София
Тежки стъпки ме изкарват от сладкият сън ,карайки ме бавно да отваря очи. Преди да извикам пред устните ми се появи черна ръкавица, а познатият мирис на опасен мъж изпълни ноздрите ми. Черепната маска и тъмните му очи се впиват в мен, а усещането за безпомощност и лека възбуда прелита във въздуха.
Всички мисли останаха назад, когато през маската докосна устните ми. Усещането е толкова странно, колкото и факта, че това ме възбуди още повече. Всяко негово действие ме води до непознати чувства, а спомена за пениса му пред очите ми и безстрастното му изражение ми се прииска да го докосна за да видя как по лицето му, ще се изпише истинска наслада.
Това красиво лице ме преследва от първият път и не мога да откъсна поглед от него. В момента виждам челото и очите му, но и това ми стига, той е поразителен и неговото опасно изражение ми харесва. Искам да се слеем двамата в едно и да се докосваме по време на акта, който така жадувам откакто го срещнах.
Никога не съм изпитвала нужда или любопитство относно секса, но откакто се появи този белязан мъж всичко се промени. Искам го, копнеейки за кожата му, за устните, за вкуса, за самият него.
-София, толкова хубаво миришеш. - маската се впи към ноздрите му, когато шумно вдишва, а гласът му е дрезгав, изпълнен с неудържимо желание. - Този мирис на лавандула ме побърква. Ти ме побъркваш. Какво правиш с мен? - въпросът му беше зададен с отчаян тон.
-Изпитвам същото. - признавам аз. Вдигам ръце и издърпвам маската за да разкрия онези устни, които сънувам, а вкусът им е опияняващ. - Целуни ме. - наведе глава и устните ни се докоснаха, но само след секунда се отдръпна за да захапе върха на ръкавицата и да я изтръгне от ръката си, правейки същото и с другата.
Прокара ръцете си през косата ми след това силно ме целуна. Неговият вкус полепна по тях и това ме накара да се притисна към твърдото му тяло.
-Харесва ми да те целувам. Устните ти са толкова меки и приятни. - отново ме целуна, но този път целувката беше бавна, сякаш не иска да забрави вкуса ми . Плъзва езика си към моя и така вкусовете се преплитат в страстни движения, показващи желанието ни.
-Крум! - прошепнах името му, когато издърпа нощницата нагоре, а пръстите му се потопиха в соковете ми. Преди да ги вкара в мен ,аз се уплаших и бързо изрекох. - Девствена съм.- пръстите му замръзнаха, лицето му възвърна каменното си изражение и толкова рязко се отдръпна, че студ пролази по тялото ми.
YOU ARE READING
Живот след Отмъщението 🔞
ActionПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...