Május 1.
Debrecen, MagyarországGerda hirtelen belegondolt abba, hogy lehet, túl durván kapott bele Oszkár hajába, de a fiú abban a pillanatban ugyanakkora erővel belemart kedvese mindkét külső combjába.
- Maradj – pillantott fel Oszkár rá, vett két nagy levegőt. Gerda nyüszögni kezdett – mert abba maradt a kényeztetése –, fejét nekidöntötte a falnak. Oszkár feltérdelt, lejjebb húzta az őzlányt a matracon, így már hanyatt feküdt. Szája és álla is csillogott. Gerda elnyílt ajkakkal figyelte az arcát. Miatta csillogott. Gerda le akart nyúlni a lábai közé, hiszen, ha Oszkár nem, akkor majd ő saját mag elintézi a munkát.
- Hányadik orgazmusod lesz? – vonta össze szemöldökeit a fiú, miközben elkapta Gerda kezét és a feje mellé préselte. Oszkár szétlökte a lábait és közéjük térdelt.
- Oszkár... – elhúzta az ,,á" betűt nyüglődve, megforgatta szemeit, drámai sóhajjal elkezdte bámulni a plafont.
Gerda és Oszkár kapcsolata talán egy hete lépett szintet. Pontosabban akkor, amikor Gerda hazatért három márkaszatyorral, Oszkár pedig azonnal indítványozta, hogy tartson divatbemutatót a kedvese. Gerda előállt egy fehér egészben fodros ruhával, ami épphogy feneke alá ért. A ruha kipörgött, ahogy perdült egyet saját tengelye körül, Oszkár pedig biztos volt abban, hogy szexfüggő lesz miatta a jövőben. A gyönyörű kulcscsontja, a feszes lapockája és az a széles csípő meg a telt combok, azokat mind nem takarta a ruha, ő pedig erősen markolt bele a fotelkarfába. Hasra akarta fektetni a konyhapulton az ártatlan őzlányt , belemarkolni a hajába, felhúzni a ruháját, és látni akarta ahogy nedve lefolyik a combján. (Megtörtént.)
- Hányadik? – hajolt fölé, Gerda pedig látta, ahogy párja szájának a sarkában villanni kezdett az a bizonyos büszke mosoly. Harmadik.
- Nyelnéd le az egódat, és ujjaznál meg – morrant fel, fejét felemelte, hogy minél közelebb lehessen a másikéhoz. Tenyereit levezette a férfiú csupasz hátán és szomorúan vette, hogy Oszkáron azóta is rajta volt a farmerja.
- M-hm – hümmögött csakúgy neki, aztán belecsókolt a nyakába.
- Oszkár...?
- Hm? – csókjaival egyre lejjebb haladt, de Gerda megfogta a hajánál őt, és megálljt intett. Lassan pislogva pillantott fel a barátja.
- Rezeg a feneked – állapította meg.
- Mi? – nyúlt hátra farzsebébe, amibe telefonja maradt. Oszkár észre se vette, hogy valaki hívta őt, telefonját kivette zsebéből, odanyújtotta Gerda egy szem szabad kezébe, aki fogadta a hívást.
- Igen? – szólt bele. – Mizu? – Oszkár hallotta, hogy Adriánnal beszélt kedvese. Ő teljesen nyugodtan, mintha mi sem történt volna visszatért a munkájához. Három a magyar igazság és egy a ráadás. Jobb tenyerével továbbra is lefogta Gerda kezét a lány feje mellett, másikkal pedig a belső combját cirógatta. A lány nekiállt mozgolódni alatta, jelezve, hogy ez nem biztos, hogy jó ötlet volt. Oszkár ajkán akkor már biztosan ott volt a büszke vigyor.
Szarházi.
- Az MSC-ről kérdez? – motyogta bele Gerda nyakába a kérdést, aztán belehasította fogait a bőrébe. Gerda megfeszült, orrán beszívta a levegőt, visszanyelt egy nyögést.
- M-hm – bólogatott.
- Még nem kaptunk választ azóta se – Oszkár végighúzta nyelve hegyét a lány mellkasán.
- Még nem kaptunk választ azóta se – ismételte Gerda azonnal. Adrián tovább beszélt. Oszkár nyílegyenesen a lábai közé sietett. Gerda azonnal össze akarta csukni azokat, de két erős kéz nem engedte neki, aminek legbelül hálát adott. Oszkár újra átkarolta a combjait szerelmének, s ajkai közé nyalt gyengéden. – Hah! – mélyesztette bele szabad ujjait - körmeit - a fiú vállába, miközben újra beszívta a levegőt élesen. Bal alkarjára támaszkodott, összevont szemöldökökkel figyelte ahogy Oszkár izmai láthatóan dolgoznak a hátán. – Sze... – nyelt egyet. – szerintem a héten kapjuk a választ – préselte ki magából.
YOU ARE READING
Mostohajáték
Teen FictionA két kisebbik Dollmayer testvért két klisés démon üldözte. Múlt és az alkohol. Nem mintha tizennyolc-kilenc évesen nagy élettörténettel, s tapasztalattal lehet rendelkezni, de kivételek mindig voltak, vannak és lesznek. Több mint kilenc éve voltak...