Крум - Епилог

2.2K 129 53
                                    

София

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

София

След шест месеца

Пъшкам,когато за стотен път изтървам душ гела. Едва сдържам вика си от безсилие. Това бебе не иска да излиза и вече спокойно мога да се присъединя към семейство тюлени да им правя компания.

Точно на време входната врата се чува и Крум влиза в новия ни дом. Удържа на думата си и продаде сградата с казиното.

- Круме!- слагам ръцете си на кръста и чакам да се появи.

- Какво?- влиза в банята потен и само по шорти. Съблазнителен както винаги.

- Душ гела.- посочвам с пръст, а той както винаги ми се присмива. -Не се смей!

- Толкова си сладка,когато си ядосана. -имитирам го ,докато взема душ гела.

- Изкарай бебето от корема ми. - натиска пръста си между потните гърди.- Да,точно ти!

- И как мислиш,че мога да го изкарам? Да не съм магьосник.- завъртях очи от раздразнение и взех проклетия душ гел от ръцете му.

- Не знам,измисли нещо.- изсипвам голямо количество върху дланта си и го прокарвам по големия корем. Имам чувството,че очаквам близнаци. Та,аз ще се пръсна.

- Термина ти е днес. За къде бързаш?- попита той ,сваляйки шортите по краката си.

- Все много знаете. Износвай го девет месеца и ще те видя как ще се чувстваш.- поклаща глава,видимо развеселен. Нищо не разбират тези мъже. Всичко чакат на готово.

- Не мога да разбера защо пак си ядосана?- пристъпва към мен чисто гол,а аз бързо се завъртях за да не го гледам.Сърдя му се и сега нямам желание за секс.

- Купи ли книгата,за която те помолих?-погали ме по рамото,но бързо се отдръпвам.

- Да! В спалнята е.- излизам от душ кабината и вземам кърпата,увивайки я около тялото си. Отварям първата страница на "Девет месеца" и чета всяка глава за да открия точно това,което търся. С усмивка разлиствам страниците и започвам да чета дословно всяка дума. Скачам като попарена с книгата в ръка и се насочвам към банята. Крум тъкмо излиза мокър,секси и приканващ.

Живот след Отмъщението 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora