Галин - Втора глава

291 21 1
                                    

Моника

След четири месеца,
Велико Търново

Вървя по пътеката, водеща до имението на Атанас и бавно прокарвам ръката си през правата ми руса коса. За тази среща се постарах да изглеждам по негов вкус за да ме хареса и най-накрая да се съгласи да спи с мен. Искам да го видя в ролята на лошо момче. Необуздан, груб и свръх възбуден.

Преди да почукам на голямата дървена врата, тя се отваря, а пред мен стои полуголият Атанас. Капките, стичащи се по врата и стегнатите гърди са гледка, от която само по филмите съм виждала, а летният панталон, придържащ се на хълбоците мога да го опиша с една дума. Секси!

- Здрасти! - казвам плахо, усмихвайки му се.

- Здравей! - поздравява той, подканвайки ме да вляза. Прекрачвам прага и леко повдигам полата си за да му покажа, че съм без бельо. Поглеждам през рамо за да видя палавата усмивка и пламналите му очи. Една точка за мен. - Искаш ли нещо за пиене?

- Мартини? - кима с глава и ме повежда към вътрешността на голямото имение. Всичко е ново, лъскаво и адски скъпо. Нещо, което не е по моят джоб. Аз съм скромно момиче, живеещо с майка си в стар апартамент с остарели мебели.

- Настанявай се, след малко ще дойда. - сядам на коженият диван и свеждам поглед за да откопчая двете копчета на късата си риза. - Искаш ли да плуваме?

- О, да! - казвам развеселена.

- Хайде! - хвана ме за ръката,оглеждайки ме от глава до пети. - Май ти е горещо. - подсмихна се и леко отмести настрани ризата за да види обикновеният ми бял сутиен. - Ей, сега ще се разхладим. - вървим през няколко коридора,докато не стигнахме до вътрешният басейн. Има два шезлонга, а между тях маса с няколко коктейла. - Съблечи се, искам да видя прелестното ти тяло. - Свалям ризата и изчаквам той да се съблече, но не го прави.

- И аз искам да те видя. - повдига вежди, но ги сваля с едно движение. Падат в краката му, но не това ми прави впечатление, а напълно еректиралия пенис.

- Харесва ли ти? - прокара няколко пъти ръката си по ствола.

- Ами... да.. Да! - казвам по-убедително.

- Искам те гола. - скочи в басейна,а аз откопчавам последните копчета на ризата си, сваляйки я заедно с полата. Преди да скоча издърпвам сутиена и влизам напълно гола. Плувам до другия край, стигайки до масата с коктейлите. Набирам се и сядам в ъгъла, а косата ми полепва по гърба. Вземам коктейла и всмуквам малката сламка, усещайки приятния, плодов вкус. - Засмучи пак сламката! - спря се между краката ми, взирайки се в голата вагина. Засмуквам, но той не ме поглежда, а продължава да я оглежда. Оставям коктейла и широко се разкрачвам.

Живот след Отмъщението 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora