02:57A násznép hajnali kettőkor feloszlott. Laura és Olivér a vacsora és kicsike bulizgatás után átöltöztek, könnyes búcsút vettek Milán babától, illetve mindenkitől, aki megjelent az eseményen, majd beültek Zakariás autójába, aki kivitte őket a reptérre, hogy felszálljanak egy horvát járatra nászútazni.
Az emelet úgy nézett ki, mintha bombát robbantottak volna, de abból is kettőt.
Melinda és Gerda hangyányival több alkoholt ivott, mint kellett volna, s így történt, hogy nevetgélve próbálták levenni egymásról a ruhájukat, mert egyszerűen nem tudták maguknak kikötni a szalagot a hátukon.- Oké, ez így nem lesz jó – Noel megszeppenten szedte szét a két lányt. – Meli, mi a tököm ez a ruha? – vonta össze szemöldökeit, mialatt próbálta kicsomózni a ruhát.
- Hát... – kuncogott Melinda túl jókedvűen.
- Reba! – kiáltott a cukrászlány után Noel. – Kellene a női kezed, mi dama – szólt ki a folyosóra segítségkérően, mégis rengeteg lágyság volt hangjában.
- Éppen Henriettáról próbálom leszedni a magassarkúját – Rebeka nagy levegőket véve lépett be Héda szobájába, ahol a vetkőztetés folyt. – Huncutkodsz nélkülem? – csettintett szájával drámai felháborodottsággal, apró mosollyal ajkain. Beljebb lépett a szobába, majd elkezdte szétszedni Melinda ruháját, aki csak boldogan nevetgélt azon is, hogy levegőt vett.
- Sikerült! – sipított fel Gerda, ahogy a szalagokat lóbálta kezei között, ami a ruha hátuljából lógott ki. – Sikerült, Nola! – Kuncogott. Elengedte a szalagokat, lerúgta magáról cipőjét, aztán azon vette észre magát, hogy ruhája csúszni kezdett lefele. – Hoppá – nézett le mellkasára, amiről csúszott le az anyag.
- Baszki, Gerda! – szisszent fel Noel, majd odapattant a cukrászlányhoz. – Mi a faszt ittál te? Egyáltalán voltál te már berúgva? – felhúzta a lány mellei elé a ruhát, majd odatapasztotta Gerda mellkasára a lány saját mancsait. – Bence? – szólt ki újra a szobából. – Bence!
- Tessék, fogd meg – adta Melinda kezébe a pizsamáját Rebeka. – Lemossuk a sminket – a borászlányt a vállánál fogva ültetette le az ágyra.
- Benceee! – nyűgött Noel türelmetlenül.
- Mi az? – csapódott be a szobába az említett. Tény, hogy Bence három pohár bornál megállt, mégis úgy nézett ki, mintha teljesen nem lett volna magánál. – Oh, Jézus! – kerekedtek ki szemei kétszer nagyobbra, ahogy végignézett a szobán. – Na de Gerda! – vette át Noeltől a lányt, aki vigyorogva ölelte át a fiút. – Nem, nem, Őzi! – tolta el magától. – Esik le a ruhá... mindegy – sütötte le tekintetét megszeppenten, miután Gerdáról teljesen lecsúszott a ruha.
- Hagyod békén Gerdát! – rivallt rá Melinda. Igen, Melindának alkoholos szemekkel ez kicsit máshogy jött le.
- Jól van, nem megerőszakolni akarja – Rebeka direkt beállt Melinda elé, hogy eltakarja Gerdát és Bencét. Noel feszülten kapta fel fejét Bencével a cukrászlány mondatára.
- Itt ez nem fasza mondat, Reba – pillantott rá sokatmondóan. Rebeka nem értette. – Mindegy, majd elmesélem – legyintette le.
- Gyere, majd én megcsinállak – húzta ki maga után a fehérneműs lányt Bence a fürdőszoba fele.
- Bence? – fordult utána kérdő hangnemmel Noel, majdnem elnevette magát.
- Jaj, Noel! – nyögött fel a szépszemű, miután leesett neki. – Menj a picsába. Nem, Gerda, nem akarsz lemenni! – rántotta vissza őt a lépcsőtől. – Jézus, te szerintem soha se voltál még részeg – fújta ki levegőjét fáradtan. Végigmérte becsiccsentett barátját. – Nem, határozottan nem – könyvelte el. Mindeközben szorosan fogta Gerda kezét, aki nem bírt egyhelyben meglenni.
YOU ARE READING
Mostohajáték
Teen FictionA két kisebbik Dollmayer testvért két klisés démon üldözte. Múlt és az alkohol. Nem mintha tizennyolc-kilenc évesen nagy élettörténettel, s tapasztalattal lehet rendelkezni, de kivételek mindig voltak, vannak és lesznek. Több mint kilenc éve voltak...