Галин
- Здравей,лошо момче!- поздравява Моника,облечена като каубойка. Повдига леко шапката и разкрива устни ,оцветени в червено червило,такива каквито пенисът ми реагира на мига. Погледа ми се спира на късата дънкова пола и продължи до каубойските ботуши. Псувам под нос,когато пристъпва към мен с малък камшик с топче в края и замахна,карайки шортите да се издуят. Тя се подсмихна и заобиколи шезлонга за да ми покаже какво има под полата. Нищо. При втората обиколка плъзна камшика по гърдите ми и продължи надолу. На третата я хващам за ръката,придърпвайки я към себе си. Тя се изкикоти и седна в скута ми.
- Това знаеш ли за какво е?- попитах аз,посочвайки с пръст малкото топче в края. Поклати глава и от това движение шапката се наклони настрани. Намествам я и прокарвам палеца си между устните ѝ. Толкова са съблазнителни,че се приближавам и силно притискам моите. Повдигам полата и хващам дупето ѝ с две ръце. - Това топче ще плъзна в ануса ти,Мони. - тя го погледна и силно прехапа устна. Когато е срамежлива ѝ отива. Бузите ѝ порозовяват и така я прави още по-красива. Ставам от шезлонга с нея и скачам в басейна.
- Галине,искаш да ме удавиш ли? -извика тя ,търкайки очите си. Сега ще види какво искам да направя с нея.
- Не,Мони! Но...- повдигам я и хубавото ѝ дупе опира мраморните плочки. Разтварям краката ѝ и плъзвам езика си между срамните устни. Тя простена и прокара ръцете си през мократа ми коса. Поглеждам я ,когато засмуквам клитора,а тя отметна глава назад и изпъшка,стимулирайки ме да продължа. До мен доплува камшика и с палави мисли го взех за да го натисна в ануса ѝ. Моника едновременно подскочи и извика при силния оргазъм,който я връхлита като торнадо. Вкарвам топчето за да продължа да я докарвам до възбуда,такава,която никога не е изпитвала.
- Галине! - извика тя,когато изкарвам топчето и пак го вкарвам. Охка при всеки кръг,който правя с езика си и след малко се отдръпвам за да сваля шортите. Набирам се и излизам от басейна. Сядам на земята и я придърпах към себе си,но да е в гръб. Повдигам краката ѝ и хванах пениса в ръката си като бавно влизам в нея.Тя се отпусна върху мен,а аз повдигам дупето си и тласкам все по-бързо,слушайки виковете ѝ на наслада.
След секунди се забивам до край,опитвайки се да откопчая ризата ѝ за да стисна меките ѝ гърди. Пощипвам зърната и отново създавам ритъм ,от който получи още един оргазъм. За да го удължа правя кръгове по клитора с пръстите си, а тя се тресе и крещи,отпускайки се напълно върху мен. Изтощена е,но още не съм приключил,искам да я докарам до още два оргазма за да се насладя на моментите ѝ на екстаз.
YOU ARE READING
Живот след Отмъщението 🔞
ActionПоредицата "Живот след отмъщението" ще ви поведе по пътя на едно момче загубило майка си до образа на един мафиот,който търси отмъщение. Това ще бъде основната цел,възмездие и начин да се справи със себе си. С помощта на двамата му подчинени ,той ще...