Benzinkút

75 9 45
                                    


07:00

- ,,Come Mr. Dj, song pon de replay..." – Gerda boldogan kiáltotta a dalszöveget. Rihanna – Pon de replay. Klasszikus. Igazából Melinda és Henrietta is nagyban X-Faktorozott az őzlánynnal együtt.

- Ma huszonharmadika van? – Gvendolin próbálta túlüvölteni a három lányt, és a hangos zenét. Egyik se válaszolt neki, ezért hollandul kérdezte meg Nathant. A fiú bólogatott. – Basszus! Nathan, a következő benzinkútnál állj meg! – kiabálta párjának, aki szolidan bólintott. Kezdett fáradni, sőt éppen mondani is akarta menyasszonyának, hogy lassan válthatnának, de megelőzte őt.

...

- Boldog névnapot! – sikított fel Hortenzia, amint eszébe jutott.

- Ma huszonharmadika van? – nyögte ki álmosan Bence azóta is a kormány mögött. A Vörös bólintott. – Oh! – szeppent meg. – Köszönöm! – mosolyodott el.

- Boldog névnapot, haver – motyogta Adrián, aki Hortenzia vállán félig aludt.

- Kösz, haver! – Vigyorgott.

- Boldog névnapot, bátyus! – adott egy puszit az arcára Héda.

- Köszönöm szépen, húgi! – bólintott boldogan.

- Oké, viszont a tesós becézgetést felejtsétek el, ha smároltok – emelte föl görnyedten a mutatóujját, csukott szemekkel Adrián. – Köszi – ejtette vissza kezét ölébe. Héda és Bence egy szót se szólt, csak zavarba jötten néztek maguk elé.

- Végre! – szólalt föl Héda megnyugodtan, ahogy látta, hogy az ellőttük levő Gvendolin autója lehajt a következő benzinkútra. – Mindjárt bepisilek.

- Éhes vagyok – folytatta Hortenzia.

- Egy fasza benzinkutas reggeli, Babi? – dorombolta kedvese vállába Adrián. A fiú szépen lassan nyitogatta szemeit. Adrián belecsókolt a nyakába, Hortenzia pedig kuncogva húzta össze magát a finom érintésre.

- Nyálas – csipkelődött Bence.

- A húgoddal a csókod is – vágott vissza Adrián gondolkodás nélkül lazán, mialatt ki se szállt kedvese nyakhajlatából, amin kényelmes volt neki fetrengeni.

- Van benne valami – sóhajtott megadóan, majd kiszállt az autóból, hiszen mind a három Volvo beparkolt a kútra.

- Roland Bence! – sipított Héda, utána sietve, hogy tarkón verje.

- Menjünk! – húzta el a fiú fejét magától Hortenzia elpirultan. – Éhes vagyok – jelentette ki újra, összeszedte táskáját, aztán kifele kezdett szállni a járműből.

- Teljes mértékben fogyasztható állapotban vagyok, Zia! – mutatott magára Adrián, de Hortenzia válasznak rácsapta az ajtót, hogy jelezze, neki most másfajta étek kellett. – Én is szeretlek! – kiáltott utána, miután kinyitotta az autó ajtaját.

- Szedd a feneked! – fordult hátra, miközben gyönyörű, kiengedett vörös haját átdobta válla mögött.

- És direkt riszálod így a csípőd mellé, ugye? – Adrián úgy futott kedvese után, mintha ez élete múlt volna rajta.

- Adirka kanos, hát ez nagyon édes – durrantotta ki a rágógumi-buborékot Noel, amit fújt. Ő és Rebeka is kiszenvedte magát a harmadik autóból.

- Viccet félretéve, ők a szexi pár, ugye? – nézett utánuk mellkasa előtt összefont karokkal Rebeka.

- Most, hogy már mi is itt vagyunk, vannak kételyeim – mosolyodott el csábosan Noel.

MostohajátékWhere stories live. Discover now