Крум
-Влез! -вратата се отваря и влиза малката София с вързана коса, червисани устни, от които пенисът ми веднага реагира, с плътна риза, виждайки зърната ѝ и пола, която описва перфектният ѝ ханш. Погледа ми слезе по изваяните ѝ крака и накрая до сексапилните ѝ обувки на ток с леопардова нишка. Мамка му. Опитвам се да ѝ покажа, че ми е безразлична, но как да го направя като живее с мен и всеки ден искам да тласкам като побеснял в хубавата ѝ вагина.
Влюбена съм в теб!
Думите ѝ отново кънтят в ушите ми, напомняйки ми, че направих най-голямата си грешка, а тя е да ѝ позволя да влезе под кожата ми.
-Исках да ти покажа схемата, по която работя. - с делови тон започна тя, а пенисът ми не спира да се тръшка в панталона, сякаш е малко дете, ревящо за биберона си. Прокарвам грубо длан през лицето за да се успокоя, но по дяволите усещам как се стича капката по главичката. - Добре ли си? - сложи папката на бюрото ми и седна на стола срещу мен, показвайки ми, че е гола под полата. Онзи в панталона зарева като лъв.
-Каква схема? - дишам като мечка гризли готова да скочи върху плячката си,а тя отваря папката с червените си лакирани нокти и сочи с показалеца химичните елементи. Сведох поглед за миг след това се взрях в зърната ѝ, които в този момент ми се присмиват. Рязко плъзгам стола назад, неиздържайки повече на изтезанието, в което ме подлага.Вървя към големият панорамен прозорец и слагам ръцете си на стъклото, свеждайки глава.
С какво се боря, по дяволите? С ерекцията, която крещи и блъска по ципа на панталона, сякаш е в заключена килия или с чувствата си към нея?!
-Круме, слушаш ли ме?-откопчавам копчето за да пусна на свобода зачервената главичка. Взирам се в нея и се опитвам да се справя с проблема. - Той се продава на хапчета, но може да го направим на прах, това се използва рядко и….. - За какво говори, по дяволите? Усещам пенисът ми да набъбва и ципа бавно се спуска надолу. - Ако не си съгласен с праха, може да намалим дозата на глюкоза и лактоза. Знам, че ги слагат за да подобри вкуса, но така ще могат да купуват хора, които имат….
-Ела тук и падни на колене! - грубо я прекъснах.
-Какво? - Леко се завъртях за да види с какъв проблем се боря.
-Аз…. Ъ-ъ…
-Ти си виновна. Вдигни си полата и ми покажи голата си вагина. - извърна поглед и прехапа устната си. - Мислиш си, че няма да видя? Ела да оправиш проблема, който ти създаде. - бавно пристъпва към мен, докато повдига полата си и разкрива розовата си вагина. Прилича на малка розичка, която чака да бъде разтворена.
YOU ARE READING
Живот след Отмъщението 🔞
ActionПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...