап с мен,а?!- захапа бузата на дупето ми и отново ме плесна. Усещам кожата ми да пари,но и клитора запулсира,знак за възбудата ми. - Десет точки, Моника. Това означава четиридесет и осем часа гола и завързана за леглото .- заплашително каза той. Отново ме обърна по гръб и изръмжа пред устните ми. - Спасява те единствено Крум иначе до сега да съм го направил за да те науча веднъж завинаги,че с мен шега не бива да се прави. Разбра ли? - кимам с глава,обмисляйки думите му. Четиридесет и осем часа ли? Какво?! А,не!
-Ъ-ъ...Правилно ли чух?
-Да,четиридесет и осем часа,Мони.
-Може ли да ти променя решението?- попитах аз с надеждата да се съгласи.
-Зависи.- прииска ми се да се усмихна,но се сдържах. Не искам отново да бъда гола,възбудена и с раздразнение да лежа двадесет и четири часа с щипки на зърната. Това беше кошмар и в този момент ще се опитам да избегна повторен на всяка цена.
-Може ли да се отдръпнеш?- той повдигна вежда въпросително, но се отдръпна. Бутам го да легне и сядам върху възбудения му пенис,поклащайки дупето си.
-Ако ще правим секс няма да отменя решението си.-слизам надолу и издърпвам шортите за да разкрия зачервената главичка с капка на върха. Плъзвам езика си за да я обера,а той подскочи,не очаквайки ,че ще го направя. Спомням си няколко момента от порното и започвам с плавни движения да го поемам в устата си. Първия път беше непохватно,но сега ще се опитам да се постарая. - Ако продължаваш в същия дух,ще помисля дали да отменя наказанието.- думите му ме стимулират и рязко го засмуквам като вдигам поглед за да видя реакцията му. Силно простена и така ме накара да го поема до гърло,но в същия момент вратата се отваря и влиза почитаемия Крум Вълев. По дяволите. Изкарвам го от устата си и прикривам пениса му с ръце,сякаш той не видя преди малко какво правих.
YOU ARE READING
Живот след Отмъщението 🔞
ActionПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...